Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään tätä miestä!

Vierailija
29.02.2020 |

Meillä kaverisuhde, jossa viestiteltiin jonkin verran. Molemmat ollaan tahoillamme parisuhteessa. Kesällä viestiteltiin aika paljon, ei mitään kiellettyä vaan ihan normi juttuja.

Sitten mies halusi laittaa välit yhtäkkiä poikki, alkoi ilmeisesti ahdistaa tilanne - ei oltu 2kk:n missään tekemisissä.
Jouduin laittamaan hänelle yhden viestin eräästä asiasta johon hän vastasi: viestittelimme tunnin... sitten 1kk tauko.
Taas sama juttu, olimme yhteydessä ja sain jopa terveisiä lomalta.
Hyvät joulut toivotimme kohteliaasti viestillä, kuten kenelle tahansa kaveripiiristä.

Nyt tammikuussa kysyin, voimmeko unohtaa menneet ja olla kavereita. Mies vastasi että parempi ettei olla mitään muuta kuin tuttuja ja nähdä vaan jos on jotain kaveripiirin yhteisiä juhlia tms.

Näimme melko pian tämän jälkeen harrastuksen piirissä jonka jälkeen jäimme juttelemaan. Oli mukavaa.
Nyt olemme viestitelleet satunnaisesti, mies jopa kävi puolestani tekemässä yhden asian jota en itse päässyt tekemään (ammattiinsa liittyvä, jota itse en voi hoitaa).

Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Että ei olla kavereita? Vai ollaan - mutta sitä ei saa sanoa ääneen?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Vähän samassa tilanteessa olen. Mun tulkinta on se, että kummallakin on tunteitakin, kun tilanteessa kuitenkin roikutaan kiinni eikä pystytä päästämään kokonaan irti. Mutta ehkä ei sitten tarpeeksi tai niitä tunteita on enemmän johonkin toiseen suuntaan. 

Välillä saattaa tosiaan mennä kuukausia hiljaiseloa. Sitten taas. Vaikuttaahan siihen toisen osapuolen parisuhteen vaihekin, mistä me emme voi tietää mitään. Voi olla helpompi viestitellä esim silloin, jos on ollut jotain riitaa tms ja jos menee paremmin, niin tulee huono omatunto ja haluttaa vetäytyä kauemmaksi. 

Vierailija
62/63 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä. Vähän samassa tilanteessa olen. Mun tulkinta on se, että kummallakin on tunteitakin, kun tilanteessa kuitenkin roikutaan kiinni eikä pystytä päästämään kokonaan irti. Mutta ehkä ei sitten tarpeeksi tai niitä tunteita on enemmän johonkin toiseen suuntaan. 

Välillä saattaa tosiaan mennä kuukausia hiljaiseloa. Sitten taas. Vaikuttaahan siihen toisen osapuolen parisuhteen vaihekin, mistä me emme voi tietää mitään. Voi olla helpompi viestitellä esim silloin, jos on ollut jotain riitaa tms ja jos menee paremmin, niin tulee huono omatunto ja haluttaa vetäytyä kauemmaksi. 

Amen. Vähän sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän