Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko joku muka hänen laulujaan? Ihan nobody.
Kyllä, mammat kuuntelee ja tulkitsevat tekstejä kuin piru raamattua:
Tarkoitat varmaan että tulkitsee ja lukee Mikkoja kuin pyhää kirjaa. On it mikkoa, pyhimys mikkoa, mikko kärnää, nyt jo salavauva, seuravaksi itvauva, ehdotankin mikko gaala jossa mikko palkinnon saa emma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä toiset naiset salasuhteissa ovat AINA jotain koulukiusattuja?!
Itsetunto hajotettu jo lapsena. Oman kokemuksen mukaan pettäjistä iso osa hakee pönkitystä itsetunnolleen.
Kumma kun esim. minusta, lapsena hy väksikäytetystä ja päälle vielä koulukiusatusta tytöstä kasvoi nainen, joka ei ikinä voisi antaa itselleen anteeksi jos menisi tekemään jotain noin kamalaa. Sekä omalle miehelleen että vielä sille salakumppanin vaimolle ja lapsille. Päinvastoin kuvottaa kaikenlaiset sosiaaliset valtapelit (joihin pettäminen ja muu kiusaaminen kuuluu) ja sitä haluaa vain pysyä helvetin kaukana niitä harrastavista ihmisistä. Eli pidän tekosyynä, jota itkeä tihrustetaan kun jäädään kiinni törkyilystä. Mikään edes lapsuuden ja nuoruuden kauhukokemus ei oikeuta laittamaan pahaa kiertämään, ei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä toiset naiset salasuhteissa ovat AINA jotain koulukiusattuja?!
Itsetunto hajotettu jo lapsena. Oman kokemuksen mukaan pettäjistä iso osa hakee pönkitystä itsetunnolleen.
Kumma kun esim. minusta, lapsena hy väksikäytetystä ja päälle vielä koulukiusatusta tytöstä kasvoi nainen, joka ei ikinä voisi antaa itselleen anteeksi jos menisi tekemään jotain noin kamalaa. Sekä omalle miehelleen että vielä sille salakumppanin vaimolle ja lapsille. Päinvastoin kuvottaa kaikenlaiset sosiaaliset valtapelit (joihin pettäminen ja muu kiusaaminen kuuluu) ja sitä haluaa vain pysyä helvetin kaukana niitä harrastavista ihmisistä. Eli pidän tekosyynä, jota itkeä tihrustetaan kun jäädään kiinni törkyilystä. Mikään edes lapsuuden ja nuoruuden kauhukokemus ei oikeuta laittamaan pahaa kiertämään, ei yksikään.
No tietenkään jokainen huonoitsetuntoinen ei ole pettäjä. Mutta pettäjissä heitä on paljon. Siihen kun lisätään vielä itsekeskeisyyttä niin hyypiö on valmis.
Pyhimys kommentoinut asiaa Instagram-tilillään.
Vierailija kirjoitti:
Peruuko keikkoja kun tuli viikko-viikko systeemi? Tuuppaako sivuelämänarttu oman tuotoksensa vielä väliviikoille 😂
Just. Vaimo tietää ja antanut anteeksi. Voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sanoin mammendaalit, nyt vaan oikeuteen lähde ja seiska, ellei ollut julkisuustemppu!
Vierailija kirjoitti:
emma valehteli ensin puolisolle lapsen olevan hänen vasta kun mies epäili niin kertoi totuuden? isyys kumottiin
Kuulostaapas harvinaisen fiksulta tapaukselta tämä Emma... Oikein hyvä moraalinen selkäranka. :) Ja varmasti tuli ihan vahingossa raskaaksi, eikä vain voinut tilanteelle mitään. Hänhän on viaton, kun oli niin rankka taustakin takana ja kaikkea. Säälikäämme yhdessä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatukset on täysin tämän Emman ja lapsen puolella ja toivon heille kovasti jaksamista tämän kohun keskellä. Kyllä, Emma teki virheen mutta on kuitenkin ottanut vastuun teostaan ja on synnyttänyt ja kasvattanut lapsen urheasti yksin.
Abortti ei ole pikkujuttu, edes vaikka sen tekee ihan ensimmäisinä viikkoina. Ja mistä tietää vaikka on suunniteltukin, nainenhan se ainoana perheessä kantaa täyden vastuun lapsesta, ihan avioliitossakin. Naisia ei saisi ikinä tuomita näistä.
Olen aivan samaa mieltä, kiitos tästä ketjun ainoasta järkevästä kommentista. Emma ja hänen lapsensa tässä kärsivät eniten.
Emma itse meni ja petti omaa miestään, vielä kaiken lisäksi varatun miehen kanssa. Emma ei ole uhri, vaan samanlainen limanuljaska kuin Pyhikin. Lapsi on syytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sanoin mammendaalit, nyt vaan oikeuteen lähde ja seiska, ellei ollut julkisuustemppu!
En tiedä riittääkö oikeudenkäyntiin syyksi, että on valehdeltu parisuhteen tilasta. Ei olisi kyllä huonompi juttu vaikka riittäisikin
Vierailija kirjoitti:
En löydä 🧐 mitä sanoo?
Voi voi kun tietäsittekään monta pettäjää löytyy vaikka ikinä ei ois uskonut että pettää, niin myös täältä mammojen täydellisistä perheistä!!
Pyhimyskin tainnut panna muutamaaa eukkoa keikkojen jälkeen,
Miehet on vähän luotu panemaan montaa naista🤣elämänsä aikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä 🧐 mitä sanoo?
Että ei yleensä kommentoi yksityiselämäänsä, mutta nyt, kun siihen on liitetty muitakin ihmisiä niin kommentoi. Ja kertoo, että heillä ei ole parisuhteessa kriisiä, vaikka ei kiistänyt myöskään sitä,että on elämässään tehnyt asioita, jotka olisi pitänyt hoitaa paremmin.
Eikä aio enää kommentoida asiaa enempää julkisesti.
socialsuicidebomber
Vahvistettu
En ole juurikaan käsitellyt yksityiselämääni julkisuudessa, enkä sitä nytkään olisi halunnut tehdä, mutta läheisteni vuoksi oikaisen joitakin oletuksia.
Olen saanut lukea väitteitä, että avioliittomme olisi kriisissä. Se ei pidä paik
kaansa, eikä väitteen pohjaksi ole esitetty minkäänlaisia perusteluja. Tämä liitto on myös ainoa "vuosien suhde", joka minulla on viimeisen reilun vuosikymmenen aikana ollut. Mitään riitatilannetta ei ole ollut kenenkään viimeaikaseen uutisointiin liittyvien henkilöiden välillä. Meidän kesken asiat on jo käsitelty ja vaikka mun kanssa eläminen ei ole koskaan varmasti ollut helppoa, niin rakkaus meidän välillä ei ole koskaan kadonnut mihinkään, eli tutuille ja huolestuneille tiedoksi: meillä on kaikki hyvin.
Olen aina ollut sekä musiikissani että ulostuloissani avoin useista virheistäni ja puutteistani ihmisenä. Kenellekään joka tuntee mut ei varmasti tule yllätyksenä, että menneisyydessäni on asioita jotka olisin voinut hoitaa paljon paremminkin. Kuitenkin yhtä varmasti olen kantanut ja tulen jatkossakin kantamaan täyden vastuun teoistani, vaikka asioita ei julkisesti puitaisikaan.
Olen valinnut ammatin, jonka myötä olen tietoisesti luopunut yksityisyydensuojastani tiettyyn pisteeseen asti. Tämä ei kuitenkaan koske perhettäni, saati muita uutisoinnissa itseeni liitettyjä henkilöitä, joilla ei ole mitään halua tulla julkisuuteen. Tästä syystä en tule asiaa enempää julkisesti kommentoimaan.
Eli ilmeisesti "salavauva" on olemassa, mutta vaimo kuullut siitä jo aiemmin ja antanut anteeksi.
Pyhi kommentoi, että avioliitto voi hyvin ja myöntää, että on tehnyt typeryyksiä, mutta ne kaikki on käyty läpi. Enempää ei asiaa aio avata, mutta pääpointti tuossa tuli selville, että vaimo on antanut anteeksi ja kaikki jatkuu, kuten ennenkin.
Vaimo on siis aika pahasti tossun alla.
Eniten kuitenkin ihmetyttää miten niin monet ihmiset ovat sympanneet Pyhiä ja laittaneet sydän-emojeja. Uskomatonta, että tuollaiselle sialle annetaan vielä sympatiaa ja tukea! Olis tehnyt mieli kirjottaa muutama sana tuohon päivitykseen, mutta en kehdannut.
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti "salavauva" on olemassa, mutta vaimo kuullut siitä jo aiemmin ja antanut anteeksi.
onko se salainen jos ei ole julkinen kuitenkaan. Voihan noilla olla vapaa suhde ollut, taukoja jne. ja sieltä syntynyt. Ihan oikein tekee kun ei kommentoi enenpää, mitä se muile kuuluu?
Avioliitto jatkuu ja rakkaus kukoistaa vuosi kymmenenkin jälkeen.
On muuten Liisa kauniina tuossa kuvassa!
Vierailija kirjoitti:
Just. Vaimo tietää ja antanut anteeksi. Voi ei.
Joo, ihan peruskuvio. Mä olisin häätänyt ukon heti pois kodistamme ja vaatinut yksinhuoltajuutta.
Liian monet naiset ne vaan sietää sietää ja sietää kymmenien vuosien liitoissa. Mä toiveajattelin, että nuoremman polven naisissa olisi enemmän feministejä mutta ei... Harvassa me ollaan ja just tämän takia naisen asema on huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä riittääkö oikeudenkäyntiin syyksi, että on valehdeltu parisuhteen tilasta. Ei olisi kyllä huonompi juttu vaikka riittäisikin
Riittää.
On se aika fakiiri kun on pystynyt synnyttämään puolitoistavuotiaan lapsen.