Neuvolasta soitettiin
Voin jo nyt kuulemma täyttää esitieto lomakkeen tämä oli minulle oli jäänyt kuulemma kertomatta kun varasin neuvola ajan.
En tietenkään täytä lomaketta ennen kuin neuvolassa koska hel ve tin ämmä joka soitti minulle sinuttelu minua vaikka sinuttelusta ei oltu sovittu etukäteen. Hän ei pyytänyt minua täyttämään lomaketta vaan käski. Minua ei ties mitkä lähäri ämmät käskyä koskaan eikä missään tilanteessa.
Kommentit (183)
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten elämä sujuu??
Päin hel ettiä. Emme ole edelleenkään saanut halpaa metsuria. Naapuri tunki juttusille jne
Kunpa munkin naapuri tunkisi juttusille!
Ap-kirjoituksen lukeminen oli niin myötähäpeää aiheuttavaa, etten muuta edes yrittänyt lukea.
Jos haukuskelet ihmistä lähäriämmäksi, miköhän itse olet? Joku wanna-be-personal-trainer, jonka ukko ajaaa henkensä kaupalla ympyrää?
Kuvitteletko ihan tosissasi, että sinua olisi teititeltävä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, onko tämä kirjoittaja ihan oikeasti tosissaan näiden juttujensa kanssa, vai trollaileeko vain.
Trollailee. Nimi oli ennen Silppu. Vaihtanut nimimerkkiä ja lopettanut vanhan bloginsa.
Samantyylistä sekoilua kuin ennenkin.Tänään viimeksi päivittänyt vanhaa.
No niinpä tietenkin, pitäähän niitä useampi olla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, onko tämä kirjoittaja ihan oikeasti tosissaan näiden juttujensa kanssa, vai trollaileeko vain.
Trollailee. Nimi oli ennen Silppu. Vaihtanut nimimerkkiä ja lopettanut vanhan bloginsa.
Samantyylistä sekoilua kuin ennenkin.
Viimeksi tänään on Silpun blogi päivittynyt. Eli ei ole lopettanut vielä Silpun blogia.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten elämä sujuu??
Päin hel ettiä. Emme ole edelleenkään saanut halpaa metsuria. Naapuri tunki juttusille jne
Ehkä sille metsurillekin kannattaisi maksaa käypää liksaa niin saattaisi löytyä. Vai eikö sittenkään rahat riitä?
Emme halua maksaa ylipalkkaa.
No maksa sitte luonnossa :D
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on melkoisen grandioottiset luulot itsestään. Neuvolassa kannattaa toimia niin kuin terveydenhoitaja ohjeistaa, mikäli niitä palveluita haluaa käyttää. Ap ei ole missään erityisasemassa muihin nähden.
Ja muutenkin, eikö tämä sama henkilö vielä vähän aikaa sitten märissyt täällä, että ei saa lasta ja että ei halua kuitenkaan hoitoja tqi adoptiota harkita? Ilmeisesti se ongelma nyt korjaantui, hyvä niin.
Raskaus on saanut alkunsa luomusti. Hedelmöitys hoitoihin n liittyy aina riskejä. Siksi emme halunneet
Toi välähdys ei ollut ukkonen...hänhän maksoi metsurille luonnossa,siks neuvola...ja potuttaa mennä koska neuvolan terveydenhoitaja tietää totuuden!
Joitakin avohoitopotilaita ei vaan pitäisi päästää liikkumaan täällä meidän keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
MIkä kylähullu tämä on?
Semmonen tyyppi, joka on pitänyt blogia jo varmasti parillakymmenellä nimellä. Vaikea ymmärtää, mikä tuossa hommassa viehättää. Tietenkin, jos omassa elämäss ei tapahdu kerrassaan mitään, niin sitten ihan tavallisetkin jutut varmasti ovat tosi jänniä.
Vierailija kirjoitti:
Ap-kirjoituksen lukeminen oli niin myötähäpeää aiheuttavaa, etten muuta edes yrittänyt lukea.
Jos haukuskelet ihmistä lähäriämmäksi, miköhän itse olet? Joku wanna-be-personal-trainer, jonka ukko ajaaa henkensä kaupalla ympyrää?
Kuvitteletko ihan tosissasi, että sinua olisi teititeltävä????
Olemme rikkaita ja menestyneitä ihmisiä joita ei kuulu kohdella kuin patskaa
lhaari kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on melkoisen grandioottiset luulot itsestään. Neuvolassa kannattaa toimia niin kuin terveydenhoitaja ohjeistaa, mikäli niitä palveluita haluaa käyttää. Ap ei ole missään erityisasemassa muihin nähden.
Ja muutenkin, eikö tämä sama henkilö vielä vähän aikaa sitten märissyt täällä, että ei saa lasta ja että ei halua kuitenkaan hoitoja tqi adoptiota harkita? Ilmeisesti se ongelma nyt korjaantui, hyvä niin.
Raskaus on saanut alkunsa luomusti. Hedelmöitys hoitoihin n liittyy aina riskejä. Siksi emme halunneet
Toi välähdys ei ollut ukkonen...hänhän maksoi metsurille luonnossa,siks neuvola...ja potuttaa mennä koska neuvolan terveydenhoitaja tietää totuuden!
Meillä ei ole käynyt metsuria eikä tule käymäänkään koska ovat ylipalkkaisia. Neuvola tädit eivät tiedä mistään mitään ja levittävät valheellisia THL:n tietoa esim siitä mitä saa syödä raskaus aikana.
Varjossa kirjoitti:
lhaari kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole käynyt metsuria eikä tule käymäänkään koska ovat ylipalkkaisia. Neuvola tädit eivät tiedä mistään mitään ja levittävät valheellisia THL:n tietoa esim siitä mitä saa syödä raskaus aikana.
Joko olet hankkinut hopeavettä koronaviruksen varalle?
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
lhaari kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hankkinut hopeavettä koronaviruksen varalle?
En. Korona virus on tavallinen kausi flunssa. Lämmin tee paras hoito
Eikö tätä aloittajaa saada hoitoon.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat kivuliaan keskenmenon.
Eikös tältä ollut kohtu jo poistettu, yhteen aikaan raivosi siitä kovasti.
no kohdun voi nykyään vuokrata. Kehitys kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota viimeistä lausetta. Onko siitä jäänyt joku olennainen sana pois?
No ihan perussettiä tältä sekopäältä. Vilkaise blogia, niin ymmärrät että kaikki kielellinen osaaminen on jo pistetty peliin. :D
Sun ei tarvis lisääntyä ollenkaan ja näyttää tuommosta perseilyn esimerkkiä lapsilles. Opettelehan käyttäytymään. Pthyi!
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä aloittajaa saada hoitoon.🙄
Minulla ei ole hoidon tarvetta eikä ikinä tule olemaankaan.
Niin ne kaikki sanoo, joilla se hoidon tarve just on.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei neuvola ole pakollinen. Älä mene ollenkaan, niin ei v ituta.
Minulla on oikeus neuvola palveluihin kuten myös köyhillä. Mutta heidän pitää otta odottavan äidin asema huomioon kun puhuvat näille. Sossu äitejä voidaan sinutella ja käskyttää ihan miten päin vaan mutta minua he eivät kohtele kuin p as kaa.
SINÄ kohtelet muita kuin paskaa ja puhut muista kuin paskasta. Mene kotias kasvamaan ja lopeta se blogis, ketään ei kiinnosta sun vinkuna.
Oletko mt-hoidossa?