Neuvolasta soitettiin
Voin jo nyt kuulemma täyttää esitieto lomakkeen tämä oli minulle oli jäänyt kuulemma kertomatta kun varasin neuvola ajan.
En tietenkään täytä lomaketta ennen kuin neuvolassa koska hel ve tin ämmä joka soitti minulle sinuttelu minua vaikka sinuttelusta ei oltu sovittu etukäteen. Hän ei pyytänyt minua täyttämään lomaketta vaan käski. Minua ei ties mitkä lähäri ämmät käskyä koskaan eikä missään tilanteessa.
Kommentit (183)
En ymmärrä tuota viimeistä lausetta. Onko siitä jäänyt joku olennainen sana pois?
On sulla vaikeaa. Ei muutako tsemppiä! :-)
Äidinkieli pakolliseksi myös Lapinlahden sairaalaan.
Ei neuvola ole pakollinen. Älä mene ollenkaan, niin ei v ituta.
Sanot, että pidät itse kirjaa. Pysyy paremmin tiedot tallessa ja kontrollissa ja pystyt tarkistamaan, että on oikein. Teet muistiinpanot käynnillä (tai nauhoitat ja purat myöhemmin) ja halutessasi pyydät terkkarilta allekirjoituksen. Vahdit, ettei laita mitään teistä ylös.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus neuvola palveluihin kuten myös köyhillä. Mutta heidän pitää otta odottavan äidin asema huomioon kun puhuvat näille. Sossu äitejä voidaan sinutella ja käskyttää ihan miten päin vaan mutta minua he eivät kohtele kuin p as kaa.
Neuvola on ihan vapaaehtoinen, kuten koulukin.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus neuvola palveluihin kuten myös köyhillä. Mutta heidän pitää otta odottavan äidin asema huomioon kun puhuvat näille. Sossu äitejä voidaan sinutella ja käskyttää ihan miten päin vaan mutta minua he eivät kohtele kuin p as kaa.
Logiikkasi ontuu. Ethän sinä voi käyttää neuvolapalveluja, kun köyhätkin saavat niitä!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat kivuliaan keskenmenon.
Eikös tältä ollut kohtu jo poistettu, yhteen aikaan raivosi siitä kovasti.
Mitä. Eikö kohtusi ole poustettu
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kohdellaan kuten minä haluan. Tervetuloa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä. Eikö kohtusi ole poustettu
Se on varmaan kasvanut takaisin.
Taidat ap asua sen verran lumisella alueella, että olet päässyt maistelemaan tuota valkoista herkkua vähän liiankin usein etkä ole edes katsonut, että mukaan on mennyt melkoinen määrä myös keltaista lunta. Tuntuu nimittäin nousseen pissaa päähän runsaasti. Ai niin, olisi pitänyt tietysti teititellä: Taidatte siis asua ... jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat kivuliaan keskenmenon.
Eikös tältä ollut kohtu jo poistettu, yhteen aikaan raivosi siitä kovasti.
Sille kasvoi uusi uuden nimen ja blogin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat ap asua sen verran lumisella alueella, että olet päässyt maistelemaan tuota valkoista herkkua vähän liiankin usein etkä ole edes katsonut, että mukaan on mennyt melkoinen määrä myös keltaista lunta. Tuntuu nimittäin nousseen pissaa päähän runsaasti. Ai niin, olisi pitänyt tietysti teititellä: Taidatte siis asua ... jne.
Ei täällä etelässä lunta ole. Eilen oli vähän mutta sekin suli pois yöllä.
Kyllä ihan köyhänäkin ihmettelen esim. sinuttelua ja useammin ihan epäasiallista käyttäytymistä palveluammateissa. Itsekin aspa.
Varjossa kirjoitti:
...minua he eivät kohtele kuin p as kaa.
Mutta sinähän olet...
Mahtava asenne sinulla!