Viemäri tukossa mutten osaa avata hajulukkoa!
Tai en oikeastaan uskalla edes yrittää kun töpeksin kuitenkin. Siis tuo vessan lavuaari menee parin kuukauden välein tukkoon eli kai siellä hajulukossa jotain hiuksia on ku mulla irtoaa hiuksiakin tosi paljon. Voiko tukoksen avata kerta toisensa jälkeen vaan Kodin putkimiehellä tms.? On karhupumppukin mutta kun pumppaan sillä niin ne möhnät vaan menee takaisin viemäriin, en saa niitä kerättyä.
Kommentit (24)
Jos menee usein tukkoon niin kannattaa kokeilla sellaista hiussiepparia. Saa esim. Tokmannilta. Laitetaan sinne lavuaariin ja se kerää kaikki hiukset ja moskat.
Osta Niagara-450 viemärinaukaisurakeita. Toimii sata kertaa paremmin kuin Putkimies. Ja kyllä, hajulukko kannattaisi avata, mutta meilläkin on niin tiukassa ettei aukea.
Vierailija kirjoitti:
Jos menee usein tukkoon niin kannattaa kokeilla sellaista hiussiepparia. Saa esim. Tokmannilta. Laitetaan sinne lavuaariin ja se kerää kaikki hiukset ja moskat.
Älkää sitten jättäkö tätä liian pitkäksi aikaa lavuaariin koska minulla se oli liian pitkään ja metallivarsi hapertui ja kun yritin vetää pois se katkesi.
Jaa eikös tuo kuulukaan vuokralaisen vastuulle? Olen luullut.