Hjallis Harkimo : Nyt viimeistään järkeä turvapaikkapolitiikkaan
Kommentit (56)
Ei ole jallis itse kirjoittanut.
On sen verran älykästä tekstiä.
Olen ilmoittanut apn viestin asiattomaksi
Miksi hallitus ei ota asiaan kantaa?
Hjallis on sellainen kaiffari jonka valitsisin mukaan autiolle saarelle. Ja sit sitä harmittaisi miksi tuli valituksi.
Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!
Vaikka kuinka paljon pidänkin siitä, että päivittäin saan kokea ihanan hornettien ylilennon niin mietin miksi tätä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!
Ei ole miehistä pulaa, täysin päinvastoin. Lisääntymisikäisiä miehiä on Suomessa jo nyt 50 000 enemmän kuin vastaavan ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut apn viestin asiattomaksi
Järki mainittu aloituksessa. Poistetaan koko ketju.
Tällä kertaa Hjallis on todella oikeassa. Tämä sinisilmäisyyden viisi vuotta on saanut aikaan paljon enemmän hallaa kuin auttanut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..
Miks nää jauhaa aina silloin näistä asioista, kun on ns. tyhjänjauhamista eivätkä ole missään vaikuttavassa asemassa enää.
Matkustusasiakirjat oltava kunnossa.
Miksi sensuuri? Totuus on, että sen lisäksi, että rajoja pitää todella alkaa jossain kohtaa puolustamaan tunkeilijoilta niin sen lisäksi kaikki integroitumishaluttomat, rikolliset ja fanaatikot ma tut tulisi poistaa euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa pian minäkin saan miehen
Irma 40v 120kg
No minä olen tuon ikäinen ja lähes tuon painoinen, ja on ollut ihan suomalaisia miehiä. En tahdo eri kulttuurista tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..
Paitsi jos mies on tumma ja tulinen kehitysmaalainen, silloin ei haittaa vaikkei mies osaisi kieltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja näitä ei niiden pako*laisten joukosta löydy. Muuri Euroopan ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa pian minäkin saan miehen
Irma 40v 120kgNo minä olen tuon ikäinen ja lähes tuon painoinen, ja on ollut ihan suomalaisia miehiä. En tahdo eri kulttuurista tulevaa.
Se on oikein. Ja on muutenkin väärin syyllistää lihavia tai rumia naisia kun niille kauneimmillekin - erityisesti nuorille - naisille tuntuu kelpaavan kehitysmaamakkara oikein hyvin nykyään.
Nyt viimeistään turpa kiinni Hjallis