Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei maksanu röökejä

Vierailija
28.02.2020 |

Tulin ulkomailta ja toin sovitusti kartsan röökiä. Pyysin rahat etukäteen, mutta sanoi että maksaa kun tuun takas koska palkka tulee silloin. Noh, hän ei nyt kuitenkaan ole maksanut sillä oli saanut odotettua vähemmän palkkaa (osa-aikatyö, puhutaan sadoista euroista).

Mulla on tällä hetkellä parempi rahatilanne ja tiedän, että hän kyllä maksaisi jos olisi enemmän rahaa (aiemmin on tehnyt niin).

Periaatteessa tää ei nyt kauhea kriisinpaikka ole, sillä hön kuskaa mua aika paljon autollaan. Toki maksan bensat silloin tällöin.

Ja hän varmaan tuon kartsan maksaa seuraavasta palkasta...

Mitä tekisitte? Auttaisitteko toista tässä tilanteessa? Vai vaatisitteko rahat heti ja jos ei tuu niin röökit pois.

Hän on ihminen joka kyllä mua auttaisi jos olisin samassa tilanteessa, sanois "maksa sit ku pystyt".

Mut mä ajattelen toisin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanu mitään miesystäväni bensoja, vaikka on ajeltu ympäri Suomea, eikä hän ole edes vaatinut maksuja.

Olisi joka tapauksessa ajanut nuo reissut kuitenkin. Tosin ostin aina matkalle ruuat ja ulkona syödessämme maksoin, reissujen aikana.

Mutta muistakaan matkoista ei koskaan ole mies pyytänyt mitään, ei edes puheeksi ottanut.

Vierailija
22/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin tupakat tuliaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla