Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Ylempi korkeakoulututkinto, opettaja.
Olen filosofian tohtori, lääketieteen lisensiaatti ja lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ainakin 2 työtöntä filosofian maisteria. Kannattaisiko opiskella jotain muuta.
Lisäkoulutus on harkinnassa tällä hetkellä.
M31
n.27v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu. Kaikki koulut kesken. 😎
En myönnä olevani valkoroskaa, koska luen paljon, käyn töissä ja omistan 2 asuntoa.
Lopeta esittäminen, luulin että itsellä olis paha tilanne kun mulla on tällänen nollakoulutus (parturikampaaja) mutta että ei ollenkaan koulutusta.
Ja kaikille muille tiedoksi, miksi valehtelette internetissä? Ei täällä ole mitään korkeakoulutettuja tai hyväpalkkaista työtä tekeviä. Paitsi ehkä rikollisia heillähän voi olla hyvät tulot.
Mitä sinulla on korkeakoulutettuja vastaan?
Kaikkihan tällä palstalla on korkeakoulutettuja johtajia. Eivät ressukat uskalla edes anonyyminä tunnustaa olevansa laitoshuoltajia ja lähihoitajia suurin osa.
Amk, Bioanalyytikko - eli labrahoitaja. ;D
Vierailija kirjoitti:
Eli ainakin 2 työtöntä filosofian maisteria. Kannattaisiko opiskella jotain muuta.
Vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tällä palstalla on korkeakoulutettuja johtajia. Eivät ressukat uskalla edes anonyyminä tunnustaa olevansa laitoshuoltajia ja lähihoitajia suurin osa.
Sanoo kouluttamaton. Juurihan ihmiset kertoivat sinulle koulutuksensa.
Kesken jääneet yliopisto-opinnot.
Luovan työn tekijä.
Koulunkäynninohjaaja, sairaanhoitaja, diakonissa. Opisto ja AMK.
Filosofiantohtori, merikapteeni ja astronautti.
Aivokirurgi. Tällä hetkellä pakolaisstatuksella.
asiantuntija vaativalla erikoisalalla
Jotkut eivät kestä omaa kouluttamattomuuttaan ja keksivät tänne satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kouluttamaton. Juurihan ihmiset kertoivat sinulle koulutuksensa.
Puhuvat silkkaa paskaa. Keskustelun taso ei todellakaan vastaa sitä mitä sen pitäisi olla noin koulutetulla väellä.