Kannattaako mennä Tinderiin?
Puoli vuotta sitten häippäsin Tinderistä, kun sieltä ei löytynyt minulle mitään. Nyt tekisi edelleen mieli löytää ihana kumppani, mutta mietin onko taas turhaa mennä kattelee samoja kasvoja.. laittakaa parhaat neuvot mistä 40+, akateeminen ihana naisellinen nainen löytäisi vakikumppanin. Onko muilla jo kevättä rinnassa?
Kommentit (30)
Badoon kokeilun jo pari vuotta sitten ja se oli täynnä heitä jotka etsi vain satunnaista seuraa.. hot or not ei ole tuttu..
Ap
Jokin ei nyt täsmää. Ihana naisellinen nainen löytää kumppanin vaikka kaupan kassajonosta.
Niin totta se on että ihana nainen täällä etsii kumppania. Ihan joka tursas ei kelpaa, mutta ei vaan ole mun puolikasta tullut kaupassakaan vastaan. Ehkä en ole hoksannut vapaita miehiä siellä hyllyjen välissä.
Ap
En ole koskaan ollut Tinderissä enkä muutenkaan vuosiin deittipalveluissa. Minua kiinnostaa myös, mikä olisi 40 v. naiselle paras paikka etsiä elämänkumppania. Pelkät seksisuhteet ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin totta se on että ihana nainen täällä etsii kumppania. Ihan joka tursas ei kelpaa, mutta ei vaan ole mun puolikasta tullut kaupassakaan vastaan. Ehkä en ole hoksannut vapaita miehiä siellä hyllyjen välissä.
Ap
Niitä tulee ovista ja ikkunoista tekemään alotteita kauniille ja naisellisille naisille. Kadulla, kaupassa, lenkillä, kirjastossa, töissä..
Vierailija kirjoitti:
Lisää kommentteja pliis
Ap
Tinderiin vaan jos oot hot ja sitten ajelet Ouluun ja badam täältä tuli mr perfect kanssa mätsi :)
Ihanaa siellä joku samassa tilanteessa. Jaetaan tänne vinkkiä löytää ihana elämänkumppani. ♡
Ap
6. jatkaa. Minäkin olen ihan kivannäköinen, itsestäni huolehtiva nainen, mutta ei pokka riitä lähestymään ketään kassajonossa :D Eikä ole kyllä kukaan mieskään ikinä lähestynyt minua kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiitä tulee ovista ja ikkunoista tekemään alotteita kauniille ja naisellisille naisille. Kadulla, kaupassa, lenkillä, kirjastossa, töissä..
Oho. En taida sitten ollakaan mitenkään erikoinen, kun sinulla on noin hyvä tilanne! Minua miehet lähestyy baareissa (käyn tosi harvoin), kännissä yleensäkin, joskus joku asiakas saattaa kommentoida ulkonäköä ja yrittää päästä iholle. Ei kiitos näille. Etsin elämänkumppania.
Tinder mädättää sielun. Suomi24 on vielä ok. Sekin on muuttumassa mädätykseksi hyväå vauhtia.
Siis Tinderissähän on kaiken maailman pettäjät ja seikkailijat ja epäluotettavat ihmiset ja lisäksi koko ohjelma on yksityisten tietojenkeruusofta samalla tavalla kuin Facebook. Järkyttävää että ihmiset oikeasti käyttävät sitä ja laittavat itsestään tunnistettavia tietoja ja osoitteitaan sinne. Nykyinen internetkulttuuri on ihan sairas verrattuna mitä se oli esim 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nope.
Suomi24 tai OkCupid.
Älä ainakaan S24:een tuhlaa aikaasi. Siellä saat luultavasti liian paljon huomiota, vonkausta ja ja vänkäystä tyypeiltä, joista et ole pätkääkään kiinnostunut. Siinä mielessä Tinder parempi että voit suorittaa edes jollain tasolla ensikarsintaa.
OkCupidia en tunne.
Mitä haittaa tinderistä on? Sitä käyttää kun itseä huvittaa, et ole kenellekään velkaa mitään viestejä. Jos ei löydy mitään niin eihän se sinulta mitään vienytkään.
Ao laittoi tinderin. Heti neljä työlästä, en vaan uskalla tykätä kenestäkään.. voi eli.. pitäiskö mennä suomi24 palveluun, sinne kun ei tarttee laittaa kuvaa.. Jeesiä pliis.
Paha sanoa kun itse en sinne edes kerinnyt. Kumppani löytyi ekontaktista 3 vuotta sitten.
Kokeile vaikka välillä jotain toista Tinderin tyylistä sovellusta, esim. Badoo tai Hot or Not.