Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjallis Harkimo : Nyt viimeistään järkeä turvapaikkapolitiikkaan

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jallis itse kirjoittanut.

On sen verran älykästä tekstiä.

Onko liikkeessä yhä mukana ne samat tyypit kuin alussa?

Vierailija
42/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!

Voitteko pliis lakata tuputtamasta tuota aatetta? Osalla naisista on kuitenkin vielä olemass henkilökohtainen miesmaku. Mä oon nuorempana seurustellut puoli-intialaisen kanssa joka jäi viimeiseksi kerrakseni sillä tajusin etten halua ottaa tyystin vieraasta kulttuurista olevaa miestä. Katselen mielummin koulutettua ja länsimaasta kotoisin olevaa miestä, koska koen olevani paljon lähempänä tällaista kumppaniehdokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa pian minäkin saan miehen

Irma 40v 120kg

No minä olen tuon ikäinen ja lähes tuon painoinen, ja on ollut ihan suomalaisia miehiä. En tahdo eri kulttuurista tulevaa.

Se on oikein. Ja on muutenkin väärin syyllistää lihavia tai rumia naisia kun niille kauneimmillekin - erityisesti nuorille - naisille tuntuu kelpaavan kehitysmaamakkara oikein hyvin nykyään.

Just olin tulossa itsekin sanomaan, että geelitukkamiesten ja som a lien kanssa viihtyvät juurikin nuoret naiset! Näitä paksunaolevia näkyy tuolla terveydenhuollossa sitten

Jep. Suomipoika saa sitten aikanaan elättää islamisteja uusperheissään. Suomipoika on muutenkin pelkästään häviäjä muslimimaahanmuutossa, siitä satsista ei sille kumppaneita löydy.

Suomimies pystyy lisääntymään tuonnin avulla. Ei ole pakko jäädä seisomaan sormi suussa, jos vaan taloudelliset rahkeet riittää

Vierailija
44/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!

Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..

Vääntäkää nyt vihdoin ihan rautalangasta mistä tällaisen sitoutumishalukkaan tavismiehen löytää? Olen etsinyt jo 10 vuotta ja saanut vain pakkeja, tai parhaimmillaankin löytänyt näitä "ei mulle yks nainen ikinä riittäisi"-sankareita. Itse en ole antanut pakkeja "edes" elämäntapatyöttömille, lapsia haluamattomille, pulleille, pätkille...

En ole ehkä isopalkkainen kaunotar mutta kuitenkin velaton, lapseton, ahkera, hoikka, liikunnallinen ja rakastan kodinhoitoa. En  kelpaa suomalaiselle miehelle eli pakko on jäädä yksin kun en kehitysmaalaistakaan halua.

Alan todellakin ottaa henkilökohtaisest ylemmänkaltaiset viestit.

Vierailija
45/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..

Vääntäkää nyt vihdoin ihan rautalangasta mistä tällaisen sitoutumishalukkaan tavismiehen löytää? Olen etsinyt jo 10 vuotta ja saanut vain pakkeja, tai parhaimmillaankin löytänyt näitä "ei mulle yks nainen ikinä riittäisi"-sankareita. Itse en ole antanut pakkeja "edes" elämäntapatyöttömille, lapsia haluamattomille, pulleille, pätkille...

En ole ehkä isopalkkainen kaunotar mutta kuitenkin velaton, lapseton, ahkera, hoikka, liikunnallinen ja rakastan kodinhoitoa. En  kelpaa suomalaiselle miehelle eli pakko on jäädä yksin kun en kehitysmaalaistakaan halua.

Seurustelen parasta aikaa virolaisen miehen kanssa joka arvostaa kaikkea noita mitä tuossa edellä kuvailit juuri äskettäin. Hän on myös erittäin perhekeskeinen ja, tämä kysyikin heti ekoilla treffeillä perhesuunnittelmista. Sanottakoon nyt tässä heti näin kättelyssä, etten välttämättä suosittele sellaiselle kuka itse kokee haluavansa länsimaalaisen ja prikulleen 50/50 jakoa noudattavan puolison. Siinä tapauksessa suosittelen pysymään Suomessa tai hakeutumaan joko Ruotsiin tai Norjaan. Kuulemma Norjassakin kysellään aika suoraan miesten osalta perhehaaveista :)

Vierailija
46/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen parasta aikaa virolaisen miehen kanssa joka arvostaa kaikkea noita mitä tuossa edellä kuvailit juuri äskettäin. Hän on myös erittäin perhekeskeinen ja, tämä kysyikin heti ekoilla treffeillä perhesuunnittelmista. Sanottakoon nyt tässä heti näin kättelyssä, etten välttämättä suosittele sellaiselle kuka itse kokee haluavansa länsimaalaisen ja prikulleen 50/50 jakoa noudattavan puolison. Siinä tapauksessa suosittelen pysymään Suomessa tai hakeutumaan joko Ruotsiin tai Norjaan. Kuulemma Norjassakin kysellään aika suoraan miesten osalta perhehaaveista :)

En haikaile 50-50 jakoa vaan kannatan enemmän perinteisiä rooleja joten sikäli ei ongelmaa.

Ongelma taitaa olla että miten näihin saisi kontaktin jos ei ihan reilaamaan halua lähteä? Läheiselle raksalle silmäilemään vai olisiko jotain nettipalstoja?

Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
47/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää maahantuodut osaajat. Olin töissä kaupassa, ja silloin törmäsin näihin yön naisiin, jotka eivät osanneet laskea kymmenen euron ostoksiansa yhteen ja kukkarossaan olevia rahoja, että riittävätkö. Sitten kipitettiin hakemaan taikaseinästä lisää. Mitäköhän työvoimapulaa nämä tulevat paikkaamaan?

Vierailija
48/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haikaile 50-50 jakoa vaan kannatan enemmän perinteisiä rooleja joten sikäli ei ongelmaa.

Ongelma taitaa olla että miten näihin saisi kontaktin jos ei ihan reilaamaan halua lähteä? Läheiselle raksalle silmäilemään vai olisiko jotain nettipalstoja?

Kiitos vinkistä. :)

No joo :D

Täähän ite oli just nimenomaan raksalla töissä, kun satuimme törmäämään Tinderissä. Mikäli asut tosi pohjoisessa eikä lähialueen sinkuista löydy virolaisia duunareita niin yksihän on date24.ee mistä löytyy toki nykyään aika paljon myös suomalaisia, mutta voit asettaa haun ulottumaan pelkästään Tallinaan. Mies kertoi monien kaveriensa olevan tuolla jotka itse käyvät Suomessa vähintään kerran kuussa. Useimmat yrittävät tulla parin viikon välein joko töiden tai kavereiden takia. Positiivisena yllätyksenä voi sitten tulla myöskin oikein hyvä suomenkielen taito ettei tarvitse juurikaan miettiä englanninkielistä vastinetta. Suositan kuitenkin aloittamaan keskustelun englanniksi ja vasta sitten vaihtamaan suomeksi, jos toinen kertoo osaavansa puhua sitä.

Vierailija
49/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on turha organisaatio, se ei saa mitään aikaan.

Siksi onkin vaarallista pään pensaaseen työntämistä odottaa, että EU saisi ulkorajansa kuntoon. Ennen helvetti jäätyy.

Suomen pitää toimia itsenäisesti esim. Itävallan tai Tanskan tapaan ja laittaa oman rajavalvontansa kuntoon. Mikään Suomen allekirjoittama kansainvälinen sopimus ei myöskään edellytä päästämästä laittomasti maahan pyrkiviä maahan.

Terveisiä vaan sisäministerille jonka vastuualueenaan tämä on.

Vierailija
50/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
51/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU on turha organisaatio, se ei saa mitään aikaan.

Siksi onkin vaarallista pään pensaaseen työntämistä odottaa, että EU saisi ulkorajansa kuntoon. Ennen helvetti jäätyy.

Suomen pitää toimia itsenäisesti esim. Itävallan tai Tanskan tapaan ja laittaa oman rajavalvontansa kuntoon. Mikään Suomen allekirjoittama kansainvälinen sopimus ei myöskään edellytä päästämästä laittomasti maahan pyrkiviä maahan.

Terveisiä vaan sisäministerille jonka vastuualueenaan tämä on.

Ohivuoto pitäisi jäävätä. Mutta vihreistähän ei tolkun ministeriä löydy tuohon hommaan, niin pitäisi saada uudet vaalit.

Vierailija
52/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suomessa on miehiä niin paljon että jokaiselle naiselle riittäisi. mutta kun naiset ovat niin vaativia. pitää olla miljoonia takataskussa. upeat huvilat monessa maassa. miehen pitää vielä tehdä kaikki kotityöt vaikka nainen olisi kotona. naisen ei sovi pilata niin tekokynsiään.

suurin osa naisista on karmean näköisiä ilman niitä tekohärpäkkeitään ja kovaa maalisuti maalaustaan.

Vierailija
53/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä suomessa on miehiä niin paljon että jokaiselle naiselle riittäisi. mutta kun naiset ovat niin vaativia. pitää olla miljoonia takataskussa. upeat huvilat monessa maassa. miehen pitää vielä tehdä kaikki kotityöt vaikka nainen olisi kotona. naisen ei sovi pilata niin tekokynsiään.

suurin osa naisista on karmean näköisiä ilman niitä tekohärpäkkeitään ja kovaa maalisuti maalaustaan.

Hei, nythän perinteisille miehille on vaihtoehto, vai pitäisikö tämäkin lysti saada ilman eestä? Naapurista tulevat varmasti mielellään palvelemaan kunnollista korvausta vastaan.

Vierailija
54/56 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella kohta Ruotsin ongelmat edessä.

Vierailija
55/56 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia naisia oikein katselet? Tuollaisia missiköitä ei kauheasti tavisnaisissa ole.

Vierailija
56/56 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Joku tolkku.