Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko todella niin että kävelyä ja pyöräilyä harrastaa vain vihervassarit?

Vierailija
28.02.2020 |

Siltä vaikuttaa koska aina ne on ulisemassa mun autolla ajamisesta. Eliitti menee salille eikä tallusta tietä pitkin. Tiet on autoille.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestari pyöräilee aktiivisesti.

On muuten syy siihen miksi fillarikommunisteista öyhöttänyt Soini sai lähteä. Mestarille ei omat kettuile!

Vierailija
22/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa pesunkestäviä persuja ja pyöräilemme joka paikkaan, emme edes omista autoa. Mitä Mestari edellä, sitä ihailijat perässä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme mieheni kanssa pesunkestäviä persuja ja pyöräilemme joka paikkaan, emme edes omista autoa. Mitä Mestari edellä, sitä ihailijat perässä 😄

Sinulla on varmasti nätti innie koska voit pyöräillä paljon ;)

Vierailija
24/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari pilkkaa kannattajiaan pyöräilemällä. Bensa autot on persujen juttu.

Vierailija
25/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla kävellen tai pyörällä. 

Vierailija
26/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin tappo ja raiskausuhkaukset eivät mene pois sillä että perseläpi pyöräilee. On siis täysi paska.

Vierailija
27/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöräillyt töihin koko talven. En ole vihervasuri.

Vierailija
28/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nykyään esimerkiksi kokoomuslaisiksi mielletyt suosivat työmatkapyöräilyä. Jotkut juoksevat työmatkat.

Syy tähän ei ole ilmasto niin kuin vihervassareilla, vaan se, mitä pidetään menestyksen merkkinä nykyään. Menestyksestä ei enää kerro iso maha, raskaat lounaat ja autonkuljettaja, vaan terveen, nuorekkaan ja hyvinvoivan näköinen ulkomuoto. Kaikki johtajat tuntuvat harrastavan joko polkujuoksua tai triathlonia.

Health is the new wealth!

Vierailija
29/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilystä öyhöttävät ovat vihervasemmistoa, mutta hyvin monet muutkin pyöräilevät eri syistä. Esimerkiksi kokoomuksen Stubbido pyöräilee. Minäkin ajan pyörällä vuodessa kutakuinkin yhtä paljon kuin autolla, eli noin 10.000 kilometriä vaikka äänestän persuja.

Vierailija
30/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho pilkkaa vihervassareita pyöräilemällä vanhalla mummomankelilla ympäri kaupunkia.

Vierailija
31/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöräillyt  lähes koko ikäni ja äänestän Perussuomalaisia, kävelylenkit kuuluvat myös asiaan.

Vierailija
32/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho pilkkaa vihervassareita pyöräilemällä vanhalla mummomankelilla ympäri kaupunkia.

Tämä arpa ei voittanut. Jussilla on Spelializedin hybridi.

Vierailija
33/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyöräillyt  lähes koko ikäni ja äänestän Perussuomalaisia, kävelylenkit kuuluvat myös asiaan.

Itselläni ääri-isämmallisena myös marssit ja jotokset.

Vierailija
34/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöök 🤮

Vierailija
35/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteellisen oikeistolainen lihaasyövä heteromies ja suosin hyötyliikuntaa etenkin kävelyä ja pyöräilyä. Asun sen verran lähellä keskisuuren yliopistokaupungin keskustaa että voin helposti hoitaa arkipäiväiset asiat kävellen ja pitemmät matkat hoituvat helposti polkupyörällä.

Minulla on ollut ajokortti 18-vuotiaasta lähtien mutta en ole koskaan omistanut autoa, sillä se on taloudellisesti ajateltuna huono investointi enkä ole humanistina ollut suuremmin kiinnostunut itse autoista. Kaupunkien väliset matkat teen bussilla ja jos ostan jotain isompaa tavaraa kuten uuden huonekalun tai television, niin ne tuodaan kotiin asti pakettiautolla kyseisen firman toimesta.

Muuten kannatan EU:ta ja Natoa ja olen vastustanut kommunismia Kekkosen ajoista lähtien. Ei ole tullut Neuvostoliittoa ikävä.

Vierailija
36/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kommunismi? Jussi on toki pelle, mutta entäs kommunistit?

Vierailija
37/37 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kommunismi? Jussi on toki pelle, mutta entäs kommunistit?

Jos tarkoitat kiinalaisia, heilläkin on polkupyörä.