Mitä pidätte Brunbergin suukko- pakkauksen uudesta Porvoo-designista?
Mielestäni Porvoo oli kekseliäs veto entisestä kansiaiheesta provosoituneelle kansalle.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei ole koskaan brunbergit kiinostaneet, mutta ymmärrän täysin miksi nimi vaihdettiin. Kuva on taas asia mikä minusta oli outo muuttaa, vaikka on tuo Porvoon kuva oikeasti tyylikäs ja kauniskin, mutta se ei vaan sovi nimitykseen. Olisivat vaikka kuuhun tai järveen laittaneet vaikka heijastukset pariskunnasta suutelemassa, niin se nimi pysyisi sopivampana.
Mielestäni nimi sopii vieläkin. Tuo kuva on vähän kuin postikortti ja viesti on "Suukkoja Porvoosta", vähän kuin "Terveisiä Porvoosta". Monelle nuo ovat tuttu tulijainen Porvoosta, eli vähän kuin kortti.
...tai sitten sellainen uudistus, jossa on henkilö jonkun p-settä pussaamassa ja teksti ”Terveisiä p-seestä!”
Vierailija kirjoitti:
Kannen kuva on kyllä kiva, sitä ei käy kieltäminen mutta miten se liittyy pusuihin?
Minusta noiden karkkien idea on juuri ollut se muoto ja pusu. N....n pusu varmaan juurikin siksi kun ovat suklaakuorrutettuja. Olisivat nyt vaan laittaneet jonkun tumman pussaavan hahmon siihen kuvaan. Tuon kauniin Porvookuvan voi kyllä käyttää johonkin muuhun tuotteeseen.
No muodon puolestahan n-rinrink_lli olisi kuvaavampi nimitys.
Ja smaa ole miettinyt, että mistä se pusu oikein tulee? Tätä mietin jo lapsena R-kioskilla.
Puukerin nekama olisi hyvä nimi.
tuolla tuotteellahan ei ole mitään tekemistä eteläisen mantereen kanssa. joten ei sinä kovin isoa vahinkoa tapahtu, vaikka tuotteesta otetaan pois tuon näköiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
tuolla tuotteellahan ei ole mitään tekemistä eteläisen mantereen kanssa. joten ei sinä kovin isoa vahinkoa tapahtu, vaikka tuotteesta otetaan pois tuon näköiset ihmiset.
Olet sitä mieltä, että ne pussailijat ovat rumia?
Puukerin nesu olisi ollut kekseliäs nimenmuutos ja hatunnosto makeisen ansiokkaalle historialle ja samalla silmänvinkkaus mielensäpahoittajille.
jää ostamatta samasta syystä kuin turun sinappi. Imago on huono firman omien päätösten takia
Hyvä idea laittaa kuva Porvoosta ja varmaan täälläkin tykätään :) kunhan nyt ei leimattaisi nationalistiseksi vedoksi!! Sekin on mahdollista näinä mielettömiä aikoina.
Mua ei heilauta mihinkään. Brunbergin suklaista tykkään ja vadelmatryffeliin olen koukuttunut. Suukot myös hyviä. Hyvää jatkoa ja suukkoja firmalle!
Ostan niitä maun takia, ihan sama mikä pakkaus. Asuin pitkään Ruotsissa ja siellä oli vastaavia tuotteita. Myytiin ihan niissä muovisissa karkkilaatikoissa ilman mitään erityisiä kuvia tms, ainakin ne mitä itse ostin. Voi olla että on useampiakin valmistajia.
Unohdetaanpa nyt nää brunbergin pusut.
Oikea kysymys on se, miksei lidlissä myydä enää niitä minisuukkoja?!
on hauskaa seurata kuinka yhden minipuolueen kannattajat ovat pahoittaneet mielensä, kun joku yritys muuttaa pakkausten ulkonäköä. luulisi heitän olevan iloisia siitä että väärännäköiset henkilöt poistetaan näkyvistä
Vierailija kirjoitti:
on hauskaa seurata kuinka yhden minipuolueen kannattajat ovat pahoittaneet mielensä, kun joku yritys muuttaa pakkausten ulkonäköä. luulisi heitän olevan iloisia siitä että väärännäköiset henkilöt poistetaan näkyvistä
Heh, ovat mielestäsi väärän näköisiä?
Mihin vîttuun ne neekerît hävisi siitä kannesta. Mulla on jo ikävä.
Minua ei se paketti kiinnosta, vaan sisältö. Noms noms.
En pidä uudesta pakkausesta. Porvoo voisi sopia kantee, mutta tyylitellään sitten enemmän ja sobitetaan paremmin kanteen.
Lopetin ostamisen tuohon vouhotukseen.
Mitään ei saa sanoa miksikään, eikä mistään saa edes puhua.
Vaihtaaka mokka nimetkin kahveista pois, mieleeni tulee mokka...
Gangsta-räppäri ja twerkkaava tyttöystävänsä pussailemassa.