Mikä paras näistä miehellä: ponnari, letti, miesnuttura vai auki pitkänä?
Kommentit (53)
Kaikki yhtä kamalia. Lyhyet ne pitää olla.
Riippuu kasvoista ja hiuslaadusta, mikä kenellekin sopii, mutta nuttura näyttää kivalta.
Luonnonkalju. Osittain kaljuuntunutkin kelpaa, kaljuksi ajeltu ei!
Vierailija kirjoitti:
>mies
>pitkät hiukset
Tässä voi valita vain toisen
Onneksi olkoon ahdasmielisyydestäsi! Itse pitkähiuksisena miehenä olen nähnyt useita kauniita lyhyttukkaisia naisia, eikä se ole mikään syy, ettenkö voisi heistä tykätä. Ihme ajattelumalli joillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>mies
>pitkät hiukset
Tässä voi valita vain toisen
Onneksi olkoon ahdasmielisyydestäsi! Itse pitkähiuksisena miehenä olen nähnyt useita kauniita lyhyttukkaisia naisia, eikä se ole mikään syy, ettenkö voisi heistä tykätä. Ihme ajattelumalli joillain.
Himpuli suuttui.
Jos hiukset on kuin Sipe Santapukilla, ponnari. Jos taas niin kuin Zaher Zorgatilla, auki.
Auki pitkänä, plussaa jos olet intiaani.
Manbun kirjoitti:
Älkää kirjoittako, että lyhyet hiukset tai kalju. Jos kysytään näistä vaihtoehdoista niin ei tarvi alkaa soveltamaan.
Terveisin paksutukkauinen ja pitkähiuksinen mies.
No haloo ne on naisia, mistä lähtien ovat muka ymmärtäneet lukemaansa?
Ponnari on sikäli paras, ettei hiukset liehu tuulessa miten sattuu. Auki sisällä mieluusti että pääsen hipelöimään ):
Miehelläni on upeat, paksut, melkein ristiselkään ulottuvat ihanat hiukset - oi onnea!
Ei ainakaan miesnuttura. Alkaa olla jo vähän nolo viime vuosikymmenen juttu täällä Yhdysvalloissa. Liikaa niitä on kyllä nähtykin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhtä kamalia. Itse en tykkää pitkätukkaisista miehistä.
Tämä.
Samaa mieltä kuin vastaajat 27 ja 28. Jos hiukset ovat hyväkuntoiset, paksut ja vielä mielellään tummat, ne saavat olla auki. Huonokuntoiset ja takkuisen näköiset hiukset taas pitää pitää kiinni tai mieluummin leikata lyhyeksi. Letityksen miellän jotenkin liian feminiiniseksi.
Auki tai puoliponnarilla. Nutturaa en voi sietää.
Kirjoitinkin tästä jo joskus aiemmin, että en itsekään oikein ole ollut pitkätukkaisten miesten perään. Oma mieheni on urheilullinen perheenisä, peruskomea raamikas insinööri joka aina piti siistiä lyhyttä tukkaa.
Sitten oli pari tuulista vuotta asioiden suhteen ja hiustenleikkuu jotenkin jäi. Sieltä kasvoi luonnonkihara laineikas pidempi surffitukka, joka yllätti minut (ja ilmeisesti myös muut naiset) aivan täysin. Kiltistä insinööristä tuli hetkessä Sex and the Cityn Smith Jerrod, se Samanthan kuuma poikaystävä.
Muutaman kerran miehen kanssa illanvietossa olen saanut vierestä seurata naisten pörräämistä ympärillä josta oma mieheni on vähän hämillään. Lihaksikas, sporttinen, kohtelias ja surffilookin omaava perheenisä sormus sormessa tuntuu olevan aivan kuumaa kamaa, no pakko myöntää itsekin että onhan se.
Kunpa itsekin keksisin itselleni samanlaisen muodonmuutoksen tässä perhearjessa :)
Ei mikään, en pidä miesneideistä.
Pitkät hiukset sopii vain Johnny Deppille
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset sopii vain Johnny Deppille
Ja Tom Hiddlestonille. Ja Marilyn Mansonille. Ja Steven Tylerille. Ja Orlando Bloomille. Ja ja ja...
Auki pitkänä on aivan ihana, tulee mieleen viikinki <3
Miesnuttura on junttiuden multihuipennus.