Mihin lähtisit mieluiten matkalle? Jos rahalla tms ei väliä?
Eli jos ei tarvisi miettiä rahaa tms arkisia hankaluuksia, niin mihin paikkaan lähtisit mieluiten lomalle? Mikä on ns. unelmien matkakohteesi ja miksi? Vain yhden saa valita.
Kommentit (52)
Grand Canyon ja nimenomaan Utahin puoleinen. Olisin ainakin kuukauden.
Italia. Olen aina halunnut käydä. Hyvää ruokaa, juomaa ja kulttuuria.
point Nemoon, saisi olla rauhassa...kaikelta muulta paitsi avaruuden rojulta joka useimmiten kai ohjataan putoomaan juuri sinne
Italian koluaisin päästä päähän. Asuisinkin muutamia kuukausia kerrallaan eri maakunnissa. Koska ruoka, kulttuuri, kieli.
New york ja Seattle - niihin tekisin lomamatkan.
Singaporeen lapsen kanssa. Tai New York kun on vanhempi. Nyt johonkin resorttiin välimerelle missä suomenkielinen lastenkerho.
Australiaan. Ainoa paikka, mihin vielä kiinnostaisi matkustaa.
En ole matkustellut kovin laajalti, mutta Venäjää olen tietyistä syistä kolunnut aika paljon. Pohjoismaat, Viro ja muutama etelänmatka tehty.
En ole himomatkailija ja useimmat matkakohteet ei kiinnosta yhtään.
Mutta jos johonkin pitäisi matkustaa ja joku muu järkkäisi kunnon reissun ja rahaa olisi runsaasti käytettävissä, niin ehkä todella voisin lähteä
Australiaan.
Hauska alapeukuttaja - luuletko voivadi muuttaa ihmisten haaveita? Kerron, että et 😁
Safarille Keniaan, Tansaniaan, Botswanaan tms Afrikan maahan
Kerran olen Kenian safarilla ollut ja heittämällä paras matkakokemus ikinä, jonka haluaisin uudelleen kokea tällä kertaa perheen kanssa.
Tekisin kiertomatkan Väli- ja Etelä-Amerikan maihin. Meksiko, Kuuba, Chiile, Peru ja Argentiina ainakin. Olisi ihanaa kierrellä joku puoli vuotta maasta toiseen ja rauhassa tutustua paikkoihin.
Käyn joka vuosi Japanissa lomamatkalla. Miinus koronavuodet, kun rajat oli kiinni. Jos olisi ylimääräistä rahaa, niin haluaisin käydä Etelä-Koreassa ja Thaimaassa. M28