Sorry Riina Maija mutta en tajua sua
Mitä tuo Palanderin vaimo meinaa? Asettuu pariks kuukaudeks mihin sattuu huvittamaan. Raahaa hevosia, koiria ja muksuja ympäri eurooppaa Torniosta helsinkin kautta viroon ja espajaan ja ties mihin. Eka luokkalainen lapsi hänellä kotiopetuksessaan tällä hetkellä. Tänään tätä, ehkä viikko tässä ja sitte taas seuraavaan mestaa. Haiskahtaa stressille ja konkurssille. Ei varmaan maksakaan tollanen rehaaminen.
Kommentit (54)
Kallen pitäisi tajuta jättää Riinis ja lopettaa rahojen käyttö sen hevosharrastuksiin. Voisi löytää järkevän naisen. Riiniksen kuuluisi olla köyhä pikkuyksiössä asuva sihteerin töitä tekevä vähän epävakaa tavisnainen, joita näkee lähijunissa. Ei löytäisi uudestaan rikasta miestä.
Hevoset hevoset hevoset. Minä minä minä. En halua luopua mistään, lapset olkoot käymättä koulua kunhan MINÄ saan mitä haluan. Itsekin hevosihminen henkeen ja vereen, mutta ymmärrän kyllä elämän realiteetit, etten voi niitä lasten kustannuksella pitää.
Miten teitä voi kiinnostaa jonkun julkun elämä näin paljon, tssiiissus 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten teitä voi kiinnostaa jonkun julkun elämä näin paljon, tssiiissus 😂
Riiniksen elämä on hohdokkaampa kuin oma kuihtunut ja mitäänsanomaton elämä luulisin. Mammat raivon partaalla tuomitsemassa.
Tottakai kiinnostaa. Ei omassa elämässä mitää tapahdu. Odotan innolla kuulumisia Espanjan lämmöstä. Toivottavasti toimittajalla on reissu varattu. Hengitys suojaim mukaan.
Riinis on kyllä aika tuuliviiri mitä sinusta seuraa. Sillä tais pääkoppa pimetä lopullisesti Kallen pettämisen tultua julki vuosia sitten. Pääkoppa sanoi riks-räks-poks ja tyyppi friikkasi.
Eihän lasten kouluun tarvi päästä kun äiti on multitalentti vissiin tradenomi.
Kukin saisi seilata ja muutella kuinka huvittaa, ei ole muiden asia, mutta tässä tapauksessa lasten koulunkäynti huolestuttaa. Ei vanhemmat voi itsekkäästi vaan elää omaa elämäänsä. Lapset tarvitsee kavereista, osaavaa opetusta, harrastuksia ja säännöllistä elämää. Mikä noita oikein vaivaa, kun tämä ei kiinnosta?
Minä opetan heitä. Ai hän on ehtinyt lukea opettajaksi jossain vaiheessako. Pitäiskö itsekin ottaa lapset kotiin ja ryhtyä opettamaan heitä ja sivussa sitte hevosbisnes.
Jossakin lukuisista avautumisistaan on sanonut että Kalle ei halua lapsia Viroon kouluun. Tämä taitaakin olla ainut asia jossa siippansa kuuntelee. Ei tosin olisi kannattanut kun Viro menee Pisa tuloksissa Suomen ohi.
Minkä ikäiset heidän kaksoset ovat?
Kertoo paljon Riina-Maijasta kun nimesi lapsensa Mona-Lisaksi
Itse en juurtunut mihinkään eikä minulla ole kouluaikaisia kavereita. Isän työn takia muutettiin usein.
Kolmannelle luokalle mennessä minulla oli jo kolmas koulu, oppivelvollisuus tuolloin oli 8 vuotta ja tuona aikana olin viidessä eri koulussa. Olo kuin mustalaisella.
Kaksoset on sen ikäisiä että syksyllä olisi pitänyt aloittaa koulussa. Sääliksi käy lapset, etenkin kun äiti pyöritteli silmiään kotikoulusta puhuttaessa. Monessako paikassa se vanhempi lapsi on ehtinyt jo käydä koulua.
Mitä te tuota Riina-Maijaa aina haukutte? Ihan yhtä lailla Kalle on lapsista ja heidän koulunkäynnistä vastuussa. Ei se mies niin tossun alla ole mitä antaa ymmärtää. Kaveri ei muutenkaan ole urheilu-uransa jälkeen juuri mitään tehnyt joten olisi nyt vaikka vastuullinen vanhempi.
Kalle tekee kaikenlaisia juonto ja kommentaattori töitä että pysyy perhe ja hevoset hengissä. Riinis jaksoi töissä 6kk.
Vinkkinä Riinikselle. Viron hammashoidosta saa Suomen kela-korvauksen, ei tuu kalliiksi.
Mikä juttu toi hammaslääkärihomma on? Luulis et on varaa hammashoitoon kun asuntojakin on ympäri Eurooppaa. ihmetyttää vaan koska ei Kallekaan urheilu urallaan varmaan loppuelämän rahoja tienannut ja onko se mitä tehnyt sen jälkeen? Kommentoi tv:ssä kisoja.
On se aika huolestuttava meininki kun isä haluaisi perheensä asettuvan asumaan rauhalliseen ympäristöön Tornioon ja äiti haluaa perheensä asuvan milloin missäkin, hyvä että itsekkään tietää missä haluaa kulloinkin asua. Todella ristiriitainen perhe-elämä on heillä. Perheen pitäisi vetää yhtä köyttä.
Maaninen muuttelu ei tee lapsille hyvää, aikuinen voi reissata minne lystää milloin haluaa mutta ei silloin kun on lapsikatras huolehdittavana.
Kuulostaa vahvasti 2suuntaiselta mielialahäiriöltä tai ADHD:n impulsioilta Riina-Maijan touhu.
Terkuin bipo.