Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään tätä miestä!

Vierailija
29.02.2020 |

Meillä kaverisuhde, jossa viestiteltiin jonkin verran. Molemmat ollaan tahoillamme parisuhteessa. Kesällä viestiteltiin aika paljon, ei mitään kiellettyä vaan ihan normi juttuja.

Sitten mies halusi laittaa välit yhtäkkiä poikki, alkoi ilmeisesti ahdistaa tilanne - ei oltu 2kk:n missään tekemisissä.
Jouduin laittamaan hänelle yhden viestin eräästä asiasta johon hän vastasi: viestittelimme tunnin... sitten 1kk tauko.
Taas sama juttu, olimme yhteydessä ja sain jopa terveisiä lomalta.
Hyvät joulut toivotimme kohteliaasti viestillä, kuten kenelle tahansa kaveripiiristä.

Nyt tammikuussa kysyin, voimmeko unohtaa menneet ja olla kavereita. Mies vastasi että parempi ettei olla mitään muuta kuin tuttuja ja nähdä vaan jos on jotain kaveripiirin yhteisiä juhlia tms.

Näimme melko pian tämän jälkeen harrastuksen piirissä jonka jälkeen jäimme juttelemaan. Oli mukavaa.
Nyt olemme viestitelleet satunnaisesti, mies jopa kävi puolestani tekemässä yhden asian jota en itse päässyt tekemään (ammattiinsa liittyvä, jota itse en voi hoitaa).

Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Että ei olla kavereita? Vai ollaan - mutta sitä ei saa sanoa ääneen?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Mies sinun kanssasi ystävällisesti lajittelee viestiä ja jos on kerta kiva tyyppi niin ilmeisesti autteleekin joskus.

Mies ei varmaan nää mitään ihmeellistä tässä: silloin kun on aikaa ja syy, pitää sinuun yhteyttä, muuten on jo muita kuvioita elämässä eikö varmaan ajattele sen erityisemmin mitään sen kummempaa teidän suhteesta. Sille olet varmaan ihan kiva tyyppi, mutta sillä ei ole aikaa pitää sinuun koko ajan yhteyttä ja pohdiskella "suhteen" tilaa.

Sinä taidat vähän ylianalysoida. Anna vaan mennä omalla painollaan.

Vierailija
42/63 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Mies sinun kanssasi ystävällisesti lajittelee viestiä ja jos on kerta kiva tyyppi niin ilmeisesti autteleekin joskus.

Mies ei varmaan nää mitään ihmeellistä tässä: silloin kun on aikaa ja syy, pitää sinuun yhteyttä, muuten on jo muita kuvioita elämässä eikö varmaan ajattele sen erityisemmin mitään sen kummempaa teidän suhteesta. Sille olet varmaan ihan kiva tyyppi, mutta sillä ei ole aikaa pitää sinuun koko ajan yhteyttä ja pohdiskella "suhteen" tilaa.

No mutta eikö ole ihan ymmärrettävää, että tässä ap analysoi, kun kesken ystävyyden on kaveruus pantu jäähylle ja sitten ilmeisesti jatketaan samaa rataa mutta ei kuitenkaan ”olla kavereita”? Onhan se minusta vähintäänkin hieman erikoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin ihmettelemään, että jos mies ei halua olla kerran kaveri, miksi auttaa ap:tä ja jää juttelemaan yms... jotain tässä on...

Koska on vaan luonteeltaan ystävällinen ja avulias. Ei ole yhtään mitään muuta ap:n tarinan perusteella. 

Vierailija
44/63 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin ihmettelemään, että jos mies ei halua olla kerran kaveri, miksi auttaa ap:tä ja jää juttelemaan yms... jotain tässä on...

Koska on vaan luonteeltaan ystävällinen ja avulias. Ei ole yhtään mitään muuta ap:n tarinan perusteella. 

No jos minä itse laitan välit poikki en kyllä jää jutteleen enkä auttelemaan enää, sehän olisi päinvastaista kuin mitä olisin juuri käytökselläni alleviivannut

T. Mies 36

Vierailija
45/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He’s in löööööv.... selkee.

Vierailija
47/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että olette tuttuja. Te olette tuttuja. Tutut voivat viestitellä ja nähdä joskus. Tutuilla voi olla kivaa keskenään. Olkaa tuttuja ja lakkaa sinä spekuloimasta ja kyselemästä täältä typeriä.

Tämä.

Kuulostaa sillä että olet ihastunut mieheen, mutta mies ei sinuun.

Vierailija
48/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö ole ihan ymmärrettävää, että tässä ap analysoi, kun kesken ystävyyden on kaveruus pantu jäähylle ja sitten ilmeisesti jatketaan samaa rataa mutta ei kuitenkaan ”olla kavereita”? Onhan se minusta vähintäänkin hieman erikoista?

Mulle tulee mieleen, että on tehnyt sen ap:n oudon ja ripustautuvan käytöksen vuoksi. Ei halua jatkuvaa yhteydenpitoa, vaan just satunnaisesti jutella ja olla tekemisissä.

Mulla on eräs mieskaveri, jonka kanssa olin ennen paljon tekemisissä. Koskaan ei meidän välillä ollut seksiä tai muuta, eli ihan puhdas kaverisuhde.

Oisko pari kuukautta sitten laitettu viestiä viimeksi. Joskus myös puhuttu että pitäisi nähdä porukalla niin että puolisommekin tapaavat (mies eronnut ja pariutunut uudelleen ja mä pariutunut tän kaveruutemme aikana), mutta se on nyt jäänyt. Silloin kun jutellaan voidaan jutella hetki hyvinkin tiiviisti, mutta kummankin elämä nyt vaan pyörii muiden asioiden ympärillä ja hyvä niin. Toiseen kaverimieheen katkaisin yhteyden kun viestitteli jatkuvasti. Jos vaikka jonain päivänä laitettiin monta viestiä jatkoi samaa vielä seuraavana päivänä. Ei mulla ainakaan ole siihen aikaa jatkuvasti, kun huomio on muissa asioissa enempi.

Vierailija
49/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneeteista tulee huonot ystävät

50/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä samasta jutusta on nyt ollut aloitus täällä moneen kertaan.

Mies varmaan pitää sinusta, mutta enemmän puolisostaan eikä halua hänen kanssaan vaikeuksia. Voitte olla tuttuja ja jutella joskus, mutta ei sen kummempaa. Jätä nyt jo mies rauhaan. 

Vierailija
51/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että vedimme toisiamme puoleemme kuin magneetit... sitten ryhdistäydymme ja tulee tauko.

Mulle kelpaisi aidosti ystävyys, mutta on raskasta kun toinen ailahtelee enkä tiedä saanko ääneen kutsua häntä esimerkiksi kaveriksi..

Ap

Sinun pitää lopettaa kaikki aktiivinen yhteydenpito mieheen. Olette molemmat sitoutuneet toisaalle ja on väärin aloitella muita suhteita. Pidä huolta itsestäsi.

Vierailija
52/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miksi yhteydenpito pitää lopettaa, kai sitä kavereita voi olla

-ohis

Vierailija
53/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tässä ei ole miehellä sen enempää tunteita kuin naisellakaan (nainen väittää ettei ole). Ehkä jopa vähemmän. Jos mies on vaikkapa sosiaalinen noin muuten vaan, ja kohteliaasti jutustelee kyllä (koska osaa), mutta kerta kaikkiaan ei ole kiinnostunut naisesta enempänä ystävänä.

Itsellä on ollut myös ystävätarjokkaita, lähinnä näitä kaiken maailman ystävöiviä naisihmisiä (olen siis itsekin nainen), jotka haluaisivat olla kanssani enemmän ystäviä, kun minun mielestäni he ovat hyvänpäiväntuttuja joille olen yrittänyt olla kohtelias. Ystäväkseni en heitä halua, minulla on jo ystäviä ihan tarpeeksi, ja tietysti, en nyt suoraan sano toiselle että olet mielestäni todella tylsä ja tämän kaltainen kommunikaatio ei mielestäni ole lähelläkään sitä mitä minä kutsun ystäväksi. Ja ei, en halua lähteä kahville, syömään tai kutsua sinua kotiini enkä halua tulla sinun kotiisi. Enkä halua käyttää aikaani kanssasi, koska haluan käyttää aikani muulla tavalla. Silloin feidataan tyyppi elegantisti. Sou?

Aloittajan tekstien perusteella hän vaikuttaa jokseenkin rasittavalta ihmiseltä, ei kiinnostaisi minua ystävänä. En ihmettele jos ei jotakuta muutakaan.

Vierailija
55/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomatkaa pistejonot, niin kuin aloittajallakin. tämä on aloittajan kirjoittama viesti. miksiköhän jätti tästä ap-tagin pois

Vierailija
56/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomatkaa pistejonot, niin kuin aloittajallakin. tämä on aloittajan kirjoittama viesti. miksiköhän jätti tästä ap-tagin pois

Jooo....varmasti....koska kukaan muu ei varmaan käytä pistejonoja....

-ei ap

Vierailija
57/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei vaan kiinnosta. Yrittää olla kohtelias.

Vierailija
58/63 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olet ärsyttävä kana, ei siinä sen kummempaa ole.

Vierailija
59/63 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi sanottu

Vierailija
60/63 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä vatkauksia mitä aikuiset ihmiset vatvoo! Ollaan kuin 15 v teinit näiden viestien yms suhteen. Eikö Aikuinen Nainen ymmärrä että jos mies on kiinnostunut, kyllä hän aivan VARMASTI viestii/soittelee säännöllisesti ja ehdotttaa tapaamistakin. Jos ei näin ole, mies on vain kuin joku hyvän päivän tuttu ja se siitä. Mitä ihmettä sitä alkaa mitään muuta edes nainen päässään vatvomaan ! Aikuistukaa hyvät ihmiset !!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi