Miksi mistään ei saa lapsille kiinnitettäviä hengityssuojaimia?
Nyt olisi jollekulle markkinarako. Kehittäkää lasten hengityssuojain, jonka vanhempi/muu aikuinen voi kiinnittää niin, ettei lapsi saa sitä itse pois. Vaikkapa joku lukitussysteemi. Lapset nimittäin helposti riisuvat sen pois tai ainakin siirtävät niin, että siitä ei ole enää hyötyä.
Kommentit (31)
Lapset pidetään yleensä kotona, kun niillä on jokin tarttuva hengitystieinfektio. Opetataan lapset myös yskimään ja aivastelemaan siten, että eivät pärski ympäriinsä. Lisäksi pestään käsiä ja käytetään tarvittaessa käsidesiä. Sairas lapsi ei tarvitse maskia, koska sairas lapsi pysyy kotona.
Ei erityisen vaarallinen lapsille se korona.
Mitäköhän lastensuojelu sanoisi jos pakottaa lapsen pitävän "lukitussysteemistä" hengityssuojainta jota lapsi ei itse saa irrotettua?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän lastensuojelu sanoisi jos pakottaa lapsen pitävän "lukitussysteemistä" hengityssuojainta jota lapsi ei itse saa irrotettua?
Ne jeesustelijat nyt puuttuisivat kaikkeen. Toki vanhemmat sen irrottaisi esim. ruokailun ajaksi.
Oikeasti tehotakseen maskin pitäisi olla tiivis ja läpäisemätön ja peittää myöskin silmät. Nämä kirurgin maskit ehkäisee vain käyttäjää itseään pärskimästä muitten päälle. Koronan saat todennäköisemmin likaisten käsien kautta kun kosket suuta, nenää tai silmiä. Kaasunaamari ois siis toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tehotakseen maskin pitäisi olla tiivis ja läpäisemätön ja peittää myöskin silmät. Nämä kirurgin maskit ehkäisee vain käyttäjää itseään pärskimästä muitten päälle. Koronan saat todennäköisemmin likaisten käsien kautta kun kosket suuta, nenää tai silmiä. Kaasunaamari ois siis toimiva.
Juuri jotain tuollaista mietin. Lapsi ei todennäköisesti sellaista pitäisi itse, vaan ottaisi pois heti kuin mahdollista. PItäisi voida siis kiinnittää tukevasti.
T: ap. Sori myöhäisestä vastaamisesta, olin töissä välillä
Minulta löytyy kokoelmasta useampi lasten kaasunaamari. Lähtevät vielä myyntiin kovalla hinnalla kun ihmiset tästä sekoavat vähän lisää!
Vierailija kirjoitti:
Entä lemmikkieläimet?
😂
Vierailija kirjoitti:
Kuten tunnettua, Suomessa lasta ei saa pakottaa mihinkään vastoin lapsen tahtoa.
Esimerkiksi pipon jos pakottaa lapselle päähän, niin se on väkivaltaa, mutta toisaalta jos lapsen antaa olla ilman pipoa niin se on taas väkivaltaa koska lapselle tulee kylmä. Eli teit niin tai näin, niin aina on huostaanoton uhka ilmassa. Lastenkotien omistajat kiittävät.
Vierailija kirjoitti:
Miten eroaa monista muista asioista mitä lapsella on päällä ja mitä lapsi ei saa itse pois?
Vierailija kirjoitti:
Entä lemmikkieläimet?
https://i.imgur.com/wvLxwKp.jpg
Aijai taas on silmät suojatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eroaa monista muista asioista mitä lapsella on päällä ja mitä lapsi ei saa itse pois?
Mitkä on muita asioita jotka estää lapselta pääsyn omaan suuhunsa ja nenäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa monet kypärät. Myös rukkaset estävät esimerkiksi nenänkaivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sellainen laite, joka estää lasta räveksimästä omaa suutansa ja nenäänsä ole näin viruskaudella vain hyvä asia? Yksikään aikuinen ei voi vahtia lasta 24/7.
Tässä maassa jossa dementiapotilaita ei saa laittaa haalareihin joissa eivät pysty raapimaan itseään verille ja levittämästä/syömästä omia ulosteitaan luulette että täysjärkiset lapset on ok laittaa kuonokoppiin?
Onko lapsillasi siis korona? Ei naamarista terveille mitään hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa jossa dementiapotilaita ei saa laittaa haalareihin joissa eivät pysty raapimaan itseään verille ja levittämästä/syömästä omia ulosteitaan luulette että täysjärkiset lapset on ok laittaa kuonokoppiin?
Kuka määrittelee sen mikä on ok? Sossutäti ja sen henkilökohtaiset pöyristymisen tunteet?
Lakihan ei sano asiasta mitään, ja yleensä lakia olisi noudatettava, paitsi ilmeisesti lastenkasvatusasioissa, joissa huostaanotoista päätetään mututuntumalta?
tärkeää asiaa up.