Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumankauniita ihmisiä?

Vierailija
29.02.2020 |

Jolie-laide eli rumankaunis on ranskalainen termi ja tarkoittaa ihmistä, joka ei ole perinteisellä tavalla kaunis mutta mieleenjäävä ja kiehtova ulkonäöltään. Ketkä teidän mielestä sopivat määritelmään?

Itselleni tulee nopeasti mieleen Tilda Swinton, Shelley Duvall (Hohdon Wendy), Charlotte Gainsbourg, Cher ja Sofia Coppola.

Muita?

Kommentit (380)

Vierailija
101/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaann kohta kun mooottorisahan akku ja laturi tulee postisssa. Toivottavasti en valu kuiviin tai toisaaalta ihan sama.

Vierailija
102/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Huston

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meryl Streep

Tätä on näemmä alapeukutettu. Sanoisin, että minun mielestäni Meryl Streep on todella kaunis ja upea. Mutta kuulemma nuorena hänelle sanottiin, ettei hän ole tarpeeksi kaunis elokuviin. Hän onkin persoonallisella tavalla kaunis, ja hänellä on jokseenkin haastavat kasvot. Hän ei oikein istu siihen perinteiseen sievä-kaunis-perusnätti -muottiin, josta useimmat ihmiset pitävät. Siksi ehdotin häntä.

Mamie Gummer on hyvin paljon äitinsä näköinen. Ei hänkään ruma ole, mutta melko voimakkaat piirteet. Jää varmasti mieleen.

Joo. Katsoin joskus sitä Mamie Gummerin tähdittämää lääkärisarjaa ja tuumin, että tuo voisi esittää Meryl Streepiä elämäkertaelokuvassa. Ihmettelin yhdennäköisyyttä. Googlaamalla sain selityksen...

Vierailija
104/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Woods, David Caruso, Robert Carlyle,

Vierailija
105/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tim Curry. Wow mikä mies, etenkin korsetissa ja sukkanauhoissa...!

Vierailija
106/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Bowie oli niin erikoisen näköinen, että joskus lipsahti rumankauniin puolelle.

Vierailija
107/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilary Swank. Ei vissiin mene ihan perinteisen kauniin naisen kategoriaan, mutta itseäni on aina miellyttänyt.

Vierailija
108/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju lueteltu täyteen mitä kauneimpia ihmisiä 😮

Vierailija
109/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rod Stewart, Keith Richards ja Ronnie Wood nuorina.

Vierailija
110/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Bowie oli hyvännäköinen 80-luvulla, kun lihoi huumehöyryisten vuosien jälkeen. Bowiella on hyvä kasvojen luusto. Mick Jagger ei kuulu kolhojen listalle. Erja Häkkistä ehdotan.

Vierailija
111/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja Lumme oli seksikäs.

Vierailija
112/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cat Dennis

Dennings? Minusta hän on yksinkertaisesti kaunis, kertakaikkisen kaunis. Olen nähnyt hänet ennenkin jollain rumankaunis-listalla enkä ymmärrä, miksi....

Jep, eli Kat Dennings on mun mielestä kans todella kaunis! Ei mitään tekemistä tällä listalla.

Vierailija
113/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvet Undergroundin Nico vanhana.

Vierailija
114/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

depardieu

Vierailija
115/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maggie Gyllenhaal minusta

Liian pallinaama ollakseen rumankaunis. Tavisruma tai tavistavis enemmänkin, ei jää mieleen.

Vierailija
116/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cat Dennis

Dennings? Minusta hän on yksinkertaisesti kaunis, kertakaikkisen kaunis. Olen nähnyt hänet ennenkin jollain rumankaunis-listalla enkä ymmärrä, miksi....

Jep, eli Kat Dennings on mun mielestä kans todella kaunis! Ei mitään tekemistä tällä listalla.

Niinpä.

Vierailija
117/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyle Lovett

Vierailija
118/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel Liekki. Olen kuullut miesten sanovan häntä rumaksi, mutta minusta hänellä on erikoisella tavalla kauniit ja mieleenjäävät piirteet. Ilmeisesti kookas nenä naisella tekee sen, että ulkonäkö jakaa mielipiteitä.

Vierailija
119/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakel Liekki. Olen kuullut miesten sanovan häntä rumaksi, mutta minusta hänellä on erikoisella tavalla kauniit ja mieleenjäävät piirteet. Ilmeisesti kookas nenä naisella tekee sen, että ulkonäkö jakaa mielipiteitä.

Minäkin pidän hänen ulkonäöstään, mieleenpainuva.

Vierailija
120/380 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cat Dennis

Näin hänet jollain oudon näköiset julkkikset -listalla. Samalla listalla oli muuten myös Anne Hathaway, joka on mielestäni myös todella kaunis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme