Hjallis Harkimo : Nyt viimeistään järkeä turvapaikkapolitiikkaan
Kommentit (56)
Hjallis on kerrankin tyystin oikeassa.
Rajat kiinni vähäksi aikaa!
Harkimon juttu oli vähän mutua siinä mielessä, että ei taida olla kellään ihan tarkkaa tietoa mitä kaikkea paossa nuo henkilöt ovat. Osa on paossa suoranaisesti sotaa, osa ehkä yleistä kaaosta niillä alueilla mistä ovat lähteneet, osa voi tavoitella puhtaasti parempaa elintasoa. Siellä on varmaan hyvin monenlaisia motiiveja.
Toisekseen jos lähdetään muuttamaan noita turvapaikkasopimuksia, Suomi ei voi mitenkään niistä yksin päättää, vähintäänkin EU:n pitäisi jotenkin olla mukana.
Onko Suomessa jotenkin löysemmät turvapaikkasäännöt kuin esim. muissa Pohjoismaissa? Minä en tiedä että näin olisi. Harkimo väittää että Suomessa olisi jotenkin löysempää. Millä tavalla on löysempää?
Suomi ei vastaa EU:n ulkorajoista muuta kuin itärajan osalta ja siellä ei ole lähiaikoina ollut mitään ongelmaa. Joten ulkorajojen osalta Suomen hallitus ei ole mihinkään syyllinen.
Suomi voisi jo nyt palauttaa kaikki turvallisen maan läpi tulleet saapujat takaisin rajan taakse, mutta näin ei haluta tehdä. Äänestäjistä tämä on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa pian minäkin saan miehen
Irma 40v 120kgNo minä olen tuon ikäinen ja lähes tuon painoinen, ja on ollut ihan suomalaisia miehiä. En tahdo eri kulttuurista tulevaa.
Se on oikein. Ja on muutenkin väärin syyllistää lihavia tai rumia naisia kun niille kauneimmillekin - erityisesti nuorille - naisille tuntuu kelpaavan kehitysmaamakkara oikein hyvin nykyään.
Just olin tulossa itsekin sanomaan, että geelitukkamiesten ja som a lien kanssa viihtyvät juurikin nuoret naiset! Näitä paksunaolevia näkyy tuolla terveydenhuollossa sitten
Hjallis puhuu järkeä. Onkohan kopsannut persuilta?
Myös kokoomuksen arvopohjalliset on kateissa. Taisi orpon puheet olla pelkkää kivapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Harkimon juttu oli vähän mutua siinä mielessä, että ei taida olla kellään ihan tarkkaa tietoa mitä kaikkea paossa nuo henkilöt ovat. Osa on paossa suoranaisesti sotaa, osa ehkä yleistä kaaosta niillä alueilla mistä ovat lähteneet, osa voi tavoitella puhtaasti parempaa elintasoa. Siellä on varmaan hyvin monenlaisia motiiveja.
Toisekseen jos lähdetään muuttamaan noita turvapaikkasopimuksia, Suomi ei voi mitenkään niistä yksin päättää, vähintäänkin EU:n pitäisi jotenkin olla mukana.
Onko Suomessa jotenkin löysemmät turvapaikkasäännöt kuin esim. muissa Pohjoismaissa? Minä en tiedä että näin olisi. Harkimo väittää että Suomessa olisi jotenkin löysempää. Millä tavalla on löysempää?
Ei tiedetä taustoja, joten isoja ihmismääriä ei pidä päästää vaeltelemaan EU:n rajojen sisäpuolelle. Kreikan rajan pysyttävä kiinni ja etsittävä EU-tasolla keinoja oikeiden hädässä olevien auttamiseksi.
Enpä olis uskonut että Hjalliskin nykyään persujunttirasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma 40v 120kgNo minä olen tuon ikäinen ja lähes tuon painoinen, ja on ollut ihan suomalaisia miehiä. En tahdo eri kulttuurista tulevaa.
Se on oikein. Ja on muutenkin väärin syyllistää lihavia tai rumia naisia kun niille kauneimmillekin - erityisesti nuorille - naisille tuntuu kelpaavan kehitysmaamakkara oikein hyvin nykyään.
Just olin tulossa itsekin sanomaan, että geelitukkamiesten ja som a lien kanssa viihtyvät juurikin nuoret naiset! Näitä paksunaolevia näkyy tuolla terveydenhuollossa sitten
Jep. Suomipoika saa sitten aikanaan elättää islamisteja uusperheissään. Suomipoika on muutenkin pelkästään häviäjä muslimimaahanmuutossa, siitä satsista ei sille kumppaneita löydy.
Vierailija kirjoitti:
Myös kokoomuksen arvopohjalliset on kateissa. Taisi orpon puheet olla pelkkää kivapuhetta.
Kokoomus koettaa kusettaa taas kaikkia äänestäjiä tasapuolisesti leikkimällä neutraalia aikuista kun se on tosiasiassa pelkkä p*skahousu, federalisti jo monikulturisti.
Ei kannata itärajasta kauheesti huudella kun Suomi on täysin kädetön jopa yksittäisten rajanylittäjine edessä. Montako on palautettu suorilta käsin takas sinne mistä tulivat? Ei yhtäkään vaikka näin sen pitäisi mennä. Venäjä on turvallinen maa.
Jos Putin päättää päästää tänne puol miljoonaa affagaania niin ketäs sitten syytetään? Kehtaako joku vielä siinä selittää että tänne mahtuu ja kaikille suomalainen sosiaaliturva?
"Enpä olis uskonut että Hjalliskin nykyään persujunttirasisti."
Miten voit uskoa että liberalismin aatteella on tulevaisuutta, kun se jatkuvasti sulauttaa itseensa
ei-liberaaleja arvoja monikulttuurisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellainen pieni makkara. Lyhyenläntiä ja pieniä kirttanoita noi miehet.
Lapsistakin tulee pienikokoisia. Jotain vikaa noissa tytöissä.
Nyt loppu Liike Nytin äänestäminen meidän perheessä. Ihan puhdasta rasismia koko kirjoitus. Häpeäisi edes.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyylipuhdas junttipersurasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!
Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..
Paitsi jos mies on tumma ja tulinen kehitysmaalainen, silloin ei haittaa vaikkei mies osaisi kieltäkään.
Tulinen siis aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisten isien rakentaman islam-vapaan kartanon puolustaminen ei ole persujunttirasismia; se on parhautta ja kauneutta.
”Europe has no islam, Europe needs no islam” (-Boromir, Sormusten Herra)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä olisi ottaa tulijoita niin paljon kuin mahdollista, siis haluaako hjalliskin suomesta jonku takapajulan? Lehdet kirjoittelee jatkuvasti että naisilla on kumppaneista pulaa ja nyt kun niitä kumppaneita olis tuhansia tulossa niin seniili alkaa vastahakoiseksi, hyi mikö mies!
Naisilla on "kumppaneista pulaa" vain ja ainoastaan sen takia, koska kriteerit on pilvissä asti, ei kelpaa tavismies vaan pitää olla +190cm komea pankkiirilääkäri..
Paitsi jos mies on tumma ja tulinen kehitysmaalainen, silloin ei haittaa vaikkei mies osaisi kieltäkään.
Tulinen siis aggressiivinen.
Alkuvoimainen, tulinen, temperamenttinen, dramaattinen, miehekäs, dominoiva - mies joka vie naisen matkalle maailmaansa, vie eikä vikise.
Ei taideta pelata aivan samoissa liigoissa.