Neuvoja pyydetään pyllypanoon
Mieheni on muutaman kerran ehdottanut, että saisi panna minua perseeseen. En ole siihen vielä suostunut, mutta jos puuhaan ryhtyisimme, niin miten siihen tulisi varautua, että kokemuksesta tulisi mahdollisimman hyvä molemmille.
Olen täältä palstalta lueskellut pyllytapista, että sellaista ilmeisesti käytetään ennen aktia, mutta minkälainen se on (koko, muoto, vaikutus) ja miten sitä käytetään? Olettaisin, että seksikaupasta sellaisen saisi hankituksi?
Mitä muuta tulisi huomioida? Liukasteen käyttö? Kondomi? Muita neuvoja asiaan?
Kommentit (25)
älä tee sitä. Jos et halua, ei kannata suostua miehen vuoksi. Lueskele netistä, sulkijalihaksen vaurioitumisessa se on loppuelämäksi kipuja ja pidättäväisyysongelmia. Suostuisiko miehesi että venytät sen peppureikää dildolla? Varmasti sanoo että se nyt on "eri asia" miehille. Mutta ei se ole. Jos jotkut voi väittää että mikä koko lähtee ulos sen kokoisen voi myös työntää sisäänkin, mutta se on eri asia, työnnöt sekä kovuus voi vaurioittaa. Miksi siis edes yrittää. Eihän naisen pissareikään tungeta mitään, miksi ruveta tunkemaan siihen joka on suunniteltu vaan kakkaamiseen, aika tärkeä elin muuten, tuskin sen löystyminen ja venyttäminen on niin terveellistä.
akateemisessa maailmassa miehet arvostavat naisia ja pitävät heitä arvossaan. jos haluaa alistua amismiehen ikeen alle niin olkoon se ei minua liikuta kun tulette tänne itkemään amismiehenne väkivalta-alkoholismista. Maisterismies sen pitää olla.
Tässä on juuri se asian ydin. Harva nainen tyytyy pelkkään arvostukseen. Useimmat tarvitsevat kullia kanssa.
älä tee sitä. Jos et halua, ei kannata suostua miehen vuoksi. Lueskele netistä, sulkijalihaksen vaurioitumisessa se on loppuelämäksi kipuja ja pidättäväisyysongelmia.
Laitapa näkyviin linkkejä sellaisiin sivustoihin, joissa väitetään anaaliseksin aiheuttavan sulkijalihaksen vaurioita tai ulosteinkontinenssia. Nuo väitteet on täällä monasti esitetty mutta ei koskaan perusteltu. Provoilla on tapana väittää perusteitta.
Jos vaaraa olisi niin lääkärisivut siitä kyllä varoittaisivat. Tässä Tohtori.fi anaaliseksistä. http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014
Ulosteinkontinenssi- ja repeämäväitteet käsiteltiin alla olevissa keskusteluissa Käsittelyssä esitettiin viitteet lääketieteen alan julkaisuihin asiasta eli pelkkään nettikeskusteluun ja anonyymiväitteisiin ei tässä asiassa tarvitse uskoa. Tiedon voi tarkistaa alkuperäisistä julkaisuista.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1148755/anaaliseksin_risk…
Tämä viesti ja sitä edeltävä viesti samassa keskustelussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842449
Suostuisiko miehesi että venytät sen peppureikää dildolla?
Minä suostuin, tietenkin. Samaa suosittelen muillekin miehille, jotka aikovat harrastaa naisensa kanssa anaaliseksiä. Jos ei itse tiedä siihen liittyviä tuntemuksia ja lihasjännityksiä niin ei osaa edetä oikealla tavalla.
Jos mies ei suostu tuohon niin en suosittele naiselle ryhtymistä anaaliseksiin kyseisen miehen kanssa.
akateemisessa maailmassa miehet arvostavat naisia ja pitävät heitä arvossaan. jos haluaa alistua amismiehen ikeen alle niin olkoon se ei minua liikuta kun tulette tänne itkemään amismiehenne väkivalta-alkoholismista. Maisterismies sen pitää olla.