Ylipaino tappaa paljon enemmän kuin koronavirus. Miksi ylipainoa ei kuitenkaan pelätä?
Viime vuonna ihmisiä kuoli ylipainoon enemmän kuin nälkään. Määrä on aivan valtaisa.
Miksi ylipainoa ei kuitenkaan pelätä, vaikka se on jo todella monella?
Kommentit (32)
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luihu ,luiseva on todella vastenmielinen .Laihoilla on paljon verenkierto häiriöitä ja palelua.Kylmähiki löyhkää ällöltä.Miksei Luisevaan,tuulikeppiin puututa?Laihat kuvittelevat olevansa komeita,mutteivät ymmärrä,miten säälittäviä ovat.Luisevilla on enemmän sairauksia,kun pullukoilla,miksei siihen puututa.Luiseva on kömpelö ja siksi tapaturmat sattuvat heille useimmin,kuin pullukoille.Laiheliinit ovat kaikki järjestäin .Älyttömän omahyväisiä ,luulottelijoita.Sosiaalipummia,tukien suur kuluttajia.Jatkuvia almujen kerjääjiä ja vaatimuksia.Joilla ei ole todellisuuden tajua ensinkään.
Puhutko omasta kokemuksesta? Tuossa kun tuli paljon asioita mistä en ole koskaan kuullutkaan.
Kokemuksestapa hyvinkin.Ei tarvi ottaa nokkiinsa jos joku avaa muitakin näkökenttiä,kun lihavien mollaaminen.Ite olen hoikka urheilullinen.Lähipiirissäni on monta ihanaa ja mukavaa lihavaa,enkä siksi siedä jatkuvaa vihaa lihavia kohtaan.
Olen läski. Elämä on valintoja. Syön ja juon mitä haluan ja koska haluan. Koronaa en halua. Sitä en ole valinnut. Olen kuitenkin yhä perusterve. En ole siis superläski vaan paino 69 kg.
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luihu ,luiseva on todella vastenmielinen .Laihoilla on paljon verenkierto häiriöitä ja palelua.Kylmähiki löyhkää ällöltä.Miksei Luisevaan,tuulikeppiin puututa?Laihat kuvittelevat olevansa komeita,mutteivät ymmärrä,miten säälittäviä ovat.Luisevilla on enemmän sairauksia,kun pullukoilla,miksei siihen puututa.Luiseva on kömpelö ja siksi tapaturmat sattuvat heille useimmin,kuin pullukoille.Laiheliinit ovat kaikki järjestäin .Älyttömän omahyväisiä ,luulottelijoita.Sosiaalipummia,tukien suur kuluttajia.Jatkuvia almujen kerjääjiä ja vaatimuksia.Joilla ei ole todellisuuden tajua ensinkään.
Puhutko omasta kokemuksesta? Tuossa kun tuli paljon asioita mistä en ole koskaan kuullutkaan.
Kokemuksestapa hyvinkin.Ei tarvi ottaa nokkiinsa jos joku avaa muitakin näkökenttiä,kun lihavien mollaaminen.Ite olen hoikka urheilullinen.Lähipiirissäni on monta ihanaa ja mukavaa lihavaa,enkä siksi siedä jatkuvaa vihaa lihavia kohtaan.
Varmaan. Aika selvästi kuule paistaa tekstistä läpi että oot pullaa mussuttava 100 kg tonnikeiju. Mee lenkille. Ei kukaan hoikka mollaa noin muita hoikkia. Lihavat vaan kateuksissaan.
Kuolinsyynä ei kyllä ylipainoa ole. Mutta ihmisten idioottimaisuuteen kuolee kyllä huomattavan paljon ihmisiä. Esimerkkinä turhat riskinotot, kosmetiikan käyttö, urheilu, irtosuhteet jne. Miksi niitä ei kielletä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa kuinka lihavilla on paha olla itsensä kanssa. Surullista.
Lihavuus ei tartu,mutta ihmis-arvo on lihavillakin ja tunteet.Ei kellään ole oikeutta jatkuvasti mollata lihavia.Lihavuus on geeneissä.Jos minua tarkoitat,mulla on missin mitat pituus 175cm paino 60kg Vaaleat pitkät kiharat hiukset ,ruskeat silmät.
Ja älykkyysosamäärä 50 tekstistä päätellen.
Ylipaino harvemmin tarttuu ja leviää, ainakaan kovin nopeasti. Uskallan oleskella samassa tilassa lihavan kanssa pelkäämättä, että illalla alkaa jenkkakahvat tursuta mullakin.
Keuhkokuume ja tavallinen influenssa tappaa myös aika reilusti porukkaa joka vuosi. Kukaan ei kuitenkaan erityisesti panikoi niistä. Hoitsut ja muut jopa haluaisivat kieltäytyä jokavuotisista influenssarokotteista, vaikka influenssa tappaa.
Kyllä minä pelkään. Nyt olen jo pudottanut 20kg, ja vointikin on huomattavasti parempi. Vielä kuitenkin ainakin 10kg pitäisi saada pois ettei enää tarvitse pelätä.
Tiedätkö ap kenet ylipainoinen ihminen on onnistunut lihottamaan, yskäisyllä tai 15 min samassa tilassa olleen ja tartuttanut kuolemaankin johtavan "tautinsa" liikkuessaan yleisissä kulkuneuvoissa, kaupassa tmv. toisiin henkilöihin. 🍔🍟, 🍏🍑🌶🥕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa kuinka lihavilla on paha olla itsensä kanssa. Surullista.
Lihavuus ei tartu,mutta ihmis-arvo on lihavillakin ja tunteet.Ei kellään ole oikeutta jatkuvasti mollata lihavia.Lihavuus on geeneissä.Jos minua tarkoitat,mulla on missin mitat pituus 175cm paino 60kg Vaaleat pitkät kiharat hiukset ,ruskeat silmät.
On näköjään myös missin ÄO ja sivistys.
Ylipaino ei tartu ja on vaaraksi siis vain kantajalle itselleen.
Persujen laarini on tulehtunut ja vuotaa vertaa argumentoidessani. Kysyttävää?