Tiesitkö heti että hän on oikea, kun tapasit puolisosi.
Kommentit (365)
En tiennyt. Seurustelin ensin 1,5 vuotta nykyiseni parhaan kaverin kanssa, ovat kuin yö ja päivä sekä ulkonäöllisesti että luonteiltaan. Niin vain kävi, että pikkuhiljaa tunteet syttyivät ystävään. Olemme olleet yhdessä nyt 26 vuotta. Väärä valinta siis ensin.
Tiesin. Tinderin kautta tavattiin ja heti ensimmäisillä treffeillä oli todella vahva yhteys ja tuntui niinkuin oltaisiin oltu kuplassa, jossa kaikki muu hävisi ympäriltä.
Ekat treffit kesti 7 tuntia ja seuraavana päivänä nähtiin uudestaan.
Ensimmäisistä treffeistä on nyt 3 vuotta ja yhteys on edelleen yhtä vahva. Nyt vain tunnetaan toisemme paremmin ja tunne on syventynyt rakkaudeksi, kiitollisuudeksi ja kunnioitukseksi.
En todellakaan. Olin ollut ihastunut yhtään liioittelematta n. 800 poikaan ennen aviomiestäni, ja suunnilleen ne kaikki olen kuvitellut siksi oikeaksi. Sitten kun tapasin tämän, niin mentiin jo enempi järkitunnelmissa. Valintakysymys myös.
En tiennyt ensisilmäyksellä tai ekan puolen tunnin aikana. Meidän ensitapaamisemme kuitenkin venyi todella monituntiseksi siksi, että olin jutellut hänen kanssaan jo vuosia ohimennen samalla internet-foorumilla, ja olin sikäli tosi vakuuttunut. En siis suostunut lähtemään ensitapaamiselta pois heti, vaikka alku tuntui jotenkin valjulta/turhalta/vaikeelta. (Normaalisti olisin jo lähtenyt) Kolmen tunnin päästä olo ja puhuminen tuntui jo tosi mukavalta ja helpolta, ja uskalsin jo anta katseeni levätä hänessä myös. Kahden päivän kuluttua olin tyytyväinen, että olin luottanut huntsiini ja venyttänyt ekaa päivää.
Ei tämä koskaan mitenkään maagista™ ole ollut, mutta yhä vuosienkin jälkeen on sellainen levollinen luottamus ja oikeen odottaa seuraavaa juttelu/asioiden analysointikertaa ja lähellepääsemistä.
En tiedä vieläkään. Parikytä vuotta oon tuuminu.
En tiennyt, mutta mieheni tiesi. Onnellisesti 25 vuotta yhdessä :)
Olen 15-vuotiaasta asti toivonut tyttöystävää.
20 vuotta on mennyt enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa.
Ihastunut olen ollt yli 10-15 kertaa, niistä osa hyvin vahvasti.
Olen katkeroitunut, ja hiljaa kuollut sisältä muutaman viime vuoden aikana.
Taekoituksena on poistua täältä oman käden kautta seuraavan kolmen vuoden kuluessa.
M35
Kaikki edelliset (pitkät) suhteet unohtuivat heti. Intensiivinen, tiukka katse, vahva luonne. Vaikea kuvailla, mutta kaikki entinen jäi. Hänen älynsä lumosi, ja tiukan kuoren alta paljastui kiltti, herkkä ihminen. Olen onnellinen, 22 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 15-vuotiaasta asti toivonut tyttöystävää.
20 vuotta on mennyt enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa.
Ihastunut olen ollt yli 10-15 kertaa, niistä osa hyvin vahvasti.
Olen katkeroitunut, ja hiljaa kuollut sisältä muutaman viime vuoden aikana.
Taekoituksena on poistua täältä oman käden kautta seuraavan kolmen vuoden kuluessa.M35
Älä poistu. Sinua kaipaa se, joka on sinulle tarkoitettu. Tiedän, että tämän kirjoittaja ei jää yksin. Tulet löytämään elämäsi naisen. Koeta päästä eroon suorittamisesta ja katkeruudesta, siten saat kaikki hurmaavat voimavarasi käyttöön. Tulet yllätymään😉
Valitettavasti ne oikeat eivät kelpuuttaneet minua minkään ikäisenä. En ole komea enkä ruma.
Naimisissa ja lapsia väärän kanssa ja vuosi vuodelta menee huonommin.
Mitähän pitäisi tehdä.
M
Kyllä! Kaikki vain tuntui natsaavan yhteen; samankaltainen vaihe elämässä, pieni ikäero, kaveripiirissä tuttuja molemmin puolin. Siitä se kaikki lähti, kun arvomaailmat kohtasivat. Nyt, noin kymmenen yhteisen vuoden jälkeen, menemme edelleen katse samaan suuntaan kohdennettuna, vaikka elämässämme on sattunut ja tapahtunut, mikä onkin monista mahtavista asioista se kaikkein paras. :)
Tiesin, että tämä on sellainen mies, jonka kanssa mennään naimisiin. En toki vielä tiennyt, että olenko se minä, joka hänet nai.
Tuli vähän hassuun saumaan, olin nuori. Jäi miesseikkailut väliin, kun olen vain yhden kanssa ikinä ollut. Ehkä joutikin, en ole kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne oikeat eivät kelpuuttaneet minua minkään ikäisenä. En ole komea enkä ruma.
Naimisissa ja lapsia väärän kanssa ja vuosi vuodelta menee huonommin.
Mitähän pitäisi tehdä.
M
Ero ja uusi vaihe elämään?
Tiesin aika pian nykyisen kumppanini olevan se oikea. Ajan myötä tunne vahvistunut vaan. Pelkkä silmiin katsominen riittää siihen,että sydämeni tuntuu pakahtuvan rakkaudesta.<3 hänen luonaan on aina ollut turvallinen olla. Tietää,että toinen ei pahaa tekisi tai missään tilanteessa selkää kääntäisi.<3
Syvä luottamus ja arvostus toisiamme kohtaan on kantanut jo monia vuosia eteenpäin.
Kyllä, myös mies oli heti varma ja oltiin yhdessä 20v.
Nyt kolmatta vuotta sinkkuna ja kyllä on ollut ihmeellistä tää nykypäivän touhu sinkkumarkkinoilla. Mutta ehkä joku vielä kävelee eteen ja se on menoa
Tinderissä aikanaan tiesin, että odotin hänen viestejään eniten ja sydän pompahti kun huomasin ilmoituksen.
Ekatreffien jälkeen tiesin että tässä on hyvä tyyppi jonka kanssa ainakin ystävystyn jos romantiikkaa ei synny.
Ensimmäisen viikonlopun ja yhdessä vietetyn yön jälkeen en kummemmin pohtinut enää muiden treffailuja ja tinderit poistettiin. Aika nopsaan tästä tunsin löytäneeni viimeisen ja sielunkumppanini (olen ollut naimisissa aiemmin eikä se ollut koskaan tällaista) mutta meni vielä vuosi, että löytyi varmuus siitä että molemmat on samassa pisteessä.
Nyt ollaan jokusen vuoden jälkeen todella onnellisia yhdessä. Luulen, että aika nopsaan sen tietää kun tietää. Edellisestä en vuosikymmenessä oppinut tietämään (tai tiesin, mutten halunnut myöntää faktoja).
Muutaman kerran kun mulukkua uitti römpsäreiässä niin kyllä tiesi!
Sanoin heti tutuille, et jos tästä ei tule mitään ni sitten ei mistään muustakaan. Tunne oli niin voimakas, vaikka meillä oli esteitä matkassa koska oltiin eri maissa aluksi. Naimisiin päädyttiin ja ehdottomasti elämäni suurin rakkaus. Erottiin ystävinä 20+ vuoden jälkeen.
Tiesin. Ihminen tuntui tutulta ja turvalliselta, vaikka oli täysin tuntematon. Olin varma, että meistä tulee pari, se oli jotenkin itsestäänselvyys. Meillä on paljon yhteistä, puhuttavaa riitti vaikka välillä ei tarvinnut edes puhua. Aika ja paikka unohtui täysin, olin lumoutunut.