Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko henkilö joka ei koskaan halua seksiä päästä parisuhteeseen?

Vierailija
27.02.2020 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aseksuaali tuntee vähän tai ei lainkaan seksuaalista halua, eikä se halu kohdistu keneenkään/mihinkään. Aseksuaali ei siis koe tarvetta harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Se ei tarkota sitä, etteikö aseksuaali voisi niin tehdä halutessaan. Ymmärtääkseni useimmat aseksuaalit eivät kuitenkaan suhtaudu seksiin inholla.

Esimerkiksi halu tuottaa kumppanille nautintoa voi olla syy, jonka vuoksi aseksuaali saattaa harrastaa seksiä, vaikka voisi yhtä hyvin olla ilman.

Vierailija
62/66 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aseksuaali tuntee vähän tai ei lainkaan seksuaalista halua, eikä se halu kohdistu keneenkään/mihinkään. Aseksuaali ei siis koe tarvetta harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Se ei tarkota sitä, etteikö aseksuaali voisi niin tehdä halutessaan. Ymmärtääkseni useimmat aseksuaalit eivät kuitenkaan suhtaudu seksiin inholla.

Esimerkiksi halu tuottaa kumppanille nautintoa voi olla syy, jonka vuoksi aseksuaali saattaa harrastaa seksiä, vaikka voisi yhtä hyvin olla ilman.

Mutta miten se ei-aseksuaali voi olla asian kanssa ok?

”Tuo tuossa ei tunne seksuaalista vetovoimaa minua kohtaan, ei edes halua seksiä, mutta tekee minulle palveluksen”.

Tietenkin meitä on erilaisia, mutta en minä haluaisi olla tuollaisen kanssa.

Rakataako hän edes (aseksuualista) kumppaniaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onkohan se aseksuaali se ”avainsana”?

Olen nimittäin miettinyt olenko aseksuaali, mutta kun kävin englannin kielisillä palstoilla lukemass (siellä enemmän trafiikkia), monet kirjoittelivat harrastavansa seksiä.

Jotkut partnerin iloksi.

Ja pari jossa molemmat olivat aseksuaaleja, mutta silti harrastivat seksiä.

Jäi vähän sellainen olo etten kyllä samaan porukkaan kuulu sielläkään....

Tämä on nykyisin vähän ongelma, kun erilaiset poikkeavat seksuaaliset taipumukset ovat niin kovasti IN, niin näihin vertaisryhmiin tunkee sitten kaikenmaailman wannabe tyyppejä. Siitä seuraa, että jopa niissä vertaisrynmissä on oikeiden aseksuaalien vaikea löytää toisiaan.

Ja hetken kun olin jo iloinen, että aseksuaalisuus alkaisi olemaan ok asia.....

Vierailija
64/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onkohan se aseksuaali se ”avainsana”?

Olen nimittäin miettinyt olenko aseksuaali, mutta kun kävin englannin kielisillä palstoilla lukemass (siellä enemmän trafiikkia), monet kirjoittelivat harrastavansa seksiä.

Jotkut partnerin iloksi.

Ja pari jossa molemmat olivat aseksuaaleja, mutta silti harrastivat seksiä.

Jäi vähän sellainen olo etten kyllä samaan porukkaan kuulu sielläkään....

Tämä on nykyisin vähän ongelma, kun erilaiset poikkeavat seksuaaliset taipumukset ovat niin kovasti IN, niin näihin vertaisryhmiin tunkee sitten kaikenmaailman wannabe tyyppejä. Siitä seuraa, että jopa niissä vertaisrynmissä on oikeiden aseksuaalien vaikea löytää toisiaan.

Hah, tästä tulikin mieleen demiseksuaalinen tuttavani (en tiedä miksi hän kovasti haluaa aina mainostaa tätä - kukaan ei kysynyt), joka harrastaa suht paljon yhden yön juttuja (ja taaskaan: kukaan ei kysynyt).

Vierailija
65/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
66/66 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että voi.

Tuskinpa olet (etkä olekaan) ainoa joka ei halua seksiä...

Miten löydätte toisenne, se on eri juttu.

Onnea matkaan!!

Toivottavasti löydät mitä etsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi