Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että Mikko on ainoa joka tässä on tehnyt väärin. Emma halusi lapsen ja häntä on on ihan turha haukkua. Lisäksi mitä olen kuullut juttuja hänen karusta elämästään, niin säälin häntä vielä enemmän.
Kyllä se on niin että miehistä kannattaa pysyä kaukana. Lapsen voi tehdä mutta ei missään nimessä miestä mukaan perhe-elämään.
Niin olisiko tehnyt lapsen vaikka avopuolisonsa kanssa sitten, nyt kärsimään joutui aika monta ihmistä varattujen säätämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan lähipiiristä on ottanut Seiskaan yhteyttä. Tämä nyt on sivuseikka eikä vaikuta mihinkään, mutta ei tuo varmaan ole kovin laajan joukon tiedossa ollut asia, kun on näinkin kauan pysynyt salassa vaimoltakin. Ymmärrän ja hyväksyn täysin siis sen, että kerrotaan vaimolle, mutta en oikein sitä, että soitellaan juorulehteen. Ihan just jos ajattelee sitä lastakin.
ohistahan tämä taitaa olla.
Vaimo saa aina tietää viimeisenä.
Tämä on huono juttu, mutta osaltaan varmaan vaikuttaa kulttuuri jossa se toinen osapuoli lynkataan, vaikka olisi ollut tietämätön siitä että toinen on varattu. Tuntuu että usein laitetaan vielä enemmän sinkkunaisen kuin ukkomiehen syyksi, mikä on ihan omituista.
Eräskin inssi/muusikkomies valehteli kysyttäessä päin naamaa olevansa sinkku, päädyttiin sänkyyn, myöhemmin sain selville että on ukkomies. Hänen vaimonsa on yksityisyrittäjä ja kuljin välillä hänen liikkeensä ohi, kerran hän käveli edessäni töihin. Olin ihan kahden vaiheilla että avautuisin miehensä tempuista, varmasti en ole ainoa kenen kanssa pettänyt. Käy laivoillakin soittokeikoilla... Ja sen verran oli aloitteellisuutta, ylistystä ja jälkeenpäinkin näkemisiä suunnitteilla, kunnes minulle valkeni totuus. En kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan ja nyt tuo vaimo on saanut lapsen sille limanuljaskalle.
Minun kanssa pettäminen tapahtui siis niihin aikoihin kun lasta on yritetty/tullut raskaaksi ja joka kerta kun eräässä pubissa tai yökerhossa olen poikennut, tämä mies on ollut siellä tuoppi kädessä. Kateeksi ei käy :/
emma valehteli ensin puolisolle lapsen olevan hänen vasta kun mies epäili niin kertoi totuuden? isyys kumottiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatukset on täysin tämän Emman ja lapsen puolella ja toivon heille kovasti jaksamista tämän kohun keskellä. Kyllä, Emma teki virheen mutta on kuitenkin ottanut vastuun teostaan ja on synnyttänyt ja kasvattanut lapsen urheasti yksin.
Abortti ei ole pikkujuttu, edes vaikka sen tekee ihan ensimmäisinä viikkoina. Ja mistä tietää vaikka on suunniteltukin, nainenhan se ainoana perheessä kantaa täyden vastuun lapsesta, ihan avioliitossakin. Naisia ei saisi ikinä tuomita näistä.
Olen aivan samaa mieltä, kiitos tästä ketjun ainoasta järkevästä kommentista. Emma ja hänen lapsensa tässä kärsivät eniten.
Jaa, mites tuo Pyhiksen vaimo ja Emman exä?
mies piti lasta omanaan kunnes sai tietää että sen Mikon siittämä
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatukset on täysin tämän Emman ja lapsen puolella ja toivon heille kovasti jaksamista tämän kohun keskellä. Kyllä, Emma teki virheen mutta on kuitenkin ottanut vastuun teostaan ja on synnyttänyt ja kasvattanut lapsen urheasti yksin.
Abortti ei ole pikkujuttu, edes vaikka sen tekee ihan ensimmäisinä viikkoina. Ja mistä tietää vaikka on suunniteltukin, nainenhan se ainoana perheessä kantaa täyden vastuun lapsesta, ihan avioliitossakin. Naisia ei saisi ikinä tuomita näistä.
mitä nyt valehteli puolisolleen lapsen olevan hänen , isyys kumottiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan lähipiiristä on ottanut Seiskaan yhteyttä. Tämä nyt on sivuseikka eikä vaikuta mihinkään, mutta ei tuo varmaan ole kovin laajan joukon tiedossa ollut asia, kun on näinkin kauan pysynyt salassa vaimoltakin. Ymmärrän ja hyväksyn täysin siis sen, että kerrotaan vaimolle, mutta en oikein sitä, että soitellaan juorulehteen. Ihan just jos ajattelee sitä lastakin.
ohistahan tämä taitaa olla.
Vaimo saa aina tietää viimeisenä.
Tämä on huono juttu, mutta osaltaan varmaan vaikuttaa kulttuuri jossa se toinen osapuoli lynkataan, vaikka olisi ollut tietämätön siitä että toinen on varattu. Tuntuu että usein laitetaan vielä enemmän sinkkunaisen kuin ukkomiehen syyksi, mikä on ihan omituista.
Eräskin inssi/muusikkomies valehteli kysyttäessä päin naamaa olevansa sinkku, päädyttiin sänkyyn, myöhemmin sain selville että on ukkomies. Hänen vaimonsa on yksityisyrittäjä ja kuljin välillä hänen liikkeensä ohi, kerran hän käveli edessäni töihin. Olin ihan kahden vaiheilla että avautuisin miehensä tempuista, varmasti en ole ainoa kenen kanssa pettänyt. Käy laivoillakin soittokeikoilla... Ja sen verran oli aloitteellisuutta, ylistystä ja jälkeenpäinkin näkemisiä suunnitteilla, kunnes minulle valkeni totuus. En kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan ja nyt tuo vaimo on saanut lapsen sille limanuljaskalle.
Minun kanssa pettäminen tapahtui siis niihin aikoihin kun lasta on yritetty/tullut raskaaksi ja joka kerta kun eräässä pubissa tai yökerhossa olen poikennut, tämä mies on ollut siellä tuoppi kädessä. Kateeksi ei käy :/
Mä tapailin kolme vuotta erästä miestä. Yhtäkkiä hän ei enää vastannut viesteihini. Näin hänet sairaalan käytävällä sitten ja kysyin mitä kuuluu. Sanoi olevansa menossa katsomaan syöpäsairasta äitiään. Pari päivää myöhemmin luin lehdestä että hän ja joku minulle ihan tuntematon , jo 10 v miehen kanssa yhdessä asunut avovaimo oli saanut lapsen. Että sellaista. Kukat olivatkin oman lapsen äidille, eikä omalle äidille. Mikä lie Juudas, kuolisin häpeästä jos en kehtaisi kertoa vieväni kukkia rakastetulleni jonka kanssa olen juuri saanut lapsen. Tämä ei ollut julkkis, mutta kunhan nyt kerroin, että kyllä sitä osataan kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä, kiitos tästä ketjun ainoasta järkevästä kommentista. Emma ja hänen lapsensa tässä kärsivät eniten.
Jaa, mites tuo Pyhiksen vaimo ja Emman exä?
mies piti lasta omanaan kunnes sai tietää että sen Mikon siittämä
No nimenomaan. Kyllä siinä tämä mies ja Pyhimyksen vaimo ja lapset enemmän kärsimään ovat joutuneet kuin tämä Emma.
Vierailija kirjoitti:
emma valehteli ensin puolisolle lapsen olevan hänen vasta kun mies epäili niin kertoi totuuden? isyys kumottiin
Ehkä ei itsekkään tiennyt kumpi on ja toivoi että olisi tämä biologinen? Tuskin salaa isyystestejä teki.
Itseä ennemmin kiinnostaa milloin pyhimys on saanut tietää asiasta ja onko pitänyt yhteyttä lapseen jos on tiennyt. Veitolassa suunnittelivat jo kolmatta lasta todella röyhkeä temppu jos tiesi edellisestä.
Pakko sanoa että meni maku vaikka nuo pettämiset ei varmasti monellekkaan yllätys ollut, niin jos on pidempään tiennyt lapsesta eikä tästä kertonut vaimolleen tai lapsilleen eikä sitten pitänyt huolta lehtolapsesta niin ei ihan hirveäst voi arvostaa.
Katsotaan antaako mitään lausuntoa, toivottavasti selittyisi muuksi mitä nyt seiska antaa kuvan.
Miten nämä toiset naiset salasuhteissa ovat AINA jotain koulukiusattuja?!
Miten levylle pääsee kirjoitti:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/2125085-nain-emma-…
Meinaatko että suhde olisi jatkunut aina tuolta 2014-1015 vuodesta asti?
Vierailija kirjoitti:
Missä tällainen tutkimus on tehty?
Ei kyllä mikään kedon kaunein kukkanen tuo Emma, pikkuiset sian silmät... sisäinen rumuus näkyy kyllä ulkoisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yli tuhat vuotta on jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko joku muka hänen laulujaan? Ihan nobody.
Kyllä, mammat kuuntelee ja tulkitsevat tekstejä kuin piru raamattua:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yli tuhat vuotta on jatkunut.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mikään kedon kaunein kukkanen tuo Emma, pikkuiset sian silmät... sisäinen rumuus näkyy kyllä ulkoisestikin.
No onhan se nyt nätti. Miksi kaikki ketjut menee aina ulkonäön haukkumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt nätti. Miksi kaikki ketjut menee aina ulkonäön haukkumiseen?
Millä planeetalla? Ei tuosta nättiä saa tekemälläkään. Lisäksi tekonsa rumentavat häntä entisestään, oikea tuplapetturi.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto hajotettu jo lapsena. Oman kokemuksen mukaan pettäjistä iso osa hakee pönkitystä itsetunnolleen.
Emma Vaattovaara