Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö vähän saan syödä?!

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 30v. Mitat 170cm/81kg. Olisi tarvetta laihtua 5-15 kiloa.

Peruskulutukseni InBody mittauksessa 1400kcal. Liikun joka ikinen päivä suunnilleen 400-500kcal edestä.

Eli kulutukseni on parhaimmillaan 1800-1900kcal päivässä. Pitääkö minun todellakin syödä vain 1400-1500kcal?

Kokeilu jopa 2kk tällä. Paino kyllä lähtee mutta tilalle tulee heikoutta, uupumista ja nälkä päänsärkyjä.

Minun pitää saada päivittäin kunnolla ruoka jotta jaksan, minun kohdalleni se tarkoittaa 1700-2100kcal päivässä.

En tiedä miten laihtuisin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty liikkumaan yhtään tai syömään alle kulutuksesi niin kyllä laihtumiskeinot on aika vähissä. Miten ois rasvaimu?

Vierailija
22/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Sinä saat ap syödä ihan niin paljon kuin haluat. Ketään maailmassa ei kiinnosta miten paljon syöt.

Mutta sitten on tosiaan se, että jos haluaa laihtua, täytyy syödä vähemmän kuin kuluttaa. Hyvät uutiset: niin täytyy kaikkien muidenkin samassa tilanteessa. Huonot uutiset: se täytyy oikeasti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ruokailuakoihin.

Joku ehdotti pätkäpaastoa ja se on hyvä idea.

Jos olet tottunut syömään aamupalaa, syö aamupala, lounas ja pieni välipala. Niillä jaksat koko työpäivän ilman nälkää.

Sen jälkeen et syö enää mitään ennen seuraavaa aamupalaa.

Tai sitten aloitat päivän ruokailut lounaalla ja syöt vielä päivällisen kotona, mutta et syö muuten.

Keho tottuu yllättävän nopeasti siihen että ruokaa tulee vain 6-8 runnin aikaikkunan sisällä. Muun aikaa keho sitten polttaakin rasvaa tehokkaammin.

Vierailija
24/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kokeillut pätkä paastoa ja se on oikeasti helppoa ja toimii. Itse jätin aamupalan pois. Join kupin vihreää teetä tai kaloritonta yrttijuomaa muttei muuta. Lounaalla olikin nälkä ja ruoka maistui paremmalta. Söin lounas- välipala-päivällinen.

Vierailija
25/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kcal on tosi reilu määrä, sillä syö mm 2 lämmintä ruokaa/pvä. Hyvin jaksaa treenata ja tehdä töitä.

Mitat 161/71 enkä todellakaan laihdu tuolla kalorimäärällä. Jotta laihtuisin pitäisi syödä alle 1000 kcal per päivä. Toki siihenkin mahtuu 1-2 kunnon tukevaa ruokaa

Vierailija
26/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierota itsesi ensin pois nopeista hiilihydraateista. Sen jälkeen verensokeri pysyy tasaisena ja nälän hallinta helpottuu ja olo pysyy vakaana.

Vierailija
27/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500 kaloria päivässä ei ole mitenkään erityisen vähän. Taas näitä ketkä pyörtyy heti kun vatsa ei ole täpötäysi.

Taas tämä pyörtymis-poliisi. Jos jotain pyörryttää tai heikottaa, niin miten sinä sen estät? Ei tässä nyt puhuttu että mahan pitää olla tapötäysi, ei tietenkään.

Anna oikeita neuvoja miten sen pyörtymisen voi välttää eläkä nitise.

kyllä 1500 tuntuu pieneltä määrältä kun on tottunut vetää 5000.

Syö läski fiksummin.

Ai niin, allergiat estää ja salaatti on kallista verrattuna hamppareihin ja pizzaan, lisäksi tarvitset rahaa savukkeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän