Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolasta soitettiin

02.03.2020 |

Voin jo nyt kuulemma täyttää esitieto lomakkeen tämä oli minulle oli jäänyt kuulemma kertomatta kun varasin neuvola ajan.

En tietenkään täytä lomaketta ennen kuin neuvolassa koska hel ve tin ämmä joka soitti minulle sinuttelu minua vaikka sinuttelusta ei oltu sovittu etukäteen. Hän ei pyytänyt minua täyttämään lomaketta vaan käski. Minua ei ties mitkä lähäri ämmät käskyä koskaan eikä missään tilanteessa.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten elämä sujuu??

Päin hel ettiä. Emme ole edelleenkään saanut halpaa metsuria. Naapuri tunki juttusille jne

Ehkä sille metsurillekin kannattaisi maksaa käypää liksaa niin saattaisi löytyä. Vai eikö sittenkään rahat riitä?

Vierailija
42/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei neuvola ole pakollinen. Älä mene ollenkaan, niin ei v ituta.

Minulla on oikeus neuvola palveluihin kuten myös köyhillä. Mutta heidän pitää otta odottavan äidin asema huomioon kun puhuvat näille. Sossu äitejä voidaan sinutella ja käskyttää ihan miten päin vaan mutta minua he eivät kohtele kuin p as kaa.

Ihan varmasti kohdellaan kuten minä haluan. Tervetuloa uudelleen.

Te kohtelette odottavia äitejä juuri niin kuin odottavat äidit haluaa. Te olette asiakaspalvelu ammatissa. Jos ette tottele siitä seuraa teille vain ikävyyksiä.

Höpsis, sinun lapsesta se lasu tehdään ja siinähän nuolet sossujen pepoja vuosikausia jos haluat lapsesi pitää :)

Minä en nuoleskelee ketään.

Lapsestani ei ole kenelläkään syytä tehdä lastensuojelu ilmoitusta.

Kyllä se tehdään jos et täyttele niitä lappuja mitä neuvola käskee tai haistattelet siellä.

Se lappujen täyttely on hyvin oleellinen osa sitä neuvolasta haettavaa palvelua jota apn ei ole pakko käyttää.

Niitä ei käsketä täyttämään vaan pyydetään kauniisti.

Mitä turhaa pyytämään koska sinä ne laput täytät jos siellä haluat käydä. Sama kuin menisit kirjastoon vain hakemaan kirjan ja alkaisit kiulutella kun et sitä saa ilman kirjastokorttia.

Voit myös olla käymättä jos ei huvita lappuja täytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on melkoisen grandioottiset luulot itsestään. Neuvolassa kannattaa toimia niin kuin terveydenhoitaja ohjeistaa, mikäli niitä palveluita haluaa käyttää. Ap ei ole missään erityisasemassa muihin nähden.

Ja muutenkin, eikö tämä sama henkilö vielä vähän aikaa sitten märissyt täällä, että ei saa lasta ja että ei halua kuitenkaan hoitoja tqi adoptiota harkita? Ilmeisesti se ongelma nyt korjaantui, hyvä niin.

Vierailija
44/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, onko tämä kirjoittaja ihan oikeasti tosissaan näiden juttujensa kanssa, vai trollaileeko vain.

Vierailija
45/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten elämä sujuu??

Päin hel ettiä. Emme ole edelleenkään saanut halpaa metsuria. Naapuri tunki juttusille jne

Ehkä sille metsurillekin kannattaisi maksaa käypää liksaa niin saattaisi löytyä. Vai eikö sittenkään rahat riitä?

Emme halua maksaa ylipalkkaa.

Saituri

Vierailija
46/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä laput täyttämättä, ihan sama. Ne kysyy ne esitiedot neuvolakäynnillä kuitenkin.

Jos sinua ei kiinnosta tietojasi antaa niin ihan oma ongelmasi.

Vierailija
47/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, onko tämä kirjoittaja ihan oikeasti tosissaan näiden juttujensa kanssa, vai trollaileeko vain.

Trollailee. Nimi oli ennen Silppu. Vaihtanut nimimerkkiä ja lopettanut vanhan bloginsa.

Samantyylistä sekoilua kuin ennenkin.

Vierailija
48/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla stringit nyt?

Vierailija
49/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hankaloittaa omaa asiointiasi neuvolassa, niin heittäydy toki vastahankaan.

Vierailija
50/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa varsinaiselta mielensäpahoittajalta tämä aloittaja.

Vierailija
51/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää klikkailko tuon blogia, sillä kerää näillä häröillä kirjoituksilla vain klikkauksia lisää blogiinsa

Vierailija
52/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuvitellut että se on pakollinen. Mitä käytännössä tapahtuu jos kieltäytyy neuvolakäynneistä? Lasu?

Vierailija
53/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha trolli. Kirjoittelee samaa shaibaa myös nimellä silppu ja silppu2.

Vierailija
54/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota viimeistä lausetta. Onko siitä jäänyt joku olennainen sana pois? 

lähäri ämmä on lähihoitaja siis,mutta APlla on aukko sivistyksessä,ei neuvolasa työskentele lähäri ämmä,opatta kuule selevää! Siis AP,et sinä.

Vierailija
55/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollailee. Nimi oli ennen Silppu. Vaihtanut nimimerkkiä ja lopettanut vanhan bloginsa.

Samantyylistä sekoilua kuin ennenkin.

Tänään viimeksi päivittänyt vanhaa.

Vierailija
56/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuvitellut että se on pakollinen. Mitä käytännössä tapahtuu jos kieltäytyy neuvolakäynneistä? Lasu?

Miks kukaan pakottas neuvolaan,ei ole pakko mennä. Mutta silloin ei saa esim äitiyspäivärahaa. Eihän sitä voi maksaa jos ei ole todistettu että odottaa.

https://www.kela.fi/documents/10180/578772/Lapsiperhe_lennakki_2013_lyh…

Vierailija
57/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin klikkaan tuon blogin. 

Veti aika hiljaiseksi. Mutta mikäs siinä.  Kirjoitellessa. 

Vierailija
58/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä. Eikö kohtusi ole poustettu

Hyvä trolli sekoittaa juttujaan ja tarvittaessa vastailee itselleenkin.

Vierailija
59/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä kylähullu tämä on?

Vierailija
60/183 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin on masennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan