Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Naiset ovat Suomessa todella korkeasti koulutettuja. Tässä naapurissakn on oikeasti erikoislääkäri, eläinlääkäri , juristi , dipl.insinööri, opettaja, pörssifirman optiomiljonääri yksin lasten kanssa. Ei täällä Espoon pientaloaluella koulutus ole vain miehiä varten. Onhan aika moni tälläkin kadunpätkällä HUS : ssa töissä. Eikä niitä virkoja saa vääeillä papereilla. Aika moni asia on täällä minullekin avatunut. Nopeasti täältä saa myös vastauksen moneen pulmaan.
Kasvatustieteen maisteri, luokanopettajana tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Tällä hetkellä pakolaisstatuksella.
Harvinaisen fiksua ja kouluttautunutta porukkaa täällä. Mutta kyllähän sen jokainen voi päätellä kun lukee aihe vapaa -palstan mieltä ylentäviä ja monipuolisia sisältöjä.
Filosofian maisteri (luonnontieteet) / asiantuntijatehtävissä
Miks sä et oo siellä lääkäreiden omalla foorumilla, jossa muut lääkärit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Tällä hetkellä pakolaisstatuksella.
😂
HTK, tuleva HTM. Tällä hetkellä vain opiskelen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat Suomessa todella korkeasti koulutettuja. Tässä naapurissakn on oikeasti erikoislääkäri, eläinlääkäri , juristi , dipl.insinööri, opettaja, pörssifirman optiomiljonääri yksin lasten kanssa. Ei täällä Espoon pientaloaluella koulutus ole vain miehiä varten. Onhan aika moni tälläkin kadunpätkällä HUS : ssa töissä. Eikä niitä virkoja saa vääeillä papereilla. Aika moni asia on täällä minullekin avatunut. Nopeasti täältä saa myös vastauksen moneen pulmaan.
Eikö nainen olekaan aina uhri? Kai sinäkin olet maksanut työttömän miehesi elämisen ja kylpyhuoneenne carraran marmori-laatat?
Yhteiskuntatietehien maisteri, sekatyönainen, yrittäjä. Eihän ihmisten kanssa ehdi vaihtaa mielipiteitä livenä lainkaan, jos ovat naapureita, jaaritellaan muuta, ystävien kanssa päivitetään kuulumiset. Sukulaisten kanssa taas hoidetaan asioita, ammattiasioissa hyvä kun ehditään puhumaan mitään. Kun kirjoittaa nopeammin kuin ajattelee, tämä on juuri sopiva paikka päästä kommunikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tällä palstalla on korkeakoulutettuja johtajia. Eivät ressukat uskalla edes anonyyminä tunnustaa olevansa laitoshuoltajia ja lähihoitajia suurin osa.
Sanoo kouluttamaton. Juurihan ihmiset kertoivat sinulle koulutuksensa.
Puhuvat silkkaa paskaa. Keskustelun taso ei todellakaan vastaa sitä mitä sen pitäisi olla noin koulutetulla väellä.
Luuletko tosiaan, että akateemiset juttelevat jatkuvasti jotain tieteellistä ja fiksua? :D
FM, yrittäjä, tällä hetkellä kotiäiti.
Olen sairaalafyysikko. Pohjakoulutuksena lähihoitaja joka erikoistunut röntgeniin.
Tekniikan ylioppilas, opiskelen ensimmäistä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tällä palstalla on korkeakoulutettuja johtajia. Eivät ressukat uskalla edes anonyyminä tunnustaa olevansa laitoshuoltajia ja lähihoitajia suurin osa.
Sanoo kouluttamaton. Juurihan ihmiset kertoivat sinulle koulutuksensa.
Puhuvat silkkaa paskaa. Keskustelun taso ei todellakaan vastaa sitä mitä sen pitäisi olla noin koulutetulla väellä.
Luuletko tosiaan, että akateemiset juttelevat jatkuvasti jotain tieteellistä ja fiksua? :D
Näinpä. Vauva.fi-palstalla resetoidaan aivot pitkän ja kiireisen työpäivän päätteeksi. :D (Tästä harrastuksesta ei kuitenkaan julkisesti huudella.)
Naisten eliitti paskapalstalla. Huutista
Vierailija kirjoitti:
Tosi helppo valehdella anonyymisti netissä :D oon aikasemminki eri ketjuun vastannu että oon filosofian maisteri ja tähänkin vastasin vähintäänkin yhtä mahtavaa.
Oikeasti oon maalari.
Mitä niin ihmeellistä ja mahtavaa filosofian maistereissa sinusta on? Mikset ole tyytyväinen omaan ammattiisi?
T. Filosofian maisteri
Ammattikoulu ja yhdistelmäajoneuvonkuljettaja
Rekkakuski on ollut haaveammattini jo pienestä pitäen.
Kauppatieteiden lisensiaatti, talousjohtaja.
Syy miksi olen täällä: äitiysloma ja yksinäisyys.