Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaimplanttien poiston jälkeen.

Rinnaton
03.03.2020 |

Minulla on 8 vuotta ollut rintaimplantit. Olen alkanut harkita implanttien poistoa jossain vaiheessa. Pelottaa kuitenkin jos kadunkin päätöstä. Jotenkin tuntuu, että nämä olisi nyt "tehneet tehtävänsä". Olen tykännyt rinnoistani implanteilla ja pidän itsestäni näin, mutta toisaalta voisin ehkä hyväksyä itseni ilmankin. Osaltaan kuitenkin harkitsen poistoa ympäristön painostuksesta ja mietin, että onko kuitenkaan hyvä vaihtoehto.
Olisi mukava kuulla kokemuksia poistosta, rintojen palautumisesta ja henkisestä puolesta poiston jälkeen.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti rinnoista jää tyhjät patalaput.

--------------

EI JÄÄ!

Muutama eka viikko on tietysti hieman väsähtänyt näkymä, mutta nyt parin vuoden jälkeen poistosta rinnat ovat oikeinkin hyvät. Ei ikinä enää mitään implantteja rintoihin.

Vierailija
42/65 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos ei sinulla jäänyt, olen kyllä nähnyt aikamoiset rusinat implantin poiston jälkeen. Venyttynyt iho ei palautunut vaan jäi kurttuun. Eli ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistatin munaimplantin ja nyt naiset nauravat? Miksi?

Vierailija
44/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös poisto mielessä.. onko lisää kokemuksia? Oliko poisto hyvä vai huono päätös? Miltä rinnat näyttää poiston jälkeen?

Vierailija
45/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyitkö poistoon?

Vierailija
47/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin harkitsen. Ei ole ongelmia, mutta en koskaan ole ollut täysin tyytyväinen tulokseen jonka rasvattomaan vartalooni sai ja alkanut miettimään, että mahdolliset muutokset on helpompi havaita lätyistä rinnoista ilman implanttia. Lätyt minulle nimittäin tulisi, koska lätyt ne oli ennen implantteja.

Päädyitkö poistoon?

Vierailija
48/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole oikeutta moralisoida/tuomita yksilön tekemiä päätöksiä omasta vartalostaan. Jos olet kokenut jonkin asian oikeaksi ja hyväksi sinulle itsellesi, niin se on sun juttu ja ei kuulu muille.

Mullakin on kavereita, joilla silikonit, mutta se on heidän oma asiansa. Itsekin synnytyksen jälkeen tunsin itseni huonoksi, mutta päätin olla ottamatta ja syitä en kerro. Olen leikkauttanut itseäni muulla tavoin. Minulla on useira tuttavia, jotka ovat käyneet esteettisessä kirurgiassa ja se on ollut heidän päätöksensä itsensä hyvinvoinnin vuoksi.

Älkää ihmiset tuomitko toisia ihmisiä, emme itsekään ole täydellisiä.

Ja tämäkin postaus saanut kunnolla alapeukkuja, kyllä ihmiset on vaan ikävää sakkia..

Vierailija
49/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niihin tissei voi siirtää sitä omaa fläsää kunnolla muualta vartalosta? Olis ainakin luomua. Samalla ihon kiristelyä jos on haluu vähemmän roikkuvammat.

Vierailija
50/65 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistatin kapseloitumisen takia implantit, yksi uusintaleikkauskin ehdittiin tehdä. Päädyin kohotukseen, koska itsellä öuonnostaan C-kuppi ja alun perinkin olisi kannattanut vain kohottaa. Silloin pelkäsin näkyviä arpia ja ajattelin että implantit hoitavat kohotuksenkin.

Nyt olen supertyytyväinen. Kohotuksesta vuosi, arvet ei juuri näy. Tärkeintä on, että koholla olevat nännit saavat nykyiset rinnat näyttämään hyviltä. Ja on taustalla ajatus, että rintasyöpäkontrollit helpompia. Olisin vaan tehnyt tämän vajaat 10 000 e sitten...😔

Vierailija
51/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottaja kirjoitti:

Itse poistatin kapseloitumisen takia implantit, yksi uusintaleikkauskin ehdittiin tehdä. Päädyin kohotukseen, koska itsellä öuonnostaan C-kuppi ja alun perinkin olisi kannattanut vain kohottaa. Silloin pelkäsin näkyviä arpia ja ajattelin että implantit hoitavat kohotuksenkin.

Nyt olen supertyytyväinen. Kohotuksesta vuosi, arvet ei juuri näy. Tärkeintä on, että koholla olevat nännit saavat nykyiset rinnat näyttämään hyviltä. Ja on taustalla ajatus, että rintasyöpäkontrollit helpompia. Olisin vaan tehnyt tämän vajaat 10 000 e sitten...😔

Joskus asiat oppii kantapään kautta, hienoa että olet tyytyväinen päätökseesi. Itse vuosia mietin implantteja, elämä näiden kanssa ei vaan ole sellaista kuin kuvittelin. Eiköhän se poisto ole ainoa vaihtoehto, ei näitä väkisinkään voi pitää. Jospa tämän myötä osaa arvostaa itseään pienirintaisena.

Vierailija
52/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammografiassa ei ehkä näy kaikki, kun on implantit. Asiasta toiseen, onko teille koskaan tullut tunnetta, että mammografiassa joku hoitaja tahallaan litistää niin, että todella sattuu ja vielä virnistää ivallisesti? Minulle jäi mieleen yksi sellanen muutamien vuosien takaa.  Vaikka olen käynyt usein mammossa, se oli ainoa kerta, kun todella sattui hirveästi. Ja tämä sattui pääkaupunkiseudulla. 

Vierailija
53/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto mielessä kirjoitti:

Kohottaja kirjoitti:

Joskus asiat oppii kantapään kautta, hienoa että olet tyytyväinen päätökseesi. Itse vuosia mietin implantteja, elämä näiden kanssa ei vaan ole sellaista kuin kuvittelin. Eiköhän se poisto ole ainoa vaihtoehto, ei näitä väkisinkään voi pitää. Jospa tämän myötä osaa arvostaa itseään pienirintaisena.

Eniten mietityttää miten rinnat palautuu poiston jälkeen.. implantit tosin todella maltilliset ja olleet alle puoli vuotta.. lähtökohta pieni kiinteä a

Vierailija
54/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammografiassa ei ehkä näy kaikki, kun on implantit. Asiasta toiseen, onko teille koskaan tullut tunnetta, että mammografiassa joku hoitaja tahallaan litistää niin, että todella sattuu ja vielä virnistää ivallisesti? Minulle jäi mieleen yksi sellanen muutamien vuosien takaa.  Vaikka olen käynyt usein mammossa, se oli ainoa kerta, kun todella sattui hirveästi. Ja tämä sattui pääkaupunkiseudulla. 

saman kokenut

Vierailija
55/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä joillekin todella tyhmä kysymys mutta en oikein ole voinut asiaa muualta kysyä. Te joilla implantit, tuliko teille raskausarpia rintoihin implanttien laittamisen jälkeen? Mietin kun ole tässä 10 kiloa lihonut lyhyen ajan sisään, rinnatkin kasvoi hieman ja tuli arpia. Nyt laihduttelen noita kiloja pois ja kyllähän ne rinnat erilaiselta näyttää kuin ennen lihomista... Joskus olen implantteja miettinyt mutta mies sanoo samantien että ”ei käy”.

Vierailija
56/65 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistata, jos siltä tuntuu. Terveys ainakin paranee.

Vierailija
57/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen implanttien poistoa ja pohdin kannattaako samalla tehdä rasvansiirto.

Omat rinnat alunperin A-kuppia ja nyt yli 10 v ollut 275 ml silikonit osittain lihaksen alla. Lopputulos pelottaa kyllä ihan vietävästi.

Miten rintojen ulkonäkö sitten itsekseen leikkauksen jälkeen muuttuu? Iho vetäytyy vai mitä tapahtuu ja missä ajassa?

Vierailija
58/65 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin 12 vuotta olleet implantit muutama päivä sitten. Samalla tehtiin kiristys sillä jo ennen implantteja imetysten jälkeen iho oli löysä.

Implanttien laiton jälkeen alkoivat epämääräiset terveysoireet, joita en osannut yhdistää implantteihin kun niiden kanssa ei vaikuttanut olevan mitään ongelmia. Olen käynyt vuosittain mammossa ja ultrassa ja implantit oli kunnossa.

Kolme vuotta sitten sain Sjögrenin Syndrooma diagnoosin - autoimmuunisairaus, joka on yhdistetty implantteihin. Takusin yhteyden vasta tänä vuonna ja lähdin etismään lääkäriä joka poistaa implantit ja kapselit (jotka aina kasvavat implantin ympärille).

Nyt se miltä rinnat näyttää on ihan yhdentekevää kunhan saisin terveyteni takaisin!

Implanttien aiheuttamista terveysongelmista pitäisi puhua paljon enemmän. Minullekin kiristys olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto jo aikanaan - implantteja tarjottiin turhankin aktiivisesti.

Vierailija
59/65 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen uimahallissa  n 30 vuotiaan naisen jolla selvästikin implantit. Ei kenenkään rinnat ole oikeasti tuommoiset  tököttävät pallot.

Säälitti.

Säälittää myös ne naiset jotka ajaa alapäänsä ja  sitten näyttää kuin  nainen olisi kymmenvuotias lapsi.

Rintojen tehtävä selviää kun imettää lasta. Ja alapään karvojen tehtävä on suojella ja eristää  intiimialuetta. Ei hankaa housut eikä paina pyöränsatula.

Silmäripsillä ja kulmakarvoillakin on suojelustehtävä.

Vierailija
60/65 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pikkutisut. En tarvinnut rintaliivejä ennen raskautta, imetysten jälkeen liivit on kylläkin tarpeen.

Mies tykkää mun pikkutisuista, itsekin pidän niistä. Ei hölsky juostessakaan.

Maitoa niistä tuli lapselle runsaasti, imetin yli vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi