Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä paras näistä miehellä: ponnari, letti, miesnuttura vai auki pitkänä?

Manbun
02.03.2020 |

Itselläni miesnuttura.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, ponnarilla tai nutturalla riippuen fiiliksistä. Letittämistä en ole edes yrittänyt koska se tuntuu liian vaikealta.

Vierailija
42/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on neutraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki tai ponnari, riippuu vähän siitäkin, minkälainen tukan määrä ja laatu on. Kunnon moppi on hyvä aukikin, mutta kaljuuntuvan henkilön ohut liuhuletti mieluummin kiinni.

Vierailija
44/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnutturaa vastenmielisempää hiustyyliä ei ole tietääkseni vielä kehitetty? Se on niin vasuria, feministiä, teeskentelijää, hipsteriä, hinttapulia ettei mitään rajaa.

Vierailija
45/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnutturaa vastenmielisempää hiustyyliä ei ole tietääkseni vielä kehitetty? Se on niin vasuria, feministiä, teeskentelijää, hipsteriä, hinttapulia ettei mitään rajaa.

Olen kyllä persu eikä vois vähempää kiinnostaa mitä joku siitä on mieltä.

Vierailija
46/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miesnutturoita. On vain nutturoita. Samanlainen nuttura hiuksissa kuin hiuksissa. Se mitä jalkovälistä löytyy ei vaikuta itse nuttura ulkonäköön.

Vierailija
47/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako ap alapäänsäkin kasvaa korkeaksi puskaksi vai käykö siellä vähän lyhyempi malli?

Vierailija
48/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari tai heviletti <3

Vierailija
49/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttura tai ponnari, mieluusti ei ihan sileä. Sellainen sileä, tasapitkä hius auki ei viehätä yhtään. Auki "saa" pitää vain hiuksia, jotka ei yllä kiinni. Mulla on tässä aika tarkka maku, puolisolla on lyhyt tukka.

Kontrolloiko miehesi mitä sinä puet päällesi tai millaiset hiukset sinulla on, vai onko se vain sinun oikeutesi?

Vierailija
50/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä persu eikä vois vähempää kiinnostaa mitä joku siitä on mieltä.

Se on oikein, mielipiteeni oli vain suuntaa antava. Jokainen tyylillään.

Vierailija
51/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli olkapää -pitkistä en pidä miehillä lainkaan. Sellainen puolipitkä surffitukka on hyvä. Jos joku noista niin manbun. 

Vierailija
52/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kategorisesti, riippuu miehestä ja hänen piirteistään, hiusten laadusta tms. 

Mut jos on pakkoa sanoa jotain, niin manbun tai ponnari. Harvoja hyvintoteutettuja lettikampauksia suomalaisilla miehillä on ollut joskus Duudsonien Jarpilla. Afrohiusten lettisysteemeistä tykkään kyllä mutta ei sovi suomalaiseen päähän.

Vierailija
53/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on pitkät hiukset, ja parhaalta hänellä näyttää ranskanletti. Harmikseni en osaa sitä hänelle letittää, joten se on harvinaista herkkua. Arkisin mies pitää hiuksiaan ponnarilla.