Miten 2vk karanteeni vaikuttaisi elämääsi.
Pystyn tekemään kyllä töitä etänä, mutta jos keva lapseni olisi kotona myös, ei töihin keskittymisestä tulisi mitään. Harrastukset jäisi väliin, ruuat saisi kotiinkuljetuksena.
Äitiäni en pääsisi katsomaan ja auttamaan.
Kommentit (93)
Tekisin etänä minkä voisin. Voi olla että ei paljon hommia, koska työpaikka ehkä suljettaisiin. Olen kanslisti koulussa. Lukisin kirjoja, omassa hyllyssä paljon lukemattomia. Kuuntelisin musiikkia youtubista. Kälkättäisin puhelimessa. Kaikki tämä edellyttäen että olisin terve tai lieväoireinen. Jos olisin kovasti kipeä, niin huonompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummemmin. Kaupassa kyllä pitäisi pari kertaa käydä karanteenin aikanakin.
Idiootti. Ei se sitten enää olisi karanteeni.
Tekisin töitä etänä, mutta harmittaisi, kun harrastukset jäisi väliin.
Ruokaostokset tilaisin kotiinjuljetuksena.
Eipä mitenkään.
Tai neuvola-aika tarvis perua kyl.
just ostin serranon perhe dvd-boksin,joten karanteeni ois vaan plussaa.
Onneksi on omakotitalo, niin pääsisi edes pihalle tuulettumaan!
Ei yhtään mitenkään XD gradun viimeistely menossa, niin tämä on melkein sama kuin olisin jossain karanteenissa jo valmiiksi.
Tekisin töitä etänä, tilaisin ruokaa verkosta, ja pelaisin korttia perheen kanssa ja siivoaisin kotia.
Ei oikeastaan mitenkään. Mä asun yksin, oon työtön ja kirjoitan nyt vaan gradua kotona. Kunhan joku tuo ruokakassin oven taakse niin pärjään kyllä kivasti täällä 2 viikkoa. En mä muutenkaan käy muualla kuin ruoka- ja lankakaupoissa.
Vähän tylsää tulisi. Työt hoituvat etänäkin. Kaapeissa on normaalistikin ruokaa vähintään viikon tarpeisiin, nyt parina viime viikkona olen ostanut vielä ylimääräistä. Sen verran syrjässä asutaan, että ulkoilemassa voisin ilmeisesti käydä hyvinkin vapaasti.
Töissä on jo tehty suunnitelma, että jos joku joutuu karanteeniin niin toimitetaan työläppäri oven taakse eli etätöiksi menis. Ruokaa saa kotiinkuljetuksella. Koska ulkoilla saa niin koiran kans mentäis lenkeille metsään, joka lähtee talon takaa.
Koronaa sairastavan koiraa ei saa ulkoiluttaa missään yleisellä alueella. Koira voi saada tartunnan ihmiseltä. Korona leviää ulosteen välityksellä ja koirat haistelee toistensa jätöksiä, joten koira voi levittää taudin isäntäänsä, esim nuolemalla kasvoja.