Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pyrkii saattamaan huonoon valoon?

Vierailija
27.02.2020 |

Onko teillä kokemusta tällaisesta? Että toinen pyrkisi esim. seurassa ns. saattamaan toisen huonoon valoon? Että vaikka kahden kesken käytös ok, mutta kun paikalle tulee enempi ihmisiä, niin alkaa egoileva käytös ja toiselle pahan mielen tuottaminen tarkoituksellisesti - aikeena saada toinen näyttämään huonommalta?

Kellä herää positiiviset mielikuvat tällaisista ihmisistä? Koska itselläni ainakin herää vaan huono kuva tuollaisesta ja ajattelen tästä joka näin tekee, niin pahaa, kun taas tästä jolle hän sen tekee, tunnen myötätuntoa. :D Miten teillä?

En oikein ymmärrä tota logiikkaa, mutta muistan noi jutut päiväkodista. Entäs te?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ilmiön, mutta pariskuntien välillä. Jos on useampi pari vaikka iltaa viettämässä keskenään, niin aika usein puheissa vilisee omalle puolisolle osoitettuja enemmän tai vähemmän piilotettuja piikkejä. Joskus eräs tuttu pari menee niin pitkälle, että huutaen sättivät toisiaan tyhmiksi. Riidan jälkeen ollaan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Tuon sättimisen tarkoitus on hyvinkin se, että halutaan painaa omaa puolisoa alas kavereiden silmissä.

Vierailija
2/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ton oon ite kans pistäny merkille. :DD

Mut ite oon kohdannu tällasta et nais-ja naiskaverit keskenään. :DD

Ja mistähän ihmeestä tulee se halu painaa muita alas? Ite oon ainaki nainen ja mul tulis miehekäs olo jos käyttäytyisin sillee domivoinasti ja vihasesti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kamalaa, että painetaan puolisoa alaspäin muiden seurassa.

En ikinä tekisi tätä miehelleni, en ymmärrä mitä tälläisillä ihmisillä on takana. Outoa touhua.

Vierailija
4/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tälläinen opiskelukaveri. Mutta oli vain kateellinen minulle ja muutenkin hapan ja jotenkin negatiivinen ihminen.

Emme pitäneet yhteyttä enää valmistuttumme. Varmaan samanlainen vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän