Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö pörssiromahdus on peruttu?

Vierailija
02.03.2020 |

Pettynyt olen :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se oli jo ☹️

Ei tällä tasolla vielä kannata ostaa. 😢

Vierailija
2/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, Dax valuu taas. Ja FEDin piristysraharuiskeässä käytettiin jo.

Voit luottavaisin mielin ostaa alaspäin pelaavia johdannaisia. Niin minäkin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen kissan pomppu. Kohta taas mennään

mies52v

Vierailija
4/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/ciS6UO

Tätä voit ostaa luottavaisin mielin. Tulee nousemaan tuonne neljän pintaan kevään mittaan.

Vierailija
5/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylimääräistä pelkästään osakkeisiin 150000 e käytettävissä.

Vierailija
6/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole.

Vierailija
7/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavasti alkanut nousu Helsingin pörssissä näyttäisi kuitenkin johtavan taas pakkaselle. Hyvältä näyttää taas. Paniikkimyin kaiken juuri ennen kurssien romahdusta ja nyt nautin sydämeni pohjasta, kun indeksit sukeltaa :D Kesän korvilla aloitten ehkä uudestaan.

Vierailija
8/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaavasti alkanut nousu Helsingin pörssissä näyttäisi kuitenkin johtavan taas pakkaselle. Hyvältä näyttää taas. Paniikkimyin kaiken juuri ennen kurssien romahdusta ja nyt nautin sydämeni pohjasta, kun indeksit sukeltaa :D Kesän korvilla aloitten ehkä uudestaan.

Hienoa, kun noissa pankin systeemeissä on niin helvetinmoiset viiveet. Jotain tommosta typerää erikoisrahastoakin menin ostamaan, jonka merkinnän toteutumista joutuu nyt odotella monta kuukautta ja arvatenkin tappiot juoksee tuona aikana ihan normisti. Aika nerokas keksintö että saadaan tällasilta taviksilta rahat pois.

Vierailija
9/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun noissa pankin systeemeissä on niin helvetinmoiset viiveet. Jotain tommosta typerää erikoisrahastoakin menin ostamaan, jonka merkinnän toteutumista joutuu nyt odotella monta kuukautta ja arvatenkin tappiot juoksee tuona aikana ihan normisti. Aika nerokas keksintö että saadaan tällasilta taviksilta rahat pois.

Itse myin Nordnetin kautta ETF-rahastoja ja niillä myyntitoimeksianto toteutui lähes välittömästi. Normaalit indeksirahastotkin sain myydyksi vuorokauden kuluttua, joten takkiin ei ehtinyt juurikaan tulla. Nyt en uskalla muihin sijoittaakaan kuin ETF:iin, jotta pääsen niistä myös nopeasti eroon.

Vierailija
10/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Olen ostellut salkkuun lisää Aktiaa, Fiskarsia, Teliaa ja erästä toista ruotsalaista palkoista, pääomatuloista ja saldosta. Vielä on erilliset puskurivarat käyttämättä jos kunnon rommi tulee. Kunhan työpaikka pysyy on kaikki hyvin. Kesäkin tulee.

Vierailija
11/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli alas 60 000,- mutta sain myytyä ennen sitä. Nyt pitää vain katsoa..

Vierailija
12/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kukaan käy palkkatöissä? Kenties pörssilistatussa yrityksessä? Talouskriisi saattaa viedä omankin pallin alta, tai ainakin aiheuttaa organisaatiossa suuria muutoksia huonompaan. Pikkufirmoille taantuma on kuolinisku, ainoastaan subventoitu julkinen sektori on turvassa.

Kun niin innolla sitä romahdusta odotatte...

Vierailija
13/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole osakkeita. Ei tarvii pelkää niiden romahtamisen puolesta. :D

Vierailija
14/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myydä ja maksaa välityspalkkioita ja veroja voitoista? Eikö kannattaisi pitää ja säästää se valtiolle menevä 30 prosenttia? Pörssit kuitenkin nousee samoihin vielä, nyt lahjoitatte myynnillä rahaa pois.

Vierailija
15/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä suurimmat suunsoittajat ja av-palstan "rahamiehet ja -mammat" ole oikeassa elämässä kelamasseilla loisivia muutaman satasen (enkä tarkoita kiloja kummassakaan merkityksessä) keränneitä persaukisia pellejä.

Menisitte v-u töihin.

Vierailija
16/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä suurimmat suunsoittajat ja av-palstan "rahamiehet ja -mammat" ole oikeassa elämässä kelamasseilla loisivia muutaman satasen (enkä tarkoita kiloja kummassakaan merkityksessä) keränneitä persaukisia pellejä.

Menisitte v-u töihin.

Mistäs sinä tähän aikaan kirjoittelet?

Vierailija
17/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitte v-u töihin.

Istun tässä kotona ja vietän vapaapäivää. Kuukausipalkalla olen töissä. Toivottavasti vastaisuudessakin. Talouskriisiä en ihan oman talouteni vuoksikaan toivo.

Mites itse? Ns. between jobs?

Vierailija
18/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitte v-u töihin.

Istun tässä kotona ja vietän vapaapäivää. Kuukausipalkalla olen töissä. Toivottavasti vastaisuudessakin. Talouskriisiä en ihan oman talouteni vuoksikaan toivo.

If you say so. Itsehän olen toimitusjohtaja suuressa yhtiössä ja minulla on aikaa palstailla, kun alaiset painaa hommia.

Vierailija
19/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitte v-u töihin.

If you say so. Itsehän olen toimitusjohtaja suuressa yhtiössä ja minulla on aikaa palstailla, kun alaiset painaa hommia.

Työtönhän sä olet :DDDDD

Jos olisit ison firman johdossa, ymmärtäisit mitä taantuma tarkoittaa.

Vierailija
20/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se punaiselta edellee näyttää. Aamulla oli lyhyt feikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän