Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TammiTuhinat vk 26

25.06.2006 |

[color=red]Moonchild: N26, M26. IVF, la 3.1, ???? [/color]

[color=blue]Sirputi: N29, M33. PAS, la 11.1, ???[/color]

[color=red]Miiruskainen: N33, M33. IVF, la 12.1, ???[/color]

[color=red]vm.71: N34, M38. IVF, la 12.1, SEKS (2) [/color]

[color=blue]aurinko76: PAS, la 14.1, TAYS [/color]

[color=red]Katariina77: IVF, la 17.1, ???[/color]

[color=red]Minniska: ???, la 17.01, ???[/color]

[color=red]Mary_1: N36, M39. Clomit, la 17.01, SEKS[/color]

[color=red]Ibiza79: N26, M30. ICSI, la 17.1, TAYS[/color]

[color=blue]AliinaK: luomu, la 20.1, ???[/color]

[color=red]kurnau: N34, M35. 1.PAS, la 23.1, SSS[/color]

[color=red]muksuja2: 2.IVF, la 23.1. (2), Sveitsi[/color]

[color=blue]Ainukka: 3. IVF, la 24.1, ??? [/color]

[color=blue]aksu123: 1. IVF, la 24.1, Kätilöopiston sairaala[/color]

[color=red]Jorner: N31, M31. 3. IUI, la 25.1., TAYS [/color]

[color=red]angut: 3. IVF, la 25.1, Naistenklinikka[/color]

[color=blue]Gaia: N28, M30. IVF, la 30.1, ??? [/color]

[color=blue]ihmeidenaika78: ???, la 30.1, ???[/color]

[color=blue]Siili74: 1. IVF, la 30.1, ???[/color]

[color=blue]@mour: N31, M33. 2. ICSI, la 30.1, ???[/color]

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jorner :( mitä oikein sanois, paha mieli tuli puolestasi.

Olen todella pahoillani!

Meillä oli LA samana pv.

(Minäkin mietin koko ajan olisko jotain pahaa tapahtunut, oireita kun ei oikeastaan ole. UÄ aikaa ei ole vielä saatu, pitäis kohta kutsu käydä...)

Voimia Sinulle!

Vierailija
22/36 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorner: olen tosi pahoillani. Voimia tulevaan.

Kiitos kovasti myötätunnosta ja tsemppauksesta taistellessani tätä pahoinvointia ja väsymystä vastaan. Luulen, että pahin on nyt ohitettu. Jaksan olla jo poissa sängystä useamman tunnin päivässä vaikka töihin en ole vielä tohtinut. Meillä täällä keski-euroopassa on ollut tosi kuumaa, joka päivä jotain 33 varjoastetta. Se tekee tosi kutaa kun ei vielä oikein nesteet pysy sisällä, mutta kyllä se tästä. Sadetanssia olen tanssinut viimeiset päivät, mutta ei ole vielä tehonnut.

Ensi viikolla mulla on sitten pikkuisten np-ultra. Gynen luo tulee joku ultraspesialisti että saadan kunnolla molemmat mitattua. Se voi olla ronskia meininkiä kun kaksi naislääkäriä mun masua tökkii saadakseen pikkuiset hyvään asentoon. Tämä oma gyne kun ei ainakaan kovin helläkätinen koskaan ole ollut. No eiköhän siitäkin selvitä.

Kukas se niistä bikineistä kyseli? Minä käytän sellaisia bikineitä missä on narut sivuissa, voi sitten suurentaa sitä mukaa kun masu kasvaa. Nyt kyllä masu näyttää kyllä siltä että on tullut syötyä vähän liikaa, mutta eiköhän se muutamassa viikossa muutu ihan vauvamasuksi :-).

Hyviä vointeja kaikille

t. muksuja2 rv 11+1

PS. muut tuplaodottajat, mitkä on fiilikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jorner!! Olen niin pahoillani! :( Nyt on surun aika ja silloin on lupa todella surra. Voimia ja lämpöisiä ajatuksia sinulle!!

Vierailija
24/36 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani ja järkyttynyt tapahtuneesta. Olet ajatuksissani, tiedän mitä joudut kokemaan tänään lääkkeellisessä keskeytyksessä. Voimia koettelemukseen ja toipumiseen.

Kovasti pelottaa ensi viikon ultra.

aurinko 12+4

Vierailija
25/36 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Jornerille,on se ikävää kun odotus päättyy yllättäen.Jaksamisia tästä eteenpäin.

NP-ultrassa oltiin eilen ja kaikki hyvin,ihanaa oli näki selvät kädet ja jalat kuinka ne sielä liikkui. A vastasi rv 13 ja B 13+2 neljä milliä oli pääperä mitassa vain eroa,hyvin on kasvaneet molemmat.nyt vasta mieskin tajusi että kaksi niitä todella on kun ensi kertaa näki.Rakenneultra on elokuun lopussa.Sitä ennen lääkärineuvola 18.7.

Mulla masu pömpöttää jo kunnolla ei sitä enää voi peitellä, eikä ole tarvettakaan,kun eilen ilm. sukulaisille ja ystäville.Tämä päivä on ollut yhtä tuskaa kun ulkona on niin pirun lämmin,ei saisi valittaa,mutta on niin tuskanen olo koko ajan ja väsyttää.Yöunet on nykyään 12tuntia kevysti ja kuulemma kuorssaan koko yön niin ettei toinen siinä nuku, vaan joutuu menemään toiseen huoneeseen nukkuun.heh,heh.

Me ollaan huomenna lähdössä viikoksi mökille lomailemaan,ja minä aion ottaa kaiken löhöilystä irti,saa iskä juosta poikien perässä viikon.

Mukavaa odotusta kaikille.

Vierailija
26/36 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Jornerille ja jaksamista myös minunkin puolesta.

Eipä tässä mitään ihmeellistä omassa kunnossa.Päänsäryt ovat vähentyneet ja pahaolokin on melkein poissa,että ihan kivasti tässä menee.Huomenna on vapaapäivä ja aion nauttia lämmöstä ja käydä meressä uimassa.

Hyviä vointeja:)

Sirputi 12+6

Vierailija
27/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikäviä uutisia. Voimia ja jaksamista suruun.

Täällä ollaan flunssassa. Pyörryttää ja muutenkin olo aika heikko. Just kun alko paha olo hellittää, niin sitten tuli tää tauti :(. Mukava muuten kuulla, että muillakin rupeaa pahat olot väistymään. Eiköhän tää kohta helpota ja päästään nauttimaan mahan kasvatuksesta. Mites muuten muilla on mahat kasvaneet? Miulla on jo mammavaatteet käytössä, tosin osaksi ihan mukavuussyistä. Ne kun ei purista eikä ahista. Mutta kyllä tota mahaakin alkaa jo vähän olemaan, jotkut tutut on ainakin jo kyselleet, että onko vauvamaha.

Nyt rupeaa olemaan jo vähän luottavaisemmin mielinkin tän raskauden kanssa. Tietty pieni pelko mielessä kuitenkin. Ultrassa kävin viime viikolla ja kaikki oli kunnossa. Sain suloisen kuvankin mukaan. Neuvolassa tuli myös eilen käytyä. La siirtyi 24.1., kun laski kuukautisten mukaan, mutta ei tarvii listaan sitä päivittää. Se 30.1. on varmaan oikeampi, ultrassakin vastasi viikkoja tuon päivän mukaan. Mutta ei kuulemma pysty laskemaan, kun vaan kuukautisten mukaan. Ja kuunneltiin sydänääniä. Ihana jumputus! Ei ensin meinannut löytyä, mutta sitten alkoi tykytys kuulua. Kyllä helpotti taas mieltä!

Aurinkoista viikonloppua ja nautitaan lämmöstä!

Gaia 10+3

Vierailija
28/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saikulla ja ihanasti nukuttaa...

Sain postissa vihdoin ja viimein uä ajan!

18.7.NKL, lapussa oli että kätilö tekee ko tutkimuksen???

Enkö siis tapaakaan lääkäriä lainkaan?

Kaipa ne kätilötkin osaa...?! Siis tulkita oikein...

Mulla oli pari parempaa päivää ja nyt taas huono olo..

Me ollaan lähdössä reissuun 30.7, toiv. olo silloin jo parempi.

Halit kaikille!

angut 11+1

Vierailija
29/36 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös pääsisi listoille mukaan?

Meillä on menossa tuplaraskaus rv 10+2.

Alkunsa meidän " möykkyläiset" saivat 1. ivf:n 1. pas:sta.

Ja laskettu aika näyttäisi ainakin nyt olevan 30.1.07.

Ai niin, ilmeisesti tuossa listassa on vanhempien iät ja synnytyssairaalakin eli meillä N28 ja M34 ja sairaala tulee olemaan Naistenklinikka Helsinki.

Tilanne on minulla se, että pahoinvointi on jatkuvaa, oksentelu keskittyy iltoihin. Tällä viikolla olin maanantaina töissä, mutta loppuviikko on mennyt sairaslomalla, koska vaikka oksentelua tapahtuukin vaan iltaisin, niin tää pahoinvointi on aika massiivista eli oksettava olo koko ajan. Vielä muutama viikko sitten syöminen helpotti oloa, mutta nyt ei edes se. Väsymys mulla on pysynyt kohtuullisena, vaikka normaalia enemmän väsyttääkin, mutta ainakaan toistaiseksi se ei varsinaisesti rajoita tekemisiä.

Mulla olis vielä ensi viikolla töitä ja sitten pääseekin neljän viikon kesälomalle, mutta saa nyt nähdä, että miten käy ensi viikon työnteon, mulla nimittäin olisi yövuoroja, eikä iltaoksentelu oikein sovi siihen.

Kaiken kaikkiaan kai meillä pärjätään kuitenkin ihan mukavasti.

Vierailija
30/36 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selkä tuli viime viikolla töissä kipeeksi ja on edelleen kipeä. Ja nyt alkanut tuntua kipeitä vihlaisuja alavatsaltä häpyluuhun. Olisko jotain kasvukipuja?

Keskiviikkona on NT-ultra, odotan sitä jo kovasti.

Mites muut jaksaa näin helteellä? Mun olo on muuten ok tuota selkää ja kuumuutta lukuun ottamatta.

Vierailija
31/36 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kans viime viikon alussa selka yllattaen tosi kipeaksi. Oikeaa kylkea vihloi, ja siita levis kipuja koko mahan ja nivusten alueellekin. Olin aika kauhuissani, joka tietty lisas jannitysta entisestaan ja kramppi senkun yltyi. Onneksi meni sitten yon aikana pois, nyt on enaa satunnaisia kipuja toisessa kyljessa.

Mulla on myos kuvailemiasi vihlaisuja tuntunut alavatsassa viime paivina. Ilmeisesti kasvukipuja ne on, mutta mulla on endometrioosi ja kiinnikkeita perasuolen ja kohdun valilla, ja nekin aiheuttavat kipuja erityisesti kun mahaa turvottaa ja kun on ilmavaivoja.

Eilen tuli 12 rv tayteen, pitais kai alkaa hengittaa helpommin nyt kun kriittiset viikot on takana. Olen matkustanut tosin koko kesaksi ulkomaille, enka mene niskaturvotusta mittaavaan ultraan ollenkaan, joten en saa tietoa sikion kunnosta ennenkuin rakenneultrassa 28.8. Siihen asti kai tassa viela pitaa hermoilla..

Terveisin Aliina

Vierailija
32/36 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäjomotusta mullakin, mutta toisella puolella vaan...

Yöllä varsinkin kun nukun huonossa asennossa, masullaan en oikein enää pysty. Mun lemppariasento ja siksi myllään sängyssä. (mies sanoi että oikein heitän peppua, että rysähtää!)

Mulla tullut pömppömasu!

Kolmatta siis odotan ja valmiiksi olen vähän " masuinen" .

Shoppailu siis alkakoon!

Muuten kaikki ok. välillä jomottaa ja vihloo, kuulunee asiaan.

18.7 np ultra, jännittää, täytyy myöntää.

angut 11+4

Vierailija
33/36 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NT-ultra/lääkäri kuulumiset:

RR 140/90

A) pituus 73mm, vastasi rv 13+5, NT 1,0mm

B) pituus 76mm, vastasi rv 13+6, NT 0,5mm

Kaikki oli siis masuasukkailla loistavasti.

Mulle lääkäri kirjoitti sairaslomaa elokuun loppuun asti. Ei rasiteta selkää turhaan, jotta kestäisi loppuun asti.

Vierailija
34/36 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo RR on? En sano nuo luvut mitään... Mulla on huomenna np-ultra, toivotaan että pienillä on asiat yhtä hyvin kuin sinun asukeilla!

t. muksuja2 rv 12+2

Vierailija
35/36 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RR = verenpaine mitattiin siis minulta ei lapsilta

Juur tulin uimasta se tekee niin hyvää!

Vierailija
36/36 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähä epävarma olo ultrasta, mutta toivotaan nyt parasta. Vauvelit mitattiin näin:

A: pituus 66mm, nt 2.4

B: pituus 68mm, nt 1.3

Nenäluu löydettiin kummaltakin ja lapsivettä oli normaalisti. Gynen kanssa sovittiin että seuraavassa ultrassa hän tutkii A' n tarkemmin (nyt on liian pieni) ja jos löytyy jotain epäilyttävää, niin sitten tehdään A' sta lapsivesipunktio, että tiedetään sitten onko jotain vikaa kromosomeissa. Mutta tällä hetkellä kuulemma ei pitäisi yhtään huolestua. Helpommin sanottu kuin tehty...

t. muksuja2 rv12+2