Onko todella niin että kävelyä ja pyöräilyä harrastaa vain vihervassarit?
Siltä vaikuttaa koska aina ne on ulisemassa mun autolla ajamisesta. Eliitti menee salille eikä tallusta tietä pitkin. Tiet on autoille.
Kommentit (37)
Olemme mieheni kanssa pesunkestäviä persuja ja pyöräilemme joka paikkaan, emme edes omista autoa. Mitä Mestari edellä, sitä ihailijat perässä 😄
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa pesunkestäviä persuja ja pyöräilemme joka paikkaan, emme edes omista autoa. Mitä Mestari edellä, sitä ihailijat perässä 😄
Sinulla on varmasti nätti innie koska voit pyöräillä paljon ;)
Mestari pilkkaa kannattajiaan pyöräilemällä. Bensa autot on persujen juttu.
Minä käyn salilla kävellen tai pyörällä.
Jussin tappo ja raiskausuhkaukset eivät mene pois sillä että perseläpi pyöräilee. On siis täysi paska.
Olen pyöräillyt töihin koko talven. En ole vihervasuri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nykyään esimerkiksi kokoomuslaisiksi mielletyt suosivat työmatkapyöräilyä. Jotkut juoksevat työmatkat.
Syy tähän ei ole ilmasto niin kuin vihervassareilla, vaan se, mitä pidetään menestyksen merkkinä nykyään. Menestyksestä ei enää kerro iso maha, raskaat lounaat ja autonkuljettaja, vaan terveen, nuorekkaan ja hyvinvoivan näköinen ulkomuoto. Kaikki johtajat tuntuvat harrastavan joko polkujuoksua tai triathlonia.
Health is the new wealth!
Pyöräilystä öyhöttävät ovat vihervasemmistoa, mutta hyvin monet muutkin pyöräilevät eri syistä. Esimerkiksi kokoomuksen Stubbido pyöräilee. Minäkin ajan pyörällä vuodessa kutakuinkin yhtä paljon kuin autolla, eli noin 10.000 kilometriä vaikka äänestän persuja.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pilkkaa vihervassareita pyöräilemällä vanhalla mummomankelilla ympäri kaupunkia.
Olen pyöräillyt lähes koko ikäni ja äänestän Perussuomalaisia, kävelylenkit kuuluvat myös asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pilkkaa vihervassareita pyöräilemällä vanhalla mummomankelilla ympäri kaupunkia.
Tämä arpa ei voittanut. Jussilla on Spelializedin hybridi.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöräillyt lähes koko ikäni ja äänestän Perussuomalaisia, kävelylenkit kuuluvat myös asiaan.
Itselläni ääri-isämmallisena myös marssit ja jotokset.
Vierailija kirjoitti:
Yöök 🤮
Olen suhteellisen oikeistolainen lihaasyövä heteromies ja suosin hyötyliikuntaa etenkin kävelyä ja pyöräilyä. Asun sen verran lähellä keskisuuren yliopistokaupungin keskustaa että voin helposti hoitaa arkipäiväiset asiat kävellen ja pitemmät matkat hoituvat helposti polkupyörällä.
Minulla on ollut ajokortti 18-vuotiaasta lähtien mutta en ole koskaan omistanut autoa, sillä se on taloudellisesti ajateltuna huono investointi enkä ole humanistina ollut suuremmin kiinnostunut itse autoista. Kaupunkien väliset matkat teen bussilla ja jos ostan jotain isompaa tavaraa kuten uuden huonekalun tai television, niin ne tuodaan kotiin asti pakettiautolla kyseisen firman toimesta.
Muuten kannatan EU:ta ja Natoa ja olen vastustanut kommunismia Kekkosen ajoista lähtien. Ei ole tullut Neuvostoliittoa ikävä.
Entäs kommunismi? Jussi on toki pelle, mutta entäs kommunistit?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kommunismi? Jussi on toki pelle, mutta entäs kommunistit?
Jos tarkoitat kiinalaisia, heilläkin on polkupyörä.
On muuten syy siihen miksi fillarikommunisteista öyhöttänyt Soini sai lähteä. Mestarille ei omat kettuile!