Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun mies rakastaa sinua?

Vierailija
28.02.2020 |

Kertokaa ihmiselle, joka ei ole koskaan saanut sitä kokea.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ja turvalliselta

Vierailija
2/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "rakkaus" on rakkautta nuoruuteen ja kauneuteen. Ei vähemmän tai enemmän, muu onkin sitten puhdasta tyytymistä.

Eli vain nuoret ja kauniit saavat kokea ns. miehen aidon rakkauden. Liekö tuo oikeasti kokemisen arvoista, itse arvostan enemmän naisten kokemaa rakkautta, joka ei lopu puolison ikääntyessä tai ulkonäön muuttuessa. Harmi että olen hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen tasaisesti jyskyttävä ja työntelevä paineen tunne peräsuolessa.

Kiitos tästä. Oikeasti.

Hermostutti laittaa tämä viesti, pelkäsin että tuntisin itseni entistä yksinäisemmäksi ja surulliseksi, jos vastaukset olisivat kateutta herättäviä.

Mutta nyt ei harmita ikisinkkuus enää.

Joten,kiitos.

Vierailija
4/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ajattelin sinkkuna ja asiaa kokemattomana että jotenkin maatamullistavalta, mutta ei kyllä tunnu oikein miltään. Miehen rakkautta halventaa se, että mies on rakastanut muitakin naisia muttei rakasta enää. Miehen rakkaus on siis kovin väliaikaista luonteeltaan eikä se että joku miespuolinen toteaa rakastavansa kyllä lopulta tuo oikein mitään lisäarvoa elämään.

Vierailija
5/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku muukin nyt on saanut kokea?

Vierailija
6/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys, miltä rakkaus tuntuu…?

Näin 45 vuoden yhdessäolon kokemuksella sanoisin, että tuntuu hyvältä. Hän saa minut tuntemaan oloni kaikinpuolin hyväksi ja onnelliseksi.

Tuntuu hyvältä, kun voi luottaa siihen, että toinen hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen, vaikka on nähnyt minut kaikkein raadollisimmillani ollessani esim. todella sairas. Tuntuu hyvältä tulla kohdelluksi hänen prinsessanaan, saan aina osakseni kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, kukkia kaikkina merkkipäivinä, illallisia samoin, samppanjaa ja mansikoita äitienpäivänä, ystävänpäivänä jne.

Hän haluaa pitää edelleen kädestä kiinni kävelyllä, nukkumaan mennessä jne. Hän muistaa jatkuvasti kertoa minulle, kuinka hyvä meillä on yhdessä ja kuinka me olemme saaneet yhdessä aikaan tämän mukavan elämämme. Saan osakseni aina huolenpitoa. Hän ei koskaan sano minulle pahaa sanaa, huuda tai riitele - enkä minä tietenkään hänelle.

Joku voisi luulla, että kerron satuja. Mutta joskus todellisuus on tarua ihmeellisempää. Luulen, että tätä, mitä välillämme on, kutsutaan syväksi rakkaudeksi.

Vierailija
7/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen rakkaus on sitä että hän huomio ja välittää ja on huolissaan minusta, ja hän myös ilmaisee tuntemuksensa joka päivä minua kohtaan,niin täytyy kyllä sanoa että aika hyvältä. Hän kuorsaa vielä tuolla makkarissa mutta sydän lämpöä täynnä sitä tässä olohuoneessa kuuntelen ja kahvia juon.

Vierailija
8/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Oikeasti.

Hermostutti laittaa tämä viesti, pelkäsin että tuntisin itseni entistä yksinäisemmäksi ja surulliseksi, jos vastaukset olisivat kateutta herättäviä.

Joten,kiitos.

😆

Niin eiköhän tuo kommentti kerro kaiken oleellisen. Itse voin sanoa sen verran, että ei ne parisuhteessakaan olevat miehet rakasta kuin lähinnä etuja mitä suhteesta on, harvemmin puolisoitaan. Mies miettii mitä voit tehdä hänen hyväkseen ja miten palvella häntä, mutta ei ne anna ajatustakaan sille antaako ne itse mitään takaisin missään muodossa. Et ole menettänyt mitään. Olet vain säästynyt sadoilta tunneilta terapiaa, itsesi nöyryyttämiseltä, mielialalääkkeiltä ja taloudellisesti kestämättömiltä ratkaisuilta.

Vierailija
9/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ja turvalliselta kuten joku muukin kirjoitti.

Herään aikaisin aamulla ja tulen töistä myöhään, mieheni odottaa valmiin ruuan kanssa. Koska aamulla syön pikaisen yksinäisen aamiaisen minua tänään minua odotti kaikki herkut valmiina kun heräsin

Pieniä em kaltaisia juttuja. Yhdessä nauramista ja tekemistä. Samoja unelmia. Huolten jakamista ja toisen kannattelua silloin kun on oikein paha tilanne

Mieheni ei ole halaajatyyppi mutta osoittaa arvostuksen ja välittämisen kaikin muin tavoin

Vierailija
10/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on rakkautta, että huonosti käyttäytynyt mies ymmärtää hävetä ja korjata käytöstään. Se on yhteinen kasvun paikka.

Vierailija
11/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haluaisin tietää. Toivottavasti joskus koen sen.

Vierailija
12/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Oikeasti.

Joten,kiitos.

😆

Niin eiköhän tuo kommentti kerro kaiken oleellisen. Itse voin sanoa sen verran, että ei ne parisuhteessakaan olevat miehet rakasta kuin lähinnä etuja mitä suhteesta on, harvemmin puolisoitaan. Mies miettii mitä voit tehdä hänen hyväkseen ja miten palvella häntä, mutta ei ne anna ajatustakaan sille antaako ne itse mitään takaisin missään muodossa. Et ole menettänyt mitään. Olet vain säästynyt sadoilta tunneilta terapiaa, itsesi nöyryyttämiseltä, mielialalääkkeiltä ja taloudellisesti kestämättömiltä ratkaisuilta.

Mielenkiintoinen ajatus siitä, että miehet ovat jotain tunteettomia möllejä, jotka haparoivat vaistojensa ja impulssiensa varassa. No, totuushan on toinen.

Vierailija
13/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Oikeasti.

Joten,kiitos.

😆

Pidän tämän mielessä! 👍🏼

Ap

Vierailija
14/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ”tunnu” miltään. No, korkeintaan turvalliselta ja luottavaiselta. Mutta se osa rakkaudesta, että saa olla oma itsensä, ei nyt varsinaisesti tunnu miltään.

Vierailija
15/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tiedän kyllä miltä tuntuu olla kovasti tykätty, parisuhteessakin.

Vierailija
16/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisen miehen rakkaus saa minut leijumaan muutaman metrin maanpinnan yläpuolella. Se hyväilee sieluni jokaista sopukkaa. Saa uskomaan minut yhteiseen hyvään, henkiseen kasvuun, tulevaisuuteen ja yhteiseen loppuelämään. Tähän liittyy myös avoimuus ja rehellisyys itselle ja kumppanille. Samanlainen arvomaailma. Kunnioitus ja kiittäminen, anteeksiantaminen.

Vierailija
17/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tietäisin.

Tuskin koskaan saan tietää.

Ikää jo 34, ei kukaan ole minua koskaan rakastanut....

Vierailija
18/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNTUU HYVÄLTÄ,TULEE HELEÄ IHO JA HÖVELI KÄYTÄS.      _------43v onnea♥♥♥

Vierailija
19/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähän sattuu ja sitten tuntuu kuin kakkaisi, mutta käänteisesti.

Vierailija
20/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vähän sattuu ja sitten tuntuu kuin kakkaisi, mutta käänteisesti.

Kun siihen tottuu, niin se on paras tunne ikinä!

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän