Miehiin ei voi iso tyttö luottaa.
Pitkät ja hoikat kaverini kyllä kelpaavat miehille. Minä olen se näkymätön, vaikkakin ISO seinäruusu baarissa ja ainoastaan känniset puolisokeat miehet tulevat juttelemaan. Yhdeksi illaksi saatan kelvata mutta haluan enemmän. Paljon enemmän!!!
Kommentit (10)
OK. Miten selität sen, että monet muut isot naiset kyllä ovat löytäneet puolison, joka rakastaa heitä?
Minä tykkään isoista ja kauniista naisista. ☺️
Vierailija kirjoitti:
OK. Miten selität sen, että monet muut isot naiset kyllä ovat löytäneet puolison, joka rakastaa heitä?
Heillä on tasoisensa miehet. Harvoin näkee mitään epäsuhtaisia pariskuntia missään ja hyvä niin. Vakka kantensa valitsee.
Onnea sulle pubiruusu. Saahan sitä kaikenlaista haluta, mutta ei sitä välttämättä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on tasoisensa miehet. Harvoin näkee mitään epäsuhtaisia pariskuntia missään ja hyvä niin. Vakka kantensa valitsee.
Huoh. Aina näitä tasoja. Sinäkö siis haluaisit "eri tasoisen" puolison?
Mistä sen tason muuten näkee? Esim. Pierce Brosnanin puolisohan on tuhdimman puoleinen, mutta Pierceä kai pidetään yleisesti aika komeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Aina näitä tasoja. Sinäkö siis haluaisit "eri tasoisen" puolison?
Mistä sen tason muuten näkee? Esim. Pierce Brosnanin puolisohan on tuhdimman puoleinen, mutta Pierceä kai pidetään yleisesti aika komeana.
Puoliso ei näyttänyt tuhdilta silloin kun menivät naimisiin:
https://www.hellomagazine.com/imagenes/celebrities/2018092062562/who-is…
Iän myötä ulkonäkö muuttuu toki, ja toisin kuin monet julkkikset, Pierce on pysynyt vaimonsa rinnalla.
Laihduta ja liiku. Ajattele vaihteeksi itseäsi ja omaa parastasi, huomaat että kaikki muuttuu vähitellen paremmaksi. Tsemppiä!
Höpöhöpö. Katsele ympärillesi niin huomaat kuinka paljon lihavat saavat miestä. Kaduthan ovat täynnä tällaisia pareja.
Mutta et kieltäydy yhden illan jutuistakaan?