Kannattaako mennä Tinderiin?
Puoli vuotta sitten häippäsin Tinderistä, kun sieltä ei löytynyt minulle mitään. Nyt tekisi edelleen mieli löytää ihana kumppani, mutta mietin onko taas turhaa mennä kattelee samoja kasvoja.. laittakaa parhaat neuvot mistä 40+, akateeminen ihana naisellinen nainen löytäisi vakikumppanin. Onko muilla jo kevättä rinnassa?
Kommentit (30)
Paljonko siellä Tinderissä on porukkaa?
Tinder perustuu ulkonäköön. Siellä ei akateemisuus paina.
Hauskaa kokeilla, tykkäyksiä, mätsejä tulee ja supertykkäyksiä, mutta ei viestiä kuin yhdeltä.
Mä kyllä vastaan kaikille jotka viestittää..
Ap
Ap. Onko siellä ihan hyvännäköisiä, normaaleja miehiä? :) Näkyykö niissä esittelytekstejä, jotta tietää millainen tyyppi siellä on.
No näkyy ihan normaalia miehiä, esittelytekstitkin näkyy. Itsestäni laitoin tosi rehelliset kuvat et silleen, nyt vaan oottelen sen unelmamiehen tupsahtamista haaviin..
Ap
Toivottavasti unelmien mies löytyy :)
Tuliko viestiä muilta kuin yhdeltä?
Ei ole tullut muilta, en varmaankaan sitten ollutkaan niin kiinnostava. Mun sääntö on se että mies laittaa ekan viestin.
Ap
Se riippuu täysin siittä millaista seuraa nainen hakee? Ensinnäkin miehennäkökulmasta Tinderistä joutuu maksamaan siittä että etsii rakkautta on jo sinällään kertakaikkiaan väärin että ulkopuoliset ihimiset (ylläpitäjät) vaativat maksamaan,eli leikkivät toisenkustannuksella. Fakta on se rahalla ei saa oikeaa rakkautta. Toinen asia kun naiset lähettelee tykkäyksiä,sydämmiä, miehelle ja mies ei näe tykkäyksiä ja sydämmiä ellei se maksa jotain ennen kuin se näkee mitään. Tällainen lähestymis tyyli vaikuttaa hyvin vahvasti narsistiselta piirteeltä. Enempi syytän tinderiä kuin käyttäjiä Miksi näin koska Tiderin omistaja tai omistajat? Rahastaa kuten mainitsin käyttäjien kustannuksella. Itse en maksa enkä ole maksanut enniäkään tinderistä. Nyt lyhyesti maailma on muuttunut sitä myötä sellaiseksi minä minä minä, mitä minä voisin vielä saada lisää,kuin että enään oikeen ymmärrettäisiin mitä oikeaan pysyvään parisuhteeseen kuuluu. Opin menneestä paljon tuntemaan ja varomaan. Tarkoitan nyt oli työpaikalla vahvasti narsti tai josain jossa joudut olemaan paljon tekemisissä niin tunnistat ja silloin narsisti pyrkiin välttään ihmistä joka on tunnistanut narsistin heikkoudet koska se pelkää paljastuvansa toistan heikoksi eikä koskaan sitä voi myöntää eikä silloin koskaan muuttuakkaan. Näin ollen nettissä on paljon narsistisiapersoonallisuuhäiriöisiä, mutta varmasti aidosti oikeasti loppuelämän rakkautta etsiviäkin. Kun puhun narsistista on hyvä muistaa se että on miehiä kuin naisiakin. V 2025 ulkonäkö tuntuu ja näkyy, pitää olla viimesenpäälle laittautunut. Rakkauskin bäyttäytyy yhtä vimosenpäälle julkisuuteen. Lopuksi haluan sanoa joku on vääristänyt vuosikymmentensaatossa mikä on aito rakkaus se on surullista, mutta totta.
Todennäköisempää löytää tinderistä juttuseuraa kuin baarista. Siellä ei ole muuta kuin vonkaajia.