Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Olen akateemisesti koulutettu ja vaativissa erityisasiantuntija tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta et osaa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi helppo valehdella anonyymisti netissä :D oon aikasemminki eri ketjuun vastannu että oon filosofian maisteri ja tähänkin vastasin vähintäänkin yhtä mahtavaa.
Oikeasti oon maalari.
Mitä niin ihmeellistä ja mahtavaa filosofian maistereissa sinusta on? Mikset ole tyytyväinen omaan ammattiisi?
T. Filosofian maisteri
Sarkasmi hyvä ystävä, sarkasmi. :D
FM, keikkailen duunarihommissa ekassa ammatissani, pyrin minimoimaan työnteon.
Alkaa naurako, mutta mistä tiedän mikä ammattini on? 🙈
Koulutus liiketalouden tradenomi, kohta KTM siihen päälle.
Työkseni teen mm. viestintää, mutta titteli tyyliä projektikoordinaattori, eli ei mitenkään kuvaava.
Kiitos avusta 😅
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääketieteen lisensiaatti, hammaslääkäri tk:ssa ja yksityisellä
Miksi alapeukut?
Olen juristi, selailen tätä useimmiten juurikin näin sairaspäivinä. Tämä on ihan hauskaa ajanvietettä satunnaisesti juurikin siksi, että meno on usein aika aivotonta.
Pitääkö sinun saada anonyyminä kirjoittavat palstalaiset johonkin gategoriaan tungettua? Mene suomi24 kyselemään ammatteja.
Täällä on yleensä jokainen aina jonkun sortin vaativan alan asiantuntija,vaativan erityisalan asiantuntija taikka erityisasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
hei,kerrotko koulutuksen ja duunin ?
Automaatioinsinööri. Teen suunnittelu- ja konsultointihommia yksityisellä sektorilla.
Sosionomi (AMK), varhaiskasvatuksen opettaja, yhteiskuntapolitiikan maisteriopiskelija
Perhepäivähoitaja on koulutus, mutta niitä hommia ei hirveästi ole ollut viime aikoina.
Siksi olenkin nykyään huvipuiston laitekuski.
Rekkakuskin työ on ollut*
- nro 101 korjaa