Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatimus on, että hän haluaa pitää huolta minusta. Oletteko kohdanneet tällaista?

Vierailija
28.02.2020 |

Mies haluaa pitää huolta minusta taloudellisesti kuin muutenkin. Sanoi tuon ja nyt pitäisi päättää alammeko seurustella vakavasti. 8

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mitä mies tuolla tarkoittaa. Onko hän mustasukkainen luonne? Pitää huolta voi toisin sanoen hänelle tarkoittaa

-ei sinun tarvitse käydä töissä rakkaani, riittää kun yksi meistä raataa

- tulen mielelläni mukaan joka paikkaan kanssasi, vessaankin

- pidän mielelläni huolta tilistäsi ja rahoistasi ja huolehdin, että käytät rahaa parhaalla mahdollisella tavalla joten ei sinun tarvitse käydä kampaajalla/ostaa herkkuja tms. koska rakastan sinua juuri tällaisena

- jos oletkin livahtanut yksin kauppaan, laitathan minulle viestiä niin tiedän, ettei sinulle ole tapahtunut mitään pahaa. Tietenkin puhuisin puhelimessa mieluiten kanssasi tuon ajan ja voin tulla hakemaan sinut kotiin

- ehkä parasta olisi että laitan puhelimeesi seurannan päälle, jotta tiedän aina rakkaani missä olet ja voin tulla pelastamaan sinut

- jne

Vierailija
22/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Mutta ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä tarkoittaa kun päätetään alkaa seurustella vakavasti?

Ei katsella vaan seurustelemaan vakavasti avioliitto mielessä ja halutaan olla yhdessä koko loppuelämä.

Eikö tuo ole silloin kosinta?

Kosinta liittyy tuohon taloudelliseen sopimukseen nimeltä avioliitto. Eihän mies ole tuossa luvannut, että naimisiin mennään.

En suostuisi yhtään mihinkään vaatimuksiin. Parisuhteen pitää olla kummallekin vapaaehtoinen.

No mitä muuta tuo sitten tarkoittaa, jos ei kosintaa "Ei katsella vaan seurustelemaan vakavasti avioliitto mielessä." Mikä se sellainen seurustelu on, jossa ollaan vakavasti avioliitto mielessä, mutta ei kuitenkaan luvata mennä naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v eronneen naisen neuvo, ihan ilmaiseksi tässä. Hanki kunnon koulutus, oma ammatti ja työpaikka sekä palkka. Sen lisäksi mies voi pitää sinusta huolta ja hemmotella, mutta hankimalla omaa rahaa ja varallisuutta varmistat sen että jos keski-ikäisenä eroatte, sun elämä jatkuu vain pienin muutoksin.

Mutta jos rakennat koko elämän toisen ihmisen varaan, voit olla hyvin kurjassa tilanteessa jos hän ei haluakaan enää kanssasi jakaa elämäänsä (ja rahojaan).

Vierailija
24/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa pitää huolta musta ja tekee sen ihanalla tavalla, luontevasti ja huomioiden. Mulla on hänen kanssaan todella turvallinen olo.

Tähän ei kuitenkaan liity mitään vaatimuksia, huolenpito on molemminpuolista, eikä kumpikaan ole toisesta riippuvainen taloudellisesti tai muuten.

Kuulostaa ahdistavalta moinen vaade.

Vierailija
25/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin mitä mies tuolla tarkoittaa. Onko hän mustasukkainen luonne? Pitää huolta voi toisin sanoen hänelle tarkoittaa

-ei sinun tarvitse käydä töissä rakkaani, riittää kun yksi meistä raataa

- tulen mielelläni mukaan joka paikkaan kanssasi, vessaankin

- pidän mielelläni huolta tilistäsi ja rahoistasi ja huolehdin, että käytät rahaa parhaalla mahdollisella tavalla joten ei sinun tarvitse käydä kampaajalla/ostaa herkkuja tms. koska rakastan sinua juuri tällaisena

- jos oletkin livahtanut yksin kauppaan, laitathan minulle viestiä niin tiedän, ettei sinulle ole tapahtunut mitään pahaa. Tietenkin puhuisin puhelimessa mieluiten kanssasi tuon ajan ja voin tulla hakemaan sinut kotiin

- ehkä parasta olisi että laitan puhelimeesi seurannan päälle, jotta tiedän aina rakkaani missä olet ja voin tulla pelastamaan sinut

- jne

Tää oli mahtava👍

Vierailija
26/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kävisi että pitäisi huolen taloudesta, voisin sitten oman palkkani säästää vaikka asunnon ostoa varten.

Mutta jos sitten haluan erota niin alkaako tulla vaatimuksia että pitää maksaa takaisin?

Kirjallisena haluaisin sen että hän kustantaa elämisen eikä vaadi takaisin missään vaiheessa mitään.

Vierailija
27/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono merkki, älä lähde tuohon asetelmaan.

Vierailija
28/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munkin ex ehdotti, että jäisin ihan kokonaan kotiin hoitamaan kotia ja lapsia, hän pitää minusta huolta. Onhan hänellä toki hyvin toimeentuleva autokorjaamo, ei hänen naisen tarvitse käydä töissä.  Kieltäydyin ja halusin myös pitää oman pankkitilin ja avata yhteisen taloustilin. Mies ei tehnyt mitään kotitöitä ja tuli kotiin miten sattui,  oli yönsä missä oli, minä hoidin kodin ja lapsen ja työni. Kuluihin osallistumista huolehtijalta sai tivata, sellaista se "huolenpito". Milloin oli mitäkin menoa firmassa, "ei pysty nyt". Vaikka itse oli ilmoittamatta öitä poissa, niin kyttäämistä menemisistäni ja tulemisistani riitti, alkoi kun  lapsi syntyi ja jäin kotiin pakolliselle äitiyslomalle. Että onko mulla päivän aikaan käynyt miehiä panemassa mua. Yritti kaikin tavoin alistaa. Lapsi oli noin vuoden ikäinen, kun mies löi ja se oli siinä, olin muutenkin jo harkinnut kytkimen nostamista. 

Ex on. Pakko olla tekemisissä lapsen takia, vaikkakaan ei tosin enää usein. Huolenpito eron jälkeen kun ei kohdistunut oikeasti lapseen......vaan käytti lasta minun kyttäämiseeni. On luojan kiitos jättänyt minut rauhaan, osittain nykyisen mieheni ansiosta.

Älä ikinä jätä duuniasi ja pankkitiliäsi miehen takia.

29/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana "vaatimus" kyllä kuulostaa huonolta. Muutenhan tuo voisi olla ihan ok, ja jos olisi itse työkyvytön, niin tuollainen järjestelyhän olisi ihan mahtava, jos oletetaan että suhde olisi puolin ja toisin rakkaudentäyteinen ja kunnioittava.

Mutta entä jos hän joskus jättää sinut? Älä ainakaan allekirjoita avioehtoa.

Vierailija
30/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla mies haluaa pedata itselleen lasten- ja kodinhoitajan. Itse saa käydä töissä ja harrastuksissa ja kotona saa sitten rojahtaa sohvalle. Ei kiitos. Kyllä tuollaisia kieroilijoita miehissä on, jotka vihaavat kotitöitä (tai eivät osaa) ja haluaa kyllä suvun jatkuvan, mutta itse ei halua lasten kanssa touhuta mitään, koska niin raskasta... Oivoi. En ikinä suostuisi moiseen. Kyllä naisenkin kuuluu käydä töissä ja tienata.

Vierailija
31/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt kuulostaa vaaralliselta loukulta. Realismia on, että puolet avioliitoista päättyy eroon. Sinulle koittaa hankalat ajat jos et ole ylläpitänyt ammattitaitoasi. Eron jälkeen on sitten melko mahdotonta työllistyä enää. Samoin, jos jäät kotiin passaamaan miestä, ei sinulle kerry eläkettä. Se on melko kurja yrittää pärjätä kansaneläkkeellä.

Vierailija
32/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tehdä sille selväksi, että haluat huolenpidon olevan ihan tasapuolista. YKsipuolisena se on lähinnä hallinnan väline.

Mitä tarkoitat yksipuolisuudella? Tarkennatko vähän

Vierailija
33/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasiko ap:n mies tehdä kaikki kotityöt ja hoivata ap:ta muutenkin, sitähän ap:sta huolenpitäminen olisi?

Rahaa on aikuisilla naisilla omastakin takaa, raha ei ole huolenpitoa.

Vierailija
34/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sinkku ja työtön tällä hetkellä. Minulla on miesystävä/rakastaja ulkomailla joka maksaa välillä satoja euroja paypalilleni. Kerran pyysin 500 ja antoi sen, muuten kuukaudessa antaa muutamia satoja. Kerrottakoon että suhde on hyvin seksuaalis sävytteinen ja miehen fetissi on naiset jotka kohtelevat häntä kuin orjaa ja nainen saa käyttää hänen rahojaa ja valtaa häneen. Olen tuntenut hänet jo nuoruudesta asti eli olemme hyvin läheisiä ystäviä. Miehellä ei ole puolisoa mutta sellaista hän etsii. Minulle tämä sopii paremmin kuin hyvin :'D Joo tiedän aika ihmeellistä, koiraa ei ole haudattuna, näitä miehiä on olemassa jotka haluavat tukea. Koen olevani onnekas koska minulla ei ole kuukausiin tehnyt tiukkaa sen jälkeen kun mies pyysi keskustelemaan sopisiko tuollainen suhde välillemme. Ennenkin oli seksuaalis sävytteistä nuorempana keskustelu mutta nyt siihen kuuluu myös raha. 

Vierailija
35/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkku ja työtön tällä hetkellä. Minulla on miesystävä/rakastaja ulkomailla joka maksaa välillä satoja euroja paypalilleni. Kerran pyysin 500 ja antoi sen, muuten kuukaudessa antaa muutamia satoja. Kerrottakoon että suhde on hyvin seksuaalis sävytteinen ja miehen fetissi on naiset jotka kohtelevat häntä kuin orjaa ja nainen saa käyttää hänen rahojaa ja valtaa häneen. Olen tuntenut hänet jo nuoruudesta asti eli olemme hyvin läheisiä ystäviä. Miehellä ei ole puolisoa mutta sellaista hän etsii. Minulle tämä sopii paremmin kuin hyvin :'D Joo tiedän aika ihmeellistä, koiraa ei ole haudattuna, näitä miehiä on olemassa jotka haluavat tukea. Koen olevani onnekas koska minulla ei ole kuukausiin tehnyt tiukkaa sen jälkeen kun mies pyysi keskustelemaan sopisiko tuollainen suhde välillemme. Ennenkin oli seksuaalis sävytteistä nuorempana keskustelu mutta nyt siihen kuuluu myös raha. 

Ja höpönhöpön, tällaista on vain ulimiehen kuvitelmissa naisten elämän helppoudesta.

Vierailija
36/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani puoliso oli tosi kontrolloiva, ja halusi ettei vaimo käy töissä, koska halusi hallita kaikkea vaimonsa sosiaalista elämää. Lopulta, kun vaimo erittäin päättäväisesti haki töitä ja olisi saanut muualta sihteerin paikan, puoliso järjesti hänet sihteeriksi itselleen kunnan virastoon. Silloinkin sätti ihan ilman aihetta muiden kanssa flirttailusta ja oli lopulta myös fyysisesti väkivaltainen. Tää kaikki tapahtu 1970-luvulla mutta kuitenkin.

Vierailija
37/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tyypin, joka matkustaa paljon ja haluaa siksi että naisensa ei käy töissä ja pystyy kulkemaan mukana. Ilmeisesti vara hänellä tuohon.

Mitä työtä mies tekee ja onko suomalainen?

Vierailija
38/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä itse luulet?

Kumppani voi olla hyvä ja pitää huolta ilman mitään vaatimuksia. Siinä vinkki.

Mies rakastaa minua täydestä sydämestä ja hänelle on kunniatehtävä huolehtia minusta. Miehen perheessä naisia kohdellaan ja arvostetaan kuin kukkaa kämmenellä, mies tulee kulttuurista jossa mies on ahkera ja taloudelliset asiat pitää olla kunnossa.

Mitä tarkoitat "Kumppani pitää huolta ilman mitään vaatimuksia"?

Vierailija
39/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies joka on välinpitämätön ja toisinaan väkivaltainen.

En ikinä! Ei kukaan halua sellaista miestä.

Vierailija
40/60 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sinun olevan riippuvainen itsestään. Juokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä