Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tosi tylyä kommenttia mieheltä...

Vierailija
10.02.2009 |

Olen tosi aktiivinen seksissä ja lähes estoton. Olen aina valmis seksiin enkä ole 20 vuoden yhteiselon aikana kieltäytynyt seksistä, päin vastoin aina kinuamassa edes että saisin ottaa suihin. Ja siitäkin nautin täysin rinnoin, mikään ei ole ihananpaa kuin kalun imeminen ja siemennesteen nieleminen. Rakastan rankkoja nainteja yms.

Nyt oma mieheni vaan väittää tuntevansa itsensä hyväksikäytetyksi ja vertaa olotilaansa huoratalon huoriin joita vaan naidaan jatkuvasti!!!? Mies ei kuitenkaan anna minun edes koskea päivän aikana (koska kuulemma kiihotan häntä liikaa eikä päivällä voi touhuta), en siis saa koskea edes hänen hiuksiin tai edes halata. Suudelmasta on turha edes haaveilla. Tosin suudelma saa minutkin ihan märäksi, joten se onkin päiväsaikaan pois laskuista. Joten hän jää ilman hellyyttä. Olen yrittänyt olla hellempi sängyssä, mutta aina se jotenkin riistäytyy käsistä, en voi himoilleni mitään. Oikeasti pelkään jo liittoni puolesta, että hän löytää jonkun tavallisen naisen joka ei ole tällainen domina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän se tässä on omituinen ja Sinä ihana!

Vierailija
2/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap:lla olisi suokupuolet toisinpäin niin täällä tanttalauma hyökkäisi kirveet ojossa kimppuun että miten toisella on oikeus kieltäytyä ja oikeus omaan ruumiiseensa ja syyttäisivät suunnilleen raiskauksesta. Mutta jos mies yrittää vältellä seksiä niin eihän se ole edes MIES. Lopulta haukutaan vielä homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä on kyse. Mistä sitten pidät miehessäsi?

Vierailija
4/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies antaisi sun halata ja helliä ja jätätte välillä rakastelun pois kokonaan.

Mies varmaan kokee että et halua häneltä muuta kuin munaa... että on vain pano sulle

Vierailija
5/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen.

Vierailija
6/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onkin niin onnittelut sille joka sen seitsemännen kerran saa päivän aikana... Aina tuo on ollut se jarruttava osapuoli koko 20 vuoden aikana (ja se ehkä kiihottaakin ja pitää mut jotenkin aisoissa). Ja jos jostain muusta haaveilisi niin kyllä huomaisin (sillä itse haaveilen aika usein muista...mutta en petä silti vaikka tyrkyllä noita uroita onkin.)

Nyt vähän vihjailin, jos vaikka elokuvailtaa vietettäis perjantaina sohvalla (ja olen asennoitunut siihen etten käy kimppuun lainkaan). Ja näytti olevan mielissään. (hitsi vaan kun mua panettaa niin pirusti, etten tiedä miten tässä kestän, olen antanut eilisin ja tämän päivän miehen olla rauhassa... mutta jotenkin tuntu että mies vähän kerjäsi tuossa huomiota...perhana noista ota mitään selkoa!)

Pitemmän päälle tietty voi seksiaddiktin kanssa eläminen rasittaa, mutta itepähän tiesi millasen pervon nai, ja kestäkööt sen myös!

Vierailija
7/9 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on siisti ja puhdas (hygieeninen), huomioi naiset ja arvostaa naista, hän on raato rehellinen ja todella hyväsydäminen, mahtava isä ja ihanan miehekäs auktoriteetti (ah miten hän joskus laittaa muakin kuriin ja pitää puhutteluja...pyydänkin useasti rankaisua ja joskus saankin...) lisäksi hän on herkkä ja empaattinen. Ja hän huolehtii minusta ja on aina rakastanut minua silloinkin kun sairastin pitkään ja olin kaikkea muuta kuin naisellinen. Ja lisäksi hän on syötävän hyvän näköinen, lihaksikas, no nyt vähän on massua päässyt kasvamaan, todella hyvä sängyssä ja yllytyshullu siellä (olen saanut naida häntä strap-on:illa takapuoleen...) Hänen kalunsa on ihana ja koko mies maistuu taivaalliselta, puhumattakaan hänen hajustaan joka saa aivoni suihkimaan oksitosiinia niin että välillä silmissä pimenee. Meillä on sama elämänasenne ja samat kiinnostuksen kohteet, hänen kanssaan voin olla oma itseni, eikä minun tarvitse hävetä mitään. Mies ei piereskele, röyhtäile tai sotke vessaa ja osaa käyttäytyä ainakin selvin päin. Mies antoi ensimmäiseksi minulle pankkikorttinsa eikä ole koskaan valittanut sen käytöstä (ei edes vaikka ostin auton ja otin puuttuvat tonnit häneltä...) Se koko mies vain on täydellinen paketti ja uskokaa tai älkää, ihastuin häneen yhdellä silmäyksellä ja hän minuun ja siitä lähtien olemme olleet erottamattomat. Itse nyt vähän väliä saatan ihastua muihinkin mutta se on kevyttä verrattuna tunteisiin mitä tunnen miestäni kohtaan, ehkä lähinnä himoitsen vain yleensä sopivan tuntuisia miehiä. (mutta en koskaan pettäisi tai ainakin pidän huolen, etten joudu sellaiseen tilanteeseen). Hän soittaa minulle töihin n. 5 kertaa päivässä ja riitelemme ainakin kerran viikossa!

Se mitä minä teen hänelle, nousen joka aamu valmistamaan hänelle aamupalan, päivällä saatan tuoda myös lounasta jos vain töiltäni pääsen (mutta usein silloin palvelusta on maksettava tietenkin luonnossa...) Jos hän pyytää niin teen hänelle iltapalaa ja kuskaan eväät sohvalle ja tuon tarvittaessa kylmää kaljaa jne. Hieron hänen jalkojaan, niskojaan yms mitä hän haluaa. Haluan hemmotella häntä. Tänäänkin olen ajatellut koko päivän sitä kuinka hän imee ja nuolee rintojani...En ole muuten nähnyt hänen kaluaan koskaan "lepotilassa", mies on aina valmiina.

Vierailija
8/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on siisti ja puhdas (hygieeninen), huomioi naiset ja arvostaa naista, hän on raato rehellinen ja todella hyväsydäminen, mahtava isä ja ihanan miehekäs auktoriteetti (ah miten hän joskus laittaa muakin kuriin ja pitää puhutteluja...pyydänkin useasti rankaisua ja joskus saankin...) lisäksi hän on herkkä ja empaattinen. Ja hän huolehtii minusta ja on aina rakastanut minua silloinkin kun sairastin pitkään ja olin kaikkea muuta kuin naisellinen. Ja lisäksi hän on syötävän hyvän näköinen, lihaksikas, no nyt vähän on massua päässyt kasvamaan, todella hyvä sängyssä ja yllytyshullu siellä (olen saanut naida häntä strap-on:illa takapuoleen...) Hänen kalunsa on ihana ja koko mies maistuu taivaalliselta, puhumattakaan hänen hajustaan joka saa aivoni suihkimaan oksitosiinia niin että välillä silmissä pimenee. Meillä on sama elämänasenne ja samat kiinnostuksen kohteet, hänen kanssaan voin olla oma itseni, eikä minun tarvitse hävetä mitään. Mies ei piereskele, röyhtäile tai sotke vessaa ja osaa käyttäytyä ainakin selvin päin. Mies antoi ensimmäiseksi minulle pankkikorttinsa eikä ole koskaan valittanut sen käytöstä (ei edes vaikka ostin auton ja otin puuttuvat tonnit häneltä...) Se koko mies vain on täydellinen paketti ja uskokaa tai älkää, ihastuin häneen yhdellä silmäyksellä ja hän minuun ja siitä lähtien olemme olleet erottamattomat. Itse nyt vähän väliä saatan ihastua muihinkin mutta se on kevyttä verrattuna tunteisiin mitä tunnen miestäni kohtaan, ehkä lähinnä himoitsen vain yleensä sopivan tuntuisia miehiä. (mutta en koskaan pettäisi tai ainakin pidän huolen, etten joudu sellaiseen tilanteeseen). Hän soittaa minulle töihin n. 5 kertaa päivässä ja riitelemme ainakin kerran viikossa!

Se mitä minä teen hänelle, nousen joka aamu valmistamaan hänelle aamupalan, päivällä saatan tuoda myös lounasta jos vain töiltäni pääsen (mutta usein silloin palvelusta on maksettava tietenkin luonnossa...) Jos hän pyytää niin teen hänelle iltapalaa ja kuskaan eväät sohvalle ja tuon tarvittaessa kylmää kaljaa jne. Hieron hänen jalkojaan, niskojaan yms mitä hän haluaa. Haluan hemmotella häntä. Tänäänkin olen ajatellut koko päivän sitä kuinka hän imee ja nuolee rintojani...En ole muuten nähnyt hänen kaluaan koskaan "lepotilassa", mies on aina valmiina.

Vierailija
9/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan totta tuo kaikki. Mutta huonoja puoliakin on: nalkuttaa kuin vanha akka ja ei voi rakastella jos en ole vienyt keittiön roskista yms. Jos joku asia loukkaa vähänkin niin heti housut pysyy jalassa. Ei osallistu kotitöihin muuten kuin nalkuttamalla niistä mulle. Kodin remontitkin minä teen ja muut huoltohommat.

Mutta kaikki tuo muu saa minut haluamaan miestäni kamalasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä