Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaimplanttien poiston jälkeen.

Rinnaton
03.03.2020 |

Minulla on 8 vuotta ollut rintaimplantit. Olen alkanut harkita implanttien poistoa jossain vaiheessa. Pelottaa kuitenkin jos kadunkin päätöstä. Jotenkin tuntuu, että nämä olisi nyt "tehneet tehtävänsä". Olen tykännyt rinnoistani implanteilla ja pidän itsestäni näin, mutta toisaalta voisin ehkä hyväksyä itseni ilmankin. Osaltaan kuitenkin harkitsen poistoa ympäristön painostuksesta ja mietin, että onko kuitenkaan hyvä vaihtoehto.
Olisi mukava kuulla kokemuksia poistosta, rintojen palautumisesta ja henkisestä puolesta poiston jälkeen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää myös naiset jotka käyttää tekoripsiä. Ja naiset jotka pullistaa huulensa botoksilla tms.

Näyttää luonnottoman teennäiseltä.

Vierailija
62/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys pilalla implanttien takia kirjoitti:

Poistatin 12 vuotta olleet implantit muutama päivä sitten. Samalla tehtiin kiristys sillä jo ennen implantteja imetysten jälkeen iho oli löysä.

Implanttien laiton jälkeen alkoivat epämääräiset terveysoireet, joita en osannut yhdistää implantteihin kun niiden kanssa ei vaikuttanut olevan mitään ongelmia. Olen käynyt vuosittain mammossa ja ultrassa ja implantit oli kunnossa.

Kolme vuotta sitten sain Sjögrenin Syndrooma diagnoosin - autoimmuunisairaus, joka on yhdistetty implantteihin. Takusin yhteyden vasta tänä vuonna ja lähdin etismään lääkäriä joka poistaa implantit ja kapselit (jotka aina kasvavat implantin ympärille).

Nyt se miltä rinnat näyttää on ihan yhdentekevää kunhan saisin terveyteni takaisin!

Implanttien aiheuttamista terveysongelmista pitäisi puhua paljon enemmän. Minullekin kiristys olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto jo aikanaan - implantteja tarjottiin turhankin aktiivisesti.

Miltä rinnat näyttää nyt poiston jälkeen? Haluaisin tietää miten rinnat aikanaan palautuu ja muuttuu implanttien poiston jälkeen, mainitsiko lääkäri tästä mitään?

Ymmärrän kyllä, että terveys menee kaiken edelle, mutta silti kiinnostaa mitä on mahdollisesti odotettavissa myös ulkonäön suhteen.

Onhan vaihtoehtona myös rasvansiirto poiston lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on out.

Ota pois.

Vierailija
64/65 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit on out.

Ota pois.

No out tai ei niin haluan kuitenkin pystyä elämään peilikuvani kanssa.

Rinnat on myös osa naisen seksuaalisuutta ja se kärsii jollei voi hyväksyä omaa kehoaan.

Vierailija
65/65 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poistattanut? Itsellä ollut nyt 12v ja lihaksen alla. Muistelen aikaa kun laitettiin, ja huomattavasti kipeämmät ja pidempi paranemis aika kun lihaksen päälle laitetut. Mietin että onko myös poistossa enemmän kipuja jos on lihaksen alla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän