Onko sun jotain vaatetta tai asustetta tuntemattomat tai puolitutut kehuneet? Tai teetkö itse tuota?
Tuli mieleen kun bussissa kanssamatkusaja alkoi kehua käsilaukkuani. Samoin on kysytty heijastimesta mistä olen hankkinut, piposta jne. Useimmiten bussissa nämä tapahtuneet.
Kommentit (9)
Juu ja juu. Puolin ja toisin. Ihan hauskaa.
On monestikin tuntemattomat tai (puoli)tutut kyselleet vaatteistani tai laukuistani. Samoin monesti on kysytty, olenko menossa juhliin, vaikka olen ollut arkivaatteissani eli mekko päällä. Suomalaiset pukeutuvat todella arkisesti ja huomaamattomasti.
Olen kehunut vieraan naisen reppua ja hiuksia (eri nainen). Halusin tietää,.mistä reppu on ostettu ja missä hiukset leikattu, joten vähän itsekkäistä lähtökohdista uskaltauduin sanomaan..varmasti joskus olen kehunut muutenkin.
Minusta on mukavaa, kun joku kehuu. Miksi en sitten välittäisi hyvää fiilistä muillekin, eli kyllä kehun, kun näen aihetta 😘
Yllättävän usein kehutaan vaatteita. Vanhemmat mummot yleensä ne jotka kehuvat koska pukeudun vain mekkoihin. Töissä joskus keski-ikäiset naiset myös kehuvat vaatteita tai meikkiä.
Itse yleensä kehun ja kysyn mistä ostettu jos näen omaa silmää miellyttävän mekon/hameen jollain. Kehun myös joskus hajuvesiä jos pidän tuoksusta sillä haluan tietää mikä merkki kyseessä.
On kehuttu, moni kehuu nykyistä, aika simppeliä Luhdan takkiani, myös korujani kehutaan usein, samoin laukkuja ja kenkiä. Sen sijaan muita vaatteita (ja silmälaseja) kehuvat lähinnä ystävät ja tytär, joskus kollegat. Itse kehun lähes aina, kun näen jotain kivaa ja kehuminen on mahdollista. Olen jo niin vanha (60v) että ihastelyihini suhtaudutaan hyväntahtoisesti :D
On kehuttu ja kehutaan itse asiassa useinkin. Tyylikkyyttä jopa naapurit. Kehun itsekin. Usein kehuttu menee hämilleen.
Laukkujani on kehuttu tuntemattomien taholta, ovat goottityylisiä.
On kehuttu kenkiä, kampausta ja mekkoa. Tutuilta sitten ei koskaan tule kehuja. :D