Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
YO-datanomi, kirjanpitäjä/palkanlaskija
Peruskoulu. Kaikki koulut kesken. 😎
En myönnä olevani valkoroskaa, koska luen paljon, käyn töissä ja omistan 2 asuntoa.
Yhteiskuntatieteiden maisteri, keskitason esimies
Aikuiskoulutus ja ammatti koulunkäynninohjaaja
Oikeusnotaari, osa-aikaisena lakitstossa. Eia iempaa koulutusta, paitsi yo.
Tällä hetkellä humanististen tieteiden kandidaatti, tulevaisuudessa filosofian maisteri.
Sinulla on turhan ylevä kuva meistä akateemisista. Veikkaan meitä olevan puolet palstalaisista. Itsellä tutkijakoulutus.
Vierailija kirjoitti:
Filosofian maisteri
Sama, tällä hetkellä työtön.
M31
Lähihoitaja, saitaanhoitajaopiskelija
Sairaalainsinööri, erikoisröntgenhoitaja, isotooppi ja sädehoito-osatolla.Joskus päivystän on siis ylimäääinen työ. Myös toimin opettajana , luennoitsijana jne.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu. Kaikki koulut kesken. 😎
En myönnä olevani valkoroskaa, koska luen paljon, käyn töissä ja omistan 2 asuntoa.
Lopeta esittäminen, luulin että itsellä olis paha tilanne kun mulla on tällänen nollakoulutus (parturikampaaja) mutta että ei ollenkaan koulutusta.
Ja kaikille muille tiedoksi, miksi valehtelette internetissä? Ei täällä ole mitään korkeakoulutettuja tai hyväpalkkaista työtä tekeviä. Paitsi ehkä rikollisia heillähän voi olla hyvät tulot.
Jatkaa 18, Olen myös sijoittaja, josta osa kuukausituloja tulee.
YAMK, ammatillinen opettaja.