Neuvolasta soitettiin
Voin jo nyt kuulemma täyttää esitieto lomakkeen tämä oli minulle oli jäänyt kuulemma kertomatta kun varasin neuvola ajan.
En tietenkään täytä lomaketta ennen kuin neuvolassa koska hel ve tin ämmä joka soitti minulle sinuttelu minua vaikka sinuttelusta ei oltu sovittu etukäteen. Hän ei pyytänyt minua täyttämään lomaketta vaan käski. Minua ei ties mitkä lähäri ämmät käskyä koskaan eikä missään tilanteessa.
Kommentit (183)
Pysy kotona. Mieluusti loppuelämäsi. Tai siis, pysykää kotonanne!
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä aloittajaa saada hoitoon.🙄
Minulla ei ole hoidon tarvetta eikä ikinä tule olemaankaan.
Niin ne kaikki sanoo, joilla se hoidon tarve just on.
Olen täydellinen ihminen joten en tarvitse hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei neuvola ole pakollinen. Älä mene ollenkaan, niin ei v ituta.
Minulla on oikeus neuvola palveluihin kuten myös köyhillä. Mutta heidän pitää otta odottavan äidin asema huomioon kun puhuvat näille. Sossu äitejä voidaan sinutella ja käskyttää ihan miten päin vaan mutta minua he eivät kohtele kuin p as kaa.
SINÄ kohtelet muita kuin paskaa ja puhut muista kuin paskasta. Mene kotias kasvamaan ja lopeta se blogis, ketään ei kiinnosta sun vinkuna.
En kohtelisi muita kuin patskaa jos he kohtelisivat minua nii kuin täydellistä ihmistä kuuluu kohdella.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen hallitsisi äidinkielen. Eli kirjoittaisi täysin oikein. Täydellisellä ihmisellä olisi myös kohtu. Lisäksi täydellinen ihminen hallitsisi hermonsa ja käyttäytyisi täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ihminen hallitsisi äidinkielen. Eli kirjoittaisi täysin oikein. Täydellisellä ihmisellä olisi myös kohtu. Lisäksi täydellinen ihminen hallitsisi hermonsa ja käyttäytyisi täydellisesti.
Hallitsen äidinkieleni täydellisesti. Minulla on kohtu. Käyttäydyn aina nii kuin tilanne vaatii olen siis näilläkin kriteereillä täydellinen.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitsen äidinkieleni täydellisesti. Minulla on kohtu. Käyttäydyn aina nii kuin tilanne vaatii olen siis näilläkin kriteereillä täydellinen.
Nojoo, äidinkieleSI hallitset täydellisesti, mutta tämä kaikkien muiden käyttämä virallinen äidinkieli ei sulta suju. Nii on oikeasti niin. Ja pilkkujakin käytetään oikeissa kohdissa, paitsi tietenkin sun omassa kielessäsi. Ja eikös sulta väkisin viety kohtu, mites se nyt yhtäkkiä on takaisin kasvanut. Ja kun sulla sitä rahaa on niin tuhottomasti niin luulis täydellisen ihmisen käyttävän yksityisiä lääkäripalveluita eikä rahvaan neuvolaa. Sä oot hassu kaikessa pöhköydessäsi.
Miksi tämä sonta on aina vaan täällä.
Onko tämä avaaja ylläpidossa.
Parodia provoa vaan äärimmilleen vietynä. Ei tollasella asenteella oikeasti elämässä selviäs saamatta kuukausittain turpaansa. Ei tästä kannata hermostua, eikä ottaa tosissaan. Siihen se juuri pyrkii. Aika surullista sinänsä.
Sattumalta eksyin tän tyypin blogiin tänään ja järkytyin. Siellä vielä valitti lapsettomuutta, ja toivoin syvästi, että pysyisikin lapsettomana.
Lasu tullaan aivan varmasti jossain vaiheessa tekemään, jos tämä asenne on sama ihan livenäkin, ei voi lapsi kehittyä henkisesti terveeksi tässä ilmapiirissä.
Säälittävintä mielestäni on, että kuvittelee olevansa menestyvä, vaikka sanoo, ettei pidä elämästään eikä mikään kiinnosta. Aika erikoista menestystä. Missä ilo, riemu, onni, hyväntuulisuus? Elämän tarkoitus ja mielekkyys? Ne ovat todellista menestystä, ja onnellinen se, joka ne löytää.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta eksyin tän tyypin blogiin tänään ja järkytyin. Siellä vielä valitti lapsettomuutta, ja toivoin syvästi, että pysyisikin lapsettomana.
Lasu tullaan aivan varmasti jossain vaiheessa tekemään, jos tämä asenne on sama ihan livenäkin, ei voi lapsi kehittyä henkisesti terveeksi tässä ilmapiirissä.
Säälittävintä mielestäni on, että kuvittelee olevansa menestyvä, vaikka sanoo, ettei pidä elämästään eikä mikään kiinnosta. Aika erikoista menestystä. Missä ilo, riemu, onni, hyväntuulisuus? Elämän tarkoitus ja mielekkyys? Ne ovat todellista menestystä, ja onnellinen se, joka ne löytää.
Vain taloudellinen menestyminen on menestymistä. Koen onnea harvemmin kuin kerran vuoteen. Iloinen en ole koskaan puhumattakaan riemusta. Elämällä on tarkoitus kun hoidan työni hyvin. Minä en pidä elämästäni enkä ole kiinnostunut mistään. En esimerkiksi tule koskaan harrastamaan mitään. Lapsemme tulemme mieheni kanssa kasvattamaan samalla tavalla kuin meidät on kasvatettu. Kunnon ihmisiksi eikä alisuoriutuja luusereiksi.
Jessus mitä paskaa.
Lapsenne tulette kasvattamaan yhtä onnettomiksi kuin itse olette? Miksi ihmeessä? Onni on löydettävissä :)))
Vierailija kirjoitti:
Lapsenne tulette kasvattamaan yhtä onnettomiksi kuin itse olette? Miksi ihmeessä? Onni on löydettävissä :)))
Kasvatamme lapsemme menestyjäksi jos päätämme sen pitää. Harkitsen tosin vakavasti aborttia koska raskaus oireet rajoittaa arkista elämääni.
Kyllähän tää ihan ok veto oli, mut ei tässä esityksessä ollut mitään persoonallista, joka olis sillai sytyttänyt, että tuoli olis kääntynyt. Kato pitää esittää jotain omaa eikä matkia muita. Ihan hyviäkin kohtia oli, mutta aika monessa kohdassa vire hukassa.
Ei muuta kuin kovaa treeniä, ap ja ensi vuonna uudestaan yrittämään! Tämä on The Voice of Trolland!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää ihan ok veto oli, mut ei tässä esityksessä ollut mitään persoonallista, joka olis sillai sytyttänyt, että tuoli olis kääntynyt. Kato pitää esittää jotain omaa eikä matkia muita. Ihan hyviäkin kohtia oli, mutta aika monessa kohdassa vire hukassa.
Ei muuta kuin kovaa treeniä, ap ja ensi vuonna uudestaan yrittämään! Tämä on The Voice of Trolland!
En esitä enkä trollaa.
Ap, olet köyhin ihminen, jonka tiedän. Olen pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
En ole köyhä
Aha täällä ei saanut sanoa sitä että harkitsen aborttia raskaus oireiden vuoksi!
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatamme lapsemme menestyjäksi jos päätämme sen pitää. Harkitsen tosin vakavasti aborttia koska raskaus oireet rajoittaa arkista elämääni.
Jos kuitenkin päätät pitää nyt lapsen, harkitsetko myöhemmin adoptiota, kun huomaat miten lapsi rajoittaa arkista elämääsi?
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole köyhä
Kyllä olet, et vain tiedä sitä. Eihän sinulla ole yhtään mitään, millä olisi todellista arvoa, vai onko?
Kerro nyt ihmeessä mistä sä olet kohdun saanut! Prismasta?