Mua naurattaa t. Ammattivalittaja
Ukko haluaisi Maisan näköisen naisen ja vissiin lapsia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sä laitoit sen oman miehenhakuilmoituksesi nettiin?
En, kun olen kiusallani nykyisen kanssa. Ap
Itteäs sä vaan kiusaat.
Ukko heittää sen pihalle kohta.
Ei heitä t. Ap
Kyllä vaan. Sillä on jo uusi nainen kiikarissa. Blondi, noin 162 cm ja paino noin 56 kg.
Uskon kun näen. Toivottavasti on rikas, kun ukolle tulee paljon maksettavaa. Ap
Tulee ihan toimeen omillaan. Ehkä sinäkin sitten, kun saat paljon rahaa 🤣. Ei uuden naisen tarvitse sinulle mitään maksaa ja velkojen jälkeen ei miehesikään paljoa maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteäs sä vaan kiusaat.
Ei heitä t. Ap
Kyllä vaan. Sillä on jo uusi nainen kiikarissa. Blondi, noin 162 cm ja paino noin 56 kg.
Tulee ihan toimeen omillaan. Ehkä sinäkin sitten, kun saat paljon rahaa 🤣. Ei uuden naisen tarvitse sinulle mitään maksaa ja velkojen jälkeen ei miehesikään paljoa maksa.
Puolet joutuu maksamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteäs sä vaan kiusaat.
Ei heitä t. Ap
Puolet joutuu maksamaan. Ap
Puolet nollasta on nolla.
Olette kyllä mielenkiintoinen pariskunta. Sinä haluat vaihtaa miestä ja mies vastaa siihen että haluaa Maisa Torpan näköisen naisen. Eikö kannattaisi laittaa kantapäät vastakkain ja kokeilla mihin omat rahkeet riittää. Aina voi sitten palata vanhan rakkaan luo. Avoin suhde vois toimia teillä. Eroon kun ette päädy kuitenkaan.
Taidatte yhdessä keksiä näitä aloituksia tänne palstalle. Luette vastauksia ja pidätte hauskaa. Avoimesta suhteesta sais mehukkaita juttuja aikaan tänne. Ihan vinkkinä vaan olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä mielenkiintoinen pariskunta. Sinä haluat vaihtaa miestä ja mies vastaa siihen että haluaa Maisa Torpan näköisen naisen. Eikö kannattaisi laittaa kantapäät vastakkain ja kokeilla mihin omat rahkeet riittää. Aina voi sitten palata vanhan rakkaan luo. Avoin suhde vois toimia teillä. Eroon kun ette päädy kuitenkaan.
Taidatte yhdessä keksiä näitä aloituksia tänne palstalle. Luette vastauksia ja pidätte hauskaa. Avoimesta suhteesta sais mehukkaita juttuja aikaan tänne. Ihan vinkkinä vaan olkaa hyvä.
Mulle sopisi hyvin avoin suhde. Olen siitä miehelle puhunut. Ap
Miksi on jäänyt puheen tasolle? Annas kun arvaan mies ei suostu. Miksei suostunut?
Meillä oli ukkosi kanssa kiihkeä ilta eilen. Ei se Maisaa maininnut
T. Jari S
Ei tietenkään ole. Voihan mies ottaa lisää velkaa. Ap