Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella niin että kävelyä ja pyöräilyä harrastaa vain vihervassarit?

Vierailija
28.02.2020 |

Siltä vaikuttaa koska aina ne on ulisemassa mun autolla ajamisesta. Eliitti menee salille eikä tallusta tietä pitkin. Tiet on autoille.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari ainakin pyöräilee.

Vierailija
2/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivet vie ja taksi tuo, ne mua ainoastaan liikuttaa...

-vihree-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse persu, mutta on asioita, jois arvostan PS:n puheenjohaja Halla-ahoa. Arvostan hänen kykyään argumentoida ja kirjoittaa, jotka hän hallitsee pelottavan hyvin. Arvostan myös sitä, että hän valitsee usein kulkuneuvokseen pyörän. - Hassua. En muista hänen koskaan olleen valokuvassa oman autonsa kanssa (Onko hänellä edes sellaista?) Sen sijaan muisan nähneeni kuvan jossa Vihreämies Haavisto kertoo silmät kiiluen kuinka hän harrastaa kuplavolkkareita.

Mutta joo. -Kyllä viher-vassareista löytynevät he, joista turhauttavan monelta unohtuu, että me kaikki emme asu hyvän julkisen liikenteen tavoittamassa paikassa ja oma auto on lähes pakollinen, jos haluaa liikkua ja hoitaa päivittäiset askareet, kuen käydä töissä, ilman isompaa kitkaa..      

Vierailija
4/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB E220d 4Matic voittaa niin kävelyn kuin pyöräilynkin. Ei mikään tykki, mutta riittävä ja ennen kaikkea helvetin paljon mukavampi kuin kävely tai pyöräily räntäsateessa. Tai missään säässä, kesälläkin, kun ilmastointi hoitelee hommat.

Vierailija
5/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoton, ei mihinkään kuuluva, sitoutumaton, kävelee ja pyöräilee.

Ei kiinnostunut politiikasta.

Tietoinen ilmastonmuutoksesta.

Ei sanoja, mutta pieniä tekoja.

En jätä elämälläni isoa jälkeä tai arpea maailmaan.

Vierailija
6/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MB E220d 4Matic voittaa niin kävelyn kuin pyöräilynkin. Ei mikään tykki, mutta riittävä ja ennen kaikkea helvetin paljon mukavampi kuin kävely tai pyöräily räntäsateessa. Tai missään säässä, kesälläkin, kun ilmastointi hoitelee hommat.

Susta ei vaan ole liikkumaan kävellen tai juosten tuolla kovissa pakkasissa/räntäsateessa/vesisateessa/helteessä.

Vierailija
7/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely erottaa ihmisen apinasta.

Vierailija
8/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo niin höntti että pyöräilisin. 2.3L GT murahtaa ja vie perille. Ahdistujat sotkee pyörällä ja kadehtii autoilijoita.

Vierailija
9/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl vähän oikealle kallellaan mut tykkään hirveesti etenkin pyöräillä ja kävelylenkitkään ei ihan kauhean harvinaisia ole. On mulla kyllä autokin ja käytän sitä päivittäin.

Vierailija
10/37 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minä ainakin kävelen joka paikkaan, jos se on mahdollista ja olen lähinnä perusporvari.

Vierailija
11/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähinnä persu ja pyöräilen sekä kävelen, ihan itsekkäistä syistä oman kunnon vuoksi.

Vierailija
12/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot kuulu teille. T: kokoomus

Vierailija
13/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kunnon saleja joissa olisi muitakin porvareita. Näillä main stream saleilla on vähän väliä joku vassari tai ituhippimuunsukupuolinen Carmen-Petteri nillittämässä! Niitä näkee tuolla muuallakin ihan liikaa.

.ap

Vierailija
14/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 440i pörisee mukavasti. Auto on vain niin hyvä tapa liikkua paikasta toiseen:

- ostokset yms tavarat kulkee helposti mukana

- ihan sama mikä keli, nelivedolla pääsee

- ei tarvitse hikoilla kuumassa bussissa

- vapaa aikatauluista

Pyöräilyä harrastan liikuntana, autoilu tekee arjesta helppoa.

Vierailija
15/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyöyöy!

Vierailija
16/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole noin. Ja myös maalla kävellään ja pyöräillään.

Vierailija
17/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto on äärioikeiston käyttämä termi.

Vierailija
18/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä tavalla poliitiikka/poliittinen suuntaus/mielipide yms jne ketä kiinnostaa jne jne, liittyy liikunnan harrastamiseen, liikunnalliseen elämäntapaan, tai siihen milloin ajaa autolla mihinkin ja milloin kävelee pyöräilee/hiihtää/lentää laskuvarjolla jne? Siinäpä kysymys. Minäpä vastaan:

Ei sitten tasan yhtään mitenkään. Lopettakaa tää iän ikuinen politiikan sotkeminen joka asiaan. Ketään ei kiinnosta moinen kiihko intoilu. Yhtä rasittavaa, kuin täyteen ahdetussa teatterissa jonkun pikkukersan itkupotkukiljuraivarit.

Vierailija
19/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nykyään esimerkiksi kokoomuslaisiksi mielletyt suosivat työmatkapyöräilyä. Jotkut juoksevat työmatkat.

Syy tähän ei ole ilmasto niin kuin vihervassareilla, vaan se, mitä pidetään menestyksen merkkinä nykyään. Menestyksestä ei enää kerro iso maha, raskaat lounaat ja autonkuljettaja, vaan terveen, nuorekkaan ja hyvinvoivan näköinen ulkomuoto. Kaikki johtajat tuntuvat harrastavan joko polkujuoksua tai triathlonia.

Vierailija
20/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari pyöräilee aktiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä