Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 2vk karanteeni vaikuttaisi elämääsi.

Vierailija
01.03.2020 |

Pystyn tekemään kyllä töitä etänä, mutta jos keva lapseni olisi kotona myös, ei töihin keskittymisestä tulisi mitään. Harrastukset jäisi väliin, ruuat saisi kotiinkuljetuksena.
Äitiäni en pääsisi katsomaan ja auttamaan.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa sairastavan koiraa ei saa ulkoiluttaa missään yleisellä alueella. Koira voi saada tartunnan ihmiseltä. Korona leviää ulosteen välityksellä ja koirat haistelee toistensa jätöksiä, joten koira voi levittää taudin isäntäänsä, esim nuolemalla kasvoja.

Vierailija
82/93 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin etänä minkä voisin. Voi olla että ei paljon hommia, koska työpaikka ehkä suljettaisiin. Olen kanslisti koulussa. Lukisin kirjoja, omassa hyllyssä paljon lukemattomia. Kuuntelisin musiikkia youtubista. Kälkättäisin puhelimessa. Kaikki tämä edellyttäen että olisin terve tai lieväoireinen. Jos olisin kovasti kipeä, niin huonompi juttu.

Vierailija
84/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummemmin. Kaupassa kyllä pitäisi pari kertaa käydä karanteenin aikanakin.

Idiootti. Ei se sitten enää olisi karanteeni.

Vierailija
85/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin töitä etänä, mutta harmittaisi, kun harrastukset jäisi väliin. 

Ruokaostokset tilaisin kotiinjuljetuksena. 

Vierailija
86/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitenkään.

Tai neuvola-aika tarvis perua kyl.

Vierailija
87/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ostin serranon perhe dvd-boksin,joten karanteeni ois vaan plussaa.

Vierailija
88/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omakotitalo, niin pääsisi edes pihalle tuulettumaan!

Vierailija
89/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitenkään XD gradun viimeistely menossa, niin tämä on melkein sama kuin olisin jossain karanteenissa jo valmiiksi. 

Vierailija
90/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin töitä etänä, tilaisin ruokaa verkosta, ja pelaisin korttia perheen kanssa ja siivoaisin kotia.

Vierailija
91/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitenkään. Mä asun yksin, oon työtön ja kirjoitan nyt vaan gradua kotona. Kunhan joku tuo ruokakassin oven taakse niin pärjään kyllä kivasti täällä 2 viikkoa. En mä muutenkaan käy muualla kuin ruoka- ja lankakaupoissa.

Vierailija
92/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsää tulisi. Työt hoituvat etänäkin. Kaapeissa on normaalistikin ruokaa vähintään viikon tarpeisiin, nyt parina viime viikkona olen ostanut vielä ylimääräistä. Sen verran syrjässä asutaan, että ulkoilemassa voisin ilmeisesti käydä hyvinkin vapaasti.

Vierailija
93/93 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on jo tehty suunnitelma, että jos joku joutuu karanteeniin niin toimitetaan työläppäri oven taakse eli etätöiksi menis. Ruokaa saa kotiinkuljetuksella. Koska ulkoilla saa niin koiran kans mentäis lenkeille metsään, joka lähtee talon takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi