Miksi lihaville naisille myydään vain kammottavia kukallisia tanttavaatteita
Tai jotain kirkuvan värisiä tunikoita ym..En todellakaan pukisi päälleni.
Mikä siinä on niin vaikeeta tehdä yksinkertasia tavallisia tummia asiallisia vaatteita, drllsadis mitä isoille miehillekin tehdään. Ei mitään hiton riemunkirjavia sirkuspelleasusteita, vaan TAVALLISIA YKSINKERTAISI KOREILEMATTOMIA YKSIVÄRISIÄ VAATTEITA NORMAALILLA KAULA-AUKOLLA.
Aina on tosiaan se aukkokin naisten paidoissa, varsinkin lihavien naisten tunikoissa, joku napaan asti ja niin leveä että pullon mallinen olkapäätön ei semmoisia voi pitää, eikä haluaisi vaikka olisi olkapäätkin, näkyisi tissiliivin olkaimet.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään niistä afrikkalaisten naisten värikkäistä ja tyköistuvista mekoista. Niitä tännekin. Ja myös yksivarisina, jos joku ei halua moniväristä.
Joo, ne sopivat afrikkaan ja afrikkalaisille mustille naisille, muttei tosiaankaan tänne eikä suomalaisille kalpseille tai punakoille naisille.
Voi hyvänen aika. Niitä värejä ei sitten voi vaihtaa. Ei voi. Sellaista on sinun muotimaailma. Pysymme pikkuisissa kukissa.
Täällä roudan ja rospuutton keskelläkö sinä siinä afrikkalaisessa kietaisumekossasi sitten pyörisit, ei kovin käytännöllistä. Minä käytän housuja ja paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa kauan etsiä, että löytää ihan yksinkertasen mustan paidan, ilman mitään hörhelökuvia.
Minulle kelpaisi kyllä joku pieni rockhenkinen kuva, tai rinta tai hihataskukin, mutta sellasista on ihan turha haaveilla. Kukkaa ja perhosta vain, ja tietysti megakokoisina ja värisinä, ettei vaan jää huomaamatta.Jos olet rock-henkinen, tutustu EMP:n mallistoon. Siellä on kivoja vaatteita myös isoille naisille.
Olen joskus sieltäkin katsellut, mutta aika lyhyiltä ne paidat vaikuttavat.. ja kinkkanoilta kaikki naisten versiot.
Ostaisin vallan miesten vaatteita, mutta kun ne eivät istu.
Kiitos kuitenkin, käyn vilkuilemassa uudestaan. :)
Kirpparit. Sieltä löytyy.
En ole lihava, mutta väärän ikäinen muotivaatteisiin. Marimekko-kuosit tai isot kukat eivät ole minunkaan juttuni. Kirppareilta löytyy aina iloisi värejä, persoonallisia vaatteita ym. Kun vaatteet vaan pesee huolellisesti ennen käyttöä, niin ovat kuin uusia. Tulee halvemmaksikin ostaa kirpparilta.
Olen kokoa 46, mutta en näe syytä siihen miksi takapuoli pitäisi aina saada piiloon. Miten sen piilottaisin, koska en tykkää yhtään niistä tunikoista ja leggingseistä? Mekkoja saatan pitää kesällä, mutta enimmäkseen käytän housuja ja niihin sopivaa yläosaa, jonka ei tarvitse takapuolta peittää. Tykkään erilaisista ja erivärisistä farkkutakeista, perus t-paidoista, joko pitkähihaisista tai lyhythihaisista, perushousuista kapenevalla lahkeella, mutta ei pillilahkeet, talvella kerrospukeutumista, kuten aluspaita ja jokin pitkähihainen ohut villapaita tai neuletakki. En osaa pukeutua "liehuviin" tai säkkimäisiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään niistä afrikkalaisten naisten värikkäistä ja tyköistuvista mekoista. Niitä tännekin. Ja myös yksivarisina, jos joku ei halua moniväristä.
Joo, ne sopivat afrikkaan ja afrikkalaisille mustille naisille, muttei tosiaankaan tänne eikä suomalaisille kalpseille tai punakoille naisille.
Voi hyvänen aika. Niitä värejä ei sitten voi vaihtaa. Ei voi. Sellaista on sinun muotimaailma. Pysymme pikkuisissa kukissa.
Täällä roudan ja rospuutton keskelläkö sinä siinä afrikkalaisessa kietaisumekossasi sitten pyörisit, ei kovin käytännöllistä. Minä käytän housuja ja paitoja.
Ja minä käytän hameita ja mekkoja. En kyllä tiedä miten kummankaan suosikkivaatteet kyseisiin vaatteisiin liittyvät.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoa 46, mutta en näe syytä siihen miksi takapuoli pitäisi aina saada piiloon. Miten sen piilottaisin, koska en tykkää yhtään niistä tunikoista ja leggingseistä? Mekkoja saatan pitää kesällä, mutta enimmäkseen käytän housuja ja niihin sopivaa yläosaa, jonka ei tarvitse takapuolta peittää. Tykkään erilaisista ja erivärisistä farkkutakeista, perus t-paidoista, joko pitkähihaisista tai lyhythihaisista, perushousuista kapenevalla lahkeella, mutta ei pillilahkeet, talvella kerrospukeutumista, kuten aluspaita ja jokin pitkähihainen ohut villapaita tai neuletakki. En osaa pukeutua "liehuviin" tai säkkimäisiin vaatteisiin.
Tämä! Ei se takapuolen peittäminen sitä pienennä, ja nykymuotiinhan isommankin pepun korostaminen sopii.
Minä en todellakaan halua isoa enkä pientä kukkaa paitoihini, ihan sama mikä on tai ei ole trendikästä.
Vaikka tykkään kukista noin muuten, en halua pukeutua kukkakuoseihin. Enkä muihinkaan koukeroihin.