Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ihmiset joilla on asuntolainaa ja korkea korko siinä

Vierailija
05.10.2023 |

Itse maksoin asuntolainan pois kun korko uhkasi nousta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, maksan korkoja.

Vierailija
2/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei. Kerrankin muutkin kuin köyhät saa kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillähän niitä lainoja juuri on.

😂🤣

Vierailija
4/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
5/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Eivätkä ne mieron tielle joudu vieläkään. Hyvin niillä menee. Laminaattihampaat jatkavat säihkymistään.

Vierailija
6/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sun säälillä on kellekään mitenkään kovin suurta merkitystä...

Vierailija
7/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Ei ole. Köyhät ei saa velkaa pankista, vaikka haluaisivat. Velkaa myönnetään vain rikkaille.

T: köyhä

Vierailija
8/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Ei ole. Köyhät ei saa velkaa pankista, vaikka haluaisivat. Velkaa myönnetään vain rikkaille.

Kyllä me saatiin miehen kanssa köyhinä pienituloisina 72 000€ ja nyt ollaan ihan kusessa korkojen kanssa.

Vierailija
9/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kivaa, kun ne ketkä ovat vuosikausia aukoneet päätään vuokralla asujille, miten me ollaan tyhmiä ja huonoja ääliöitä, kun ei oteta asuntovelkaa.

Aika turhauttavaa kuunnella alentuvaa "opettamista" ja richsplainausta, miten asuntovelkaa maksamalla, maksaa itselleen ja hoitovastikkeet ovat niin ja niin paljon vähemmän mitä tyhmän vuokralaisen vuokra.

Aika moni velkavivuttaja on saanut ennakkoperintöä tai marssinut johonkin faijansa työpaikkaan loisimaan.

Kaikilla ei ole ollut koskaan mahdollisuutta hakea mitään asuntovelkaa itselleen. Elämäntilanteita on monenlaisia. On sairautta (joo kyllä, ihan oikeasti ihmisillä on terveysongelmia, se ei tarkoita "tyhmyyttä" tai "juoppoutta") on pätkätöitä, onnettomuuksia ja huonompaa tuuria.

Vierailija
10/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Köyhä osa-aikatyöläinen olen ja silti tuli laina! Tosin en tarvinnut kuin 25 tonnia, käsirahaa tosin vain 10%. Mutta saan kyllä maksettua sen vaikka kokonaiskorko onkin nyt 6% ja saan maksettua vaikka nousisi 20%:n, niin pieni kk-erä. Ei mitään järkeä vuokralla olla.

Vierailija
11/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Kyllä me saatiin miehen kanssa köyhinä pienituloisina 72 000€ ja nyt ollaan ihan kusessa korkojen kanssa.

No kaikki eivät elä missään parisuhteessa ja sillä tavoin saa velkaa. Eikä kaikilla ole pysyviä tuloja, vaan pätkätöitä, sairautta jne.

Hyvä hyvä, että TE saitte velkaa. Onnea onnea onnea. Olette parempia miehenne kanssa mitä me yksinelävät ih misjä tökset

Vierailija
12/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Paljon tienaatte vuodessa? Milloin laina on otettu, mitä korko oli silloin ja mitä nyt? Eihän korko ole nyt niin paljoa edes vielä...?

Vierailija
13/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin asunnon käteisellä.

Vierailija
14/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Köyhä osa-aikatyöläinen olen ja silti tuli laina! Tosin en tarvinnut kuin 25 tonnia, käsirahaa tosin vain 10%. Mutta saan kyllä maksettua sen vaikka kokonaiskorko onkin nyt 6% ja saan maksettua vaikka nousisi 20%:n, niin pieni kk-erä. Ei mitään järkeä vuokralla olla.

MINÄ EN OLE KOSKAAN SAANUT VELKAA NIIN ÄLÄ LÄSSYTÄ TUOTA "EI OLE JÄRKEÄ" PASKAA!

OLISIN KYLLÄ OTTANUT VELKAA, JOS OLISI OLLUT MAHDOLLISTA!

LOUKKAA TUO ALENTUVA PUHE!

EN OLE TYHMÄ, TIEDÄN ETTÄ VUOKRA ON KALLIIMPI KUIN HOITOVASTIKKEENNE JA LYHENNYKSET, EI SITÄ TARVITSE MINULLE HIEROA NAAMAAN.

Vierailija
15/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

No kaikki eivät elä missään parisuhteessa ja sillä tavoin saa velkaa. Eikä kaikilla ole pysyviä tuloja, vaan pätkätöitä, sairautta jne.

Hyvä hyvä, että TE saitte velkaa. Onnea onnea onnea. Olette parempia miehenne kanssa mitä me yksinelävät ih misjä tökset

Miten huono toisen ihmisen elämäntilanne tulisi olla, jotta et tuntisi kateutta.

Se, että olet yksinelävä ja vähillä rahoilla toimeentuleva, on sinun ongelmasi ei kenenkään muun.

Jossain vaiheessa kannattaa kasvaa aikuiseksi sekä kasvaa ihmisenä. Ymmärrän, että kaikista ei tosin siihen ole.

Vierailija
16/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti korot nousee 10 prosenttiin pariksi vuodeksi. Siitä saa asuntovelkaiset nöytymään kunnolla.

Vierailija
17/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Ehei. Köyhillä ei juurikaan lainoja ole. Keskituloisilla ne suurimmat lainat on ja on oikein, että viimeinkin hekin saavat kärsiä. He ovat vuosia pilkanneet köyhempiään.

Vierailija
18/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti korot nousee 10 prosenttiin pariksi vuodeksi. Siitä saa asuntovelkaiset nöytymään kunnolla.

Miltä köyhyys tuntuu? Soppajonoja ja sosiaalitoimistoa? Puristaako vanhat lenkkarit kävelystä turvonneita jalkoja? Onko kylmä? Entä nälkä?

Vierailija
19/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luku saisi tulla takaisin. Tai vielä mieluummin 80-luvun alku.

Vierailija
20/40 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣

Miten huono toisen ihmisen elämäntilanne tulisi olla, jotta et tuntisi kateutta.

Se, että olet yksinelävä ja vähillä rahoilla toimeentuleva, on sinun ongelmasi ei kenenkään muun.

Jossain vaiheessa kannattaa kasvaa aikuiseksi sekä kasvaa ihmisenä. Ymmärrän, että kaikista ei tosin siihen ole.

Älä viitsi lässyttää minulle. En ole kateellinen teidän velkavivuillenne, vaan loukkaantunut siitä alentuvasta puheesta mitä olen saanut vuosikaudet kuunnella. Minulle on lässytetty kuin tyhmälle pikkulapselle, miten minä en "ymmärrä",  en "tajua" enkä ole tarpeeksi "järkevä" ja "viisas", VAIN HAKEMAAN sitä velkaa itsellenni, ihan niin kuin se olisi minusta itsestäni ja tahtomisestani kiinni.

En ole koskaan ollut kateelline, vaan SE LOUKKAA kun kohdellaan kuin tyhmää.

En ole sairauksiani valinnut, enkä saanut mitään ennakkoperintöjä ja suojatyöpaikkoja sukulaisten ja isukin firmasta.

En ole kateellinen sinulle, enkä muille kermapeffoille, vaan ylpeä siitä, etten ole noin tyhmä mitä te.

Sen myönnän että en tunne sympatiaa kenenkään vivuttajan korttitalon sortuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän