Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä kieltäytynyt treffikutsusta mitä olet katunut myöhemmin?

Vierailija
28.02.2020 |

? Jos niin mistä syistä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiusattu kirjoitti:

Olin nuorena urheilullinen ja komea eikä treenibussissa minut nähnyt nainen ollut tarpeeksi kaunis pippelilleni.

Ikävä kyllä. Ei ollut paha nainen luulen niin. Hänen kaveri myöhemmin iski minut joka oli myös kaverini kanssa ollut mutta tämäkin piti minua panona.

Minua pidettiin panomiehenä vaikka olin perheellinen. Kiusaamista. Nytkin sydän tykyttää ja on stressiä enkä viitsii kuluttaa energiaa tai muuten tulee sellainen epämiellyttävä olo.

Koska tämä "coronavirus" idiotismi loppuu?

Miltä teistä tuntuisi kuin teitä pidettäisiin panomiehenä syyttä?

Epäilen että jätät nyt jotain olennaista kertomatta. Yleensä nuo nimitykset eivät synny tyhjästä.

Vierailija
22/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin olen liian monesti mennyt treffeille, joiden en ymmärtänyt olevan treffit ennen kuin miehet tekivät aloitteen fyysiseen läheisyyteen.

Miten tämä on edes mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut kaikkia tapaamisia joihin olen suostunut, koska ne kaikki olivat valetta ja pilkkaa. Istuin yksin kahvilassa odottamassa miehiä jotka eivät koskaan saapuneet.

Vierailija
24/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse asiassa aivan näin ei ole koskaan tapahtunut. Yhden ihmisen kanssa hänen ehdottamansa tapaaminen ei koskaan toteutunut, koska hän ei enää palannut asiaan ja lähtikin yksin yhdelle matkalle. Olimme kyllä muuten pitkään hyviä ystäviä ja välillemme kehittyi tunteita. Tutustuimme hyvin nuorina emmekä olleet vielä kypsiä varsinaiseen suhteeseen. Jos en olisi yhtäkkiä alkanut seurustella toisen kanssa (lopulta tuhoisin seurauksin), olisimme varmaan vieläkin yhdessä. Erosin siitä seuraavasta lyhyestä suhteesta ja myöhemmin löysin nykyisen mieheni.

Nuoruuden rakkauden kanssa meillä oli hieno ystävyys, mutta paljon myöhemmin ilmeni, että emme olisi kuitenkaan sopineet toisillemme. Yhdistävistä asioista huolimatta kasvoimme lopulta hyvin eri suuntiin.

Vastaus kysymykseen on siis, etten ole koskaan jättänyt menemättä treffeille, jotka olisivat voineet muuttaa elämäni suunnan. Sen sijaan olisin voinut jättää jotkut treffit väliin, joista oli ikäviä seurauksia. Toisaalta, ilman tällaisia käänteitä en ehkä olisi tutustunut mieheeni. Olen onnellinen näin.

Vierailija
25/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat toteutuneet treffit ovat kyllä kaduttaneet ankarasti, mutta päinvastoin ei ole koskaan tapahtunut. Hassua kyllä, mutta parempi näin!

Vierailija
26/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta.

Vierailija
27/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kieltäytynyt treffikutsusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi