Tammenterhot maanantaihin!
Kommentit (23)
näky vahä huonosti tuo vihree ja unohdin välilyönnin... :)
En olekaan aikaisemmin kirjoitellut tänne, lukenut olen kerran viikossa teidän kuulumisia. Eka neuvola mulla oli jo rv9+6 ja silloin saatiin sydänäänet kuuluviin. On se aina yhtä ihana tunne,kun kuulee ne tutut viuh,viuh äänet :-)
Tänään olin np-ultrassa ja kaikki oli ok,niskaturvotus 0,1 ja pää-perämitta 42mm,joka vastaa viikkoja 11+1, eli la
siirtyi kahdella päivällä(menkkojen mukaan 12.1 ja ultran mukaan 14.1.) En kyllä tajua miksi sitä piti mennä muuttamaan, kolmannen lapsen np-ultrassa ei siirretty vaikka oli yli viikko eroa!? Koko prosessi kesti 5min ja sain yhden(todella epäselvän) kuvan mukaani:-(
Kenellekään ei olla vielä kerrottu(eikä aiota vielä pitkään aikaan) koska tämä raskaus tuli meillekin vähän yllättäen. Sairastan Colitis ulcerosaa joka aktivoitui taas uudestaan heti raskauden alussa, ja nyt olen taas kortisoni kuurilla + muut vakilääkkeet siihen päälle, joten ei ollut ihan fiksua pamahtaa paksuksi juuri kun suoli oli paranemassa.Olin nimettäin viime jouluna tosi huonossa kunnossa(kolme viikkoa osastolla,suoli ihan repaleisena) ja vasta maaliskuussa lopetin edellisen kortisoni ja solusalpaajakuurin kun suoli alkoi näyttää touipumisen merkkejä. Saas nyt nähdä miten tässä käy. Kolmannen odotusaikana tämä sairaus rauhottui, toivon että niin kävisi nytkin. On inhottavaa popsia lääkkeitä raskausaikana, kun ei ole tarkkaa tietoa,mitä haittoja niistä on sikiölle :-(
Onko täällä muita Colitista tai Crohnintautia sairastavia?
Ei nyt täytyy mennä laittamaan poneille raikasta vettä laitumelle, koirien kanssa kävelylle ja sitten nukkumaan.Huomenna pitää olla aamu seitsemältä labrassa.
T: mamixi00, rv 11+1
Heti alkuun[color=#228B22]nenn[/color]!
Puhuttiinko sulle neuvolassa myöhemmin tulevasta verikokeesta tuon veren siirron takia??
Mulle sanottiin että sellainen tulee ottaa,näkee onko tullut jotain hylkimis juttua..?!!
[color=00CDCD]).( omaan napaan ei kummempaa...pitäis metsästää jotain juhla vaatetta ens kuun sukujuhliin...
Huono olo aamusella on hieman hellittänyt ,mutta yhä se vaan kiusaa pitkin päivää...
Me aateltiin tuon ukon kanssa mennä ens kesänä naimisiin,mutta nyt kuulin että taidetaan olla auttamattoman myöhässä,jos meinataan saada paikka niille :(
Keskiviikkona oli eka nla lääkäri,sitä odotellessa :)[/color]
[color=#800080]Maria ja himpula 11+1[/color]