Miksi lihaville naisille myydään vain kammottavia kukallisia tanttavaatteita
Tai jotain kirkuvan värisiä tunikoita ym..En todellakaan pukisi päälleni.
Mikä siinä on niin vaikeeta tehdä yksinkertasia tavallisia tummia asiallisia vaatteita, drllsadis mitä isoille miehillekin tehdään. Ei mitään hiton riemunkirjavia sirkuspelleasusteita, vaan TAVALLISIA YKSINKERTAISI KOREILEMATTOMIA YKSIVÄRISIÄ VAATTEITA NORMAALILLA KAULA-AUKOLLA.
Aina on tosiaan se aukkokin naisten paidoissa, varsinkin lihavien naisten tunikoissa, joku napaan asti ja niin leveä että pullon mallinen olkapäätön ei semmoisia voi pitää, eikä haluaisi vaikka olisi olkapäätkin, näkyisi tissiliivin olkaimet.
Kommentit (47)
Ehkä niillä yritetään ohjata terveellisempään elämään. Eli jos haluat olla kaloriina, niin sitten myöskin joudut pitämään joukosta erottuvia vaatteita. Vaihtoehtoisesti laihdutat ja voit käyttää samoja vaatteita kuin muutkin.
Mä löydän ihan hyvin vaatteita n. koossa 48 (170 cm, 98 kg, 48 v., olen pudottanut jo lähemmäs 20 kg painoa ja lisää pudotan). Löysin isompanakin, mutta rehellisesti sanoen en pitänyt itsestäni yhtään. Se, mikä on haaste, on se, että yläosani on kokoa 50, alaosa 48. Pluskoon vaatteet mitoitetaan enemmän päärynävartaloille.
Koska tutkimusten mukaan kaikki lihavat naiset haluavat olla nimenomaan kukallisia tanttoja.
Joo ja etenkin jos ovat poliitikkoja tai/ja tv:ssa esiintymässä jossain puheohjelmassa. Naiset siis. 😩😧😵
No asia on korjattu sitten alusvaateosastolla. Isokuppisten liivien osastolla ei muuta kuin beigeä, mustaa ja valkoista.
En ole nyt varma, millaisista "tanttavaatteista" täällä tarkkaan ottaen puhutaan, mutta minä jonkin verran ylipainoisena tykkään esim. monista kukkakuoseista ja kirkkaistakin väreistä, ylipäänsä naisellisista vaatteista. Mutta en juuri koskaan löydä omaa kokoani, aina vaan liian pieniä (kokoni on 42/44).
Ja tuntemani reilummin ylipainoiset ihmiset käyttävät useimmiten yksivärisiä vaatteita (aika usein mustaa), joten kyllä niitä jostain täytyy löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Aina on vaihtoehto olla paremmassa kunnossa. Yritä edes, äläkä valita. Jos valitset nykyisen olotilan, niin teltta löytyy aina. Se ei vain välttämättä saa telttaa kovin helposti pystyyn.
Jaa, senkö jälkeen valmistajat ryhtyvät tekemään kauniimpia vaatteita isoissa kooissa?
Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksei voida tehdä isoille ihan samanlaisia vaatteita kuin muillekin mutta vain isompana?!!! Joku tulee tähän tietty viisastelemaan, että heille tarvitaan ihan erilaiset kaavat läpälää mutta edes samaa tyyliä/värejä/kuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään niistä afrikkalaisten naisten värikkäistä ja tyköistuvista mekoista. Niitä tännekin. Ja myös yksivarisina, jos joku ei halua moniväristä.
Joo, ne sopivat afrikkaan ja afrikkalaisille mustille naisille, muttei tosiaankaan tänne eikä suomalaisille kalpseille tai punakoille naisille.
Just pyörii telkussa jonkun vaatefirman mainos, jossa yritetään ratsastaa vartalopositiivisuudella,mutta se hieman pyöreä malli on puettu mahdollisimman epäimarteleviin housuihin; vaaleisiin, vajaamittaisiin, leveälahkeisiin löysiin farkkuihin kun hoikemmat mallit vieressä paljon imartelevampiin housumalleihin. Why, oh why???
kaikki lihavat on rikkaita, herkkuja aamusta iltaan ja autolla liikkumiset.
Kyllä on varaa tilata mittojen mukaiset koltut.
Vierailija kirjoitti:
Just pyörii telkussa jonkun vaatefirman mainos, jossa yritetään ratsastaa vartalopositiivisuudella,mutta se hieman pyöreä malli on puettu mahdollisimman epäimarteleviin housuihin; vaaleisiin, vajaamittaisiin, leveälahkeisiin löysiin farkkuihin kun hoikemmat mallit vieressä paljon imartelevampiin housumalleihin. Why, oh why???
Tuo malli näyttäisi super kuumalta tiukoissa tummissa housuissa, nyt noissa farkuissa ihan joktakin mummolta. Ihan paska mainos.
Koska se motivoi naisia laihtumaan jos vain kauheita kukkatelttoja tarjolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään niistä afrikkalaisten naisten värikkäistä ja tyköistuvista mekoista. Niitä tännekin. Ja myös yksivarisina, jos joku ei halua moniväristä.
Joo, ne sopivat afrikkaan ja afrikkalaisille mustille naisille, muttei tosiaankaan tänne eikä suomalaisille kalpseille tai punakoille naisille.
Voi hyvänen aika. Niitä värejä ei sitten voi vaihtaa. Ei voi. Sellaista on sinun muotimaailma. Pysymme pikkuisissa kukissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa kauan etsiä, että löytää ihan yksinkertasen mustan paidan, ilman mitään hörhelökuvia.
Minulle kelpaisi kyllä joku pieni rockhenkinen kuva, tai rinta tai hihataskukin, mutta sellasista on ihan turha haaveilla. Kukkaa ja perhosta vain, ja tietysti megakokoisina ja värisinä, ettei vaan jää huomaamatta.
Jos olet rock-henkinen, tutustu EMP:n mallistoon. Siellä on kivoja vaatteita myös isoille naisille.
Lihavan nimenomaan ei pitäisi suosia telttoja. Korosta muotojasi paremminkin tyköistuvalla, joka antaa ymmärtää, että jonkinlaista vyötäröäkin löytyy - ja muotoa.
Kukkakuvio ei ole pahasta, kunhan se on sopivan kokoista, eli ei liian isoa eikä ihan pikkupiperrystä.
Mä olen kokoa 46/48 ja mulla ei oo ollu vaikeuksia löytää vaatteita. En käytä mitään värikkäitä riepuja vaan paljon mekkoja ja rock-henkisiä vaatteita. En silti pelkästään mustaa vaan myös esim punaisia vaatteita.
Tuo on kyllä niin totta, jos hakee muuta kuin perustunikaa tai t-paitaa.
Lihavana aarteeni oli Zizzin tukevaa mutta pehmeää kangasta oleva paita, joka peitti pepun aika hyvin, edessä ja sivuilla oli vähän eri materiaalia ja niiden raja sellainen, joka hoikensi. Ja edessä tribaalityyppinen kuvio hyvin kiinni pysyvillä hopeanvärisillä metalli”paljeteilla”, ikään kuin pieniä niittejä siis, ei kiinni ommeltuja vaan jotenkin liimattuja mutta eivät irtoilleet. Ihan täydellinen. Kunnes ne paljetit sitten tummuivat ja kellastuivat, ja pian se jäikin liian isoksi. Siinä näytin 110-kiloisena varmaan 80-kiloiselta, tai ainakin hyvältä.
Äitini oli ostanut sen jostain, varmaan ulkomailta.
Ja kun yritin etsiä vastaavaa, löysin vain ohuita riepuja ja niitä hemmetin kukkia ja perhosia.